Nee er komt nog een filmquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef wc-eend het volgende:
Is K-on!! al afgelopen? En heeft iemand een goede batch
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee er komt nog een film
En voor batches: bakabt.com of tokyotosho.
Hai!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee ok... maar de serie is al afgelopen?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
laat hem maar, hij is gewoon vervelend bijdehand.
Goedzo, ga je nu weer in je mand? Dan laat ik je zo nog wel even uit.quote:
Afkickverschijnselen, hij is gisternacht niet dronken geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ochtendhumeurtje op de late avond?
Die reload trouwens, ik wil dat ook kunnen, jammer dat het onmogelijk is
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
Of Neo Angelique Abyss.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Bedenk het net pas, maar what about School Rumble?quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
Inderdaad. Ik kijk anime en heb toch een leven.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt dat ik hier niet eerder op gekomen ben: Sailor Moon natuurlijk!
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed haremquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pretear is wat serieuzer maar alsnog behoorlijk reversed harem
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")quote:He is my master?! heeft ook een vrouwelijke hoofdpersoon.
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)quote:Zoals je zelf zegt, B gata H kei was meesterlijk.
En idd bovengenoemde animes.
Voor Ore no Imouto gebruik ik Mazui Subs. Goede subs, lekker snel![]()
Wat bij mij is blijven hangen is dat alle mannen met haar wilden samensmelten, naakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
check, die heb ik gezien; wat ik me ervan kan herrinneren vond ik het reversed harem gedeelte wel meevallen
Ik ga nooit meer iets aanraden.quote:[..]
gezien, al is de echte hoofdrolspeler indeze natuurlijk de man (al zijn de vrouwen ook erg "belangrijk")
[..]
ik ook, mazui subs heb ik ook Ookami-san van gezien, en daar vond ik de subs tegenvallen (veel doorelkaar tekst heen, dit kwam omdat ze de tekst van de verteller opdezelfde plaats (onder) neerzette als de normale tekst)
zou kunnen, maar dat is niet bij mij blijven hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat bij mij is blijven hangen is dat alle mannen met haar wilden samensmelten, naakt.
quote:[..]
Ik ga nooit meer iets aanraden.
Nou ja, jullie kennen alles wat ik gezien heb al, en blijkbaar heb ik het dan nog fout ook. Dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dat is niet bij mij blijven hangen
[..]
ik zeg niet dat je het fout hebt, ik denk dat alleen, kan best dat je gewoon gelijk hebt en dat mijn geheugen me eens in de steek laatquote:Op woensdag 3 november 2010 11:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, jullie kennen alles wat ik gezien heb al, en blijkbaar heb ik het dan nog fout ook. Dus.
Meeste anime die ik kijk komen van tips van hier, dus veel heb ik niet toe te voegenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:53 schreef Frag_adder het volgende:
Dat wil niet zeggend dat je het niet meer hoeft aan te raden aangezien er meer mensen dan de gene die de vraag stelt er iets aan kunnen hebben. En dan nog, net of jij kan weten wat ie wel of niet gezien heeft.
Dus je hoeft niet zo dramatsich te doen hoor,het zal vast niet persoonlijk geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |