das maar net hoe je er tegen aan kijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bah nee, raad haar dan tenminste Clannad aan. Een serie die gericht is op 38 jarige maagden uit Japan gaat geheid het verkeerde keelgat in bij de minder ervaren anime kijker.
love hina is geniaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
das maar net hoe je er tegen aan kijkt
maar Love Hina is dan volgens mij erger..
Aan het einde wordt het toch wel steeds duidelijk wat er nou gaande is en wie hij zelf is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef SleepSub het volgende:
[..]
* SleepSub was te lui om een nieuwe font te kiezen, teveel op men schijfie
Weetje dat Comic Sans gebruikelijk is voor vertalingen? Niet om me eruit te praten, ik geef toe dat ik geen zin had om een ander font in te pleuren... maar toch![]()
En regenboog effectje in TWGOK
Gaat weer lekker vertalen... Comic Sans FTW!
ben ik helemaal met je eensquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is er mis met comic sans? Ik typ mijn verslagen er altijd in
Een goed verhaal is belangrijk, humor is leuk, actie is ok maar een goed verhaal vind ik eigenlijk het belangrijkste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
Wat voor soort series zoek je? Humor? Actie? Horror? Goed verhaal? Alles?
Hoe dan ook raad ik hier iedereen Last Exile aan, dat is en blijft voor mij een van de beste series die ik gezien heb.
Last Exile is goedquote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Loodje het volgende:
[..]
Een goed verhaal is belangrijk, humor is leuk, actie is ok maar een goed verhaal vind ik eigenlijk het belangrijkste.
Helemaal mee eens!!quote:Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Frag_adder het volgende:
Full Metal Alchemist - Brotherhood raad ik je dan ook nog aan.
Yozakura vergelijken met SE? Wat de neuk? Alleen die ene chick met dr liedje misschien een beetje.quote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jes! Daar wachtte ik op... Al moet ik misschien tot het weekeinde wachten om hem te kijken in verband met schoolexamens.
Yozakura Quartet is trouwens best een toffe shounen anime. Ik ben er gisteravond mee begonnen en het doet me tot mijn genoegen denken aan een van mijn favoriete anime namelijk Soul Eater. Gewoon vanwege de bizarre sfeer en ze zeiden zelfs de tekst die voor elke Soul Eater aflevering herhaald werd: "A sound soul rests in a sound mind and a sound body". En de art lijkt echt bizar veel op die van Durarara!
Ze zijn aan het werken aan de Gundam 00 film toch of was die al uit? Dunno ze verdienen iig goed geld met die speelgoedpoppetjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
Echt, gundamBijna niets wat daar qua setting bij in de buurt komt. Ze mogen wel eens opschieten met het uitbrengen van een nieuwe doorlopende serie. Wat doet sunrise nog tegenwoordig?
Ik vergeleek de sfeer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Yozakura vergelijken met SE? Wat de neuk?
Het is precies dezelfde tekst.quote:Alleen die ene chick met dr liedje misschien een beetje.
Als je het nog niet afgekeken hebt moet je je schamen.quote:Ik moet het altijd nog een keer verder kijken![]()
Eens, maar Akina lijkt echt veel op Mikado en Touka lijkt op Anri en ik kan nog veel meer voorbeelden geven van personages die verbazend veel op elkaar lijken.quote:De art is wel minder mooi dan die van durarara.
Gundam 00 film komt in december, Gundam seed film staat op pauze en ze hebben dus de Gundam Unicorn OVA. Maar van een een studio die de afgelopen jaren zonder pauze elke week: Gundam Seed Destinyquote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn aan het werken aan de Gundam 00 film toch of was die al uit? Dunno ze verdienen iig goed geld met die speelgoedpoppetjes.
De hoofdpersonen zijn net twee druppels water manquote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dan bounen no xamdou en Bleach op elkaar lijkt omdat ze allebei een roodharige heroine hebben.
Neequote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De hoofdpersonen zijn net twee druppels water man.
En heroineDuud, heldin mag ook gewoon hoor
Drugsverslaafe !quote:
die heb ik nog wel liggen, ga em gelijk naar media speler kopieeren, kan ik er vanaaf aan beginnenquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier. Een mannelijke en een vrouwelijke hoofdpersoon. Met een epische reload-trick.
Ore no Imouto!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef mschol het volgende:
wie weet een leuke anime met een vrouwelijke hoofdpersoon ( ecchi/romance/harem/comedy achtig, denk aan series als bijvoorbeeld toradora, love hina, Ookami-san)
meeste serie's in dat genre zijn met mannelijke hoofdrollen.. en ik wil voor de verandering eigenlijk wel een met een vrouwelijke hoofdrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |