SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef wdn het volgende:
Iemand Blood, the last vampire al gezien? Ligt nu bij videoland(met als header "Based on the cult anime"
).
MM?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:17 schreef Qunix het volgende:
MM #5 is echt te erg![]()
![]()
Super Saiyan... Dragonball in 1 episode
Niks voor jouquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Niks voor jou
http://en.wikipedia.org/wiki/MM!
Ja nou als je het naast Kuragehime of naast Panty and Stocking with Garterbelt legt dan valt het wel mee hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Qunix het volgende:
Shiki wordt interessant!Ben benieuwd wat die van plan is. Arme natsuno trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm ik heb de eerste 4 van mushishi gezien maar het voelt voor mij een beetje als een freak of the week serie zonder samenhang, dit wordt dus beter?
ik kan je K-ON! aanraden al is dat geen romance serie...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Loodje het volgende:
K heb echt een moeilijke opstart met de series van nu. heb genoten van Chobits, kijk nu achter elkaar Naruto Shippuuden en weer aan Bleach begonnen maar niets pakt mij zoals Chobits dat deed eigenlijk. Iemand nog ideeen?
Het is gewoon een utraslome anime, heerlijk voor een regenachtige zondagmiddag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je het begin niet leuk vind zal je de rest ook niet leuk vinden denk ik. Mushishi is sowieso episodisch en alhoewel sommige afleveringen dingen die in eerdere afleveringen aan bod komen verduidelijken zit er totaal geen lijn in. Je kan hem in totaal willekeurige volgorde kijken en niets missen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Qunix het volgende:
Damn Sleepsub.... Comic Sans Word-art gebruiken in The World God Only Knows
Bah nee, raad haar dan tenminste Clannad aan. Een serie die gericht is op 38 jarige maagden uit Japan gaat geheid het verkeerde keelgat in bij de minder ervaren anime kijker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je K-ON! aanraden al is dat geen romance serie...
mahoromatic (of hoe je et ook schrijft) is wel een die goed in de buurt van chobits komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |