quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titania is de laatste mecha/space opera serie die iets te betekenen had in dat genre.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef Frag_adder het volgende:
Dan nog denk ik dat de mensen hier het wel gevonden krijgenMaar nu we het er toch over hebben, zijn er de afgelopen 3 - 4 jaar nog interessante mecha series uitgekomen naast gundam? De rest die ik gezien heb is allemaal antiek.
Lol nee, ik voorspel dat die OP in de Wiki in onbruik gaat raken vanwege de nieuwe reeksen functie van fok! die de OP gewoon direct namaakt voor het nieuwe topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor! Als je gewoon de OP aanpast in de Wiki is het geen probleem toch?
Bedankt!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Titania is de laatste mecha/space opera serie die iets te betekenen had in dat genre.
Denk ik.
Na The Guyver ging het alleen maar berg afwaarts met "mecha"quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bedankt!
Had niet echt grote robots als ik het mij goed herrinner, wel een leuke serie. Maar valt me op dat dit genre een beetje uit de gratie is geraakt. Waar gaat het naar toe met de japanners
Macross Frontier, Break Blade, Rideback, Eureka 7 (al vijf jaar geleden), Kurogane no Linebarrels...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef Frag_adder het volgende:
Dan nog denk ik dat de mensen hier het wel gevonden krijgenMaar nu we het er toch over hebben, zijn er de afgelopen 3 - 4 jaar nog interessante mecha series uitgekomen naast gundam? De rest die ik gezien heb is allemaal antiek.
Waarom zou niemand de wiki aan kunnen passen?quote:
Mocht het niet baten kan je mij (of quing) de geüpgradede tekst sturen. Zoals ik eerder al zei, zorgen de nieuwe functies van 'reeksen' er volgens mij voor dat de OP word doorgegeven van het ene topic naar het volgende deel van de reeks.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Bakakame het volgende:
Oké, ik pas 'm aan. Wat moet erin, naast de topics geüpdate? Heeft iemand een link naar de Winter preview?
Chartfag heeft nog geen Winter preview...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Bakakame het volgende:
Oké, ik pas 'm aan. Wat moet erin, naast de topics geüpdate? Heeft iemand een link naar de Winter preview?
Ja, maar niet iedereen heeft een account op de wiki of zin om te registrerenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Ascendancy het volgende:
Maar iedereen kan toch z'n eigen erinzetten?
Ik weet niet eens waar de wiki isquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft een account op de wiki of zin om te registreren
Je staat erinquote:Op donderdag 4 november 2010 10:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de wiki is
Joechei!quote:
Deze woorden moet ik helaas terug nemen. Wel vreemd, ik dacht dat je als TS de OP nog kon aanpassen nadat het topic geplaatst was...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mocht het niet baten kan je mij de geüpgradede tekst sturen.
tot 2 dagen na 't posten. Moet ik de nieuwe wiki erin plakken voor je?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze woorden moet ik helaas terug nemen. Wel vreemd, ik dacht dat je als TS de OP nog kon aanpassen nadat het topic geplaatst was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |