je bent niet de enige hoor...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:56 schreef Loodje het volgende:
Ben begonnen aan Neon Genesis op aanraden van mijn vriend. Ik voel me echt de enige die deze serie nog niet gezien heb maar goed. Straks wel.Wat vinden jullie van Escaflowne?
Ik vind NGE tofquote:
Goed planquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
Zullen we binnenkort trouwens weer een keertje bieren
De hoofdpersoon is een huilende zeikerd die je tot meerdere malen er toe laat neigen hem met monitor en al het raam uit te pleuren, liefste van 5 hoog of hoger.quote:
Je bent een vrouw. Dat lijkt veel op newb zijn, maar newbs kunnen er vanaf komen.quote:
Dan gaan we nooit meer bierenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Sorry Frag, Zquing heeft toch echt het juiste antwoord.
Ik ga alleen mee bieren als onze meet deze keer wel een succes wordt. Dus dat het hele topic komt.
Komen jullie dan bij mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
Sorry Frag, Zquing heeft toch echt het juiste antwoord.
Ik ga alleen mee bieren als onze meet deze keer wel een succes wordt. Dus dat het hele topic komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb borsten, ik win.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Dat lijkt veel op newb zijn, maar newbs kunnen er vanaf komen.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij?
Ik vind 't primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Komen jullie dan bij mij?
Cupmaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb borsten, ik win.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Meer dan die van jouquote:
Ik ook, daar niet van, maar de opkomst moet wel omhoog.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef lelouch het volgende:
Om de vorige meet nou 'geen succes' toe noemen..
Ik heb het goed naar me zin gehad hoor
idd er waren te weinig vrouwen. Volgens mij hebben wij een vrouwenquotum nodig. Op de volgende meet moet tenminste een vrouw aanwezig zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ook, daar niet van, maar de opkomst moet wel omhoog.
Het is een geweldige film, waarvan ik niet weet of ik em ooit nog kan kijken want hij laat je echt met zo een kutgevoel achterquote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef Loodje het volgende:
LOL. heb net Grave of the Fireflies zitten kijken. pff wat een zielige film :S
Hebben we het nu nog steeds over het vrouwenquotum?quote:
Nee over Grave of the Fireflies.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over het vrouwenquotum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |