Ik vond hem erg vetquote:Op zondag 7 november 2010 02:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
22 afleveringen van The 12 Kindoms gekeken net. De enige reden dat ik niet door ga is omdat de rest nog aan het downloaden is...
Ik neem aan dat diequote:Op zondag 7 november 2010 04:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tot 25 gekeken... En jah, ik schaam me ervoor.
Het is allemaal gebaseerd op een set boekenquote:Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond hem erg vet
Voegt de manga nog iets aan deze serie toe? Ik vond de anime namelijk niet geheel compleet aanvoelen ondanks dat deze is gemaakt nadat de serie klaar was.
Verkeerd gequote.quote:Op zondag 7 november 2010 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wut?
9 anime's doorheen geknalt vanavond
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand hier die nog een korte serie weet zoals bijv. Lovely Complex?
Die serie vond ik echt geweldig. Otani en Risa.![]()
in welk opzicht bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkeerd gequote.Geen idee hoe, maar ik bedoelde dus dit:
[..]
Jup, wel...quote:Op zondag 7 november 2010 14:16 schreef mschol het volgende:
daar rijden ze toch niet serieus mee rond he?
helemaal mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
Het is zo kansloos maar tegelijkertijd zo vet
QFT!quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
Het is zo kansloos maar tegelijkertijd zo vet
Vind ik nou niks voor hemquote:Op zondag 7 november 2010 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jaay Cake is weer terug!
En Asc heeft niets meer gezegd over die cake dus daar moet je 'm echt nog even op aanspreken Cake.
Niet als hij geen cake mee neemt naar de volgende meet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vind ik nou niks voor hemleeft ie nog wel dan?
Qua onderwerp, animatiestijl....altijd goed.quote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je?
en met kort bedoel je 12 of 20-24 eps?
Suzuka is 1 van de mogelijkheden die ANN geeft
QFTquote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem wel een taart me naar de volgende meet
Als je nou een chocoladetaart meeneemt, komen er misschien meer vrouwenquote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem wel een taart me naar de volgende meet
Welkom terug! Hikaru is erg leuk ja, maar iets te lang voor mij. Ik heb er dan ook een jaar over gedaan met tussenpauzesquote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vind ik nou niks voor hemleeft ie nog wel dan?
Zo, fok heeft in de tussentijd ook een make-over gekregen, kon t ff niet meer vinden.![]()
Heb in de tussentijd Hikaru no Go deels gekeken, ben geloof ik rond aflevering 52. Leuke serie! Ben ook aan Akiga begonnen, maar gekozen om toch eerst Hikaru af te kijken, anders werd ik gek van alle regels van spellen die ik niet ken
quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
Chocoladetaart
Dan maar geen vrouwen.
Met chocolade?quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Frag_adder het volgende:
Een goede limburgse vlaai mag uiteraard ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |