moet je weer meer komen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik hier al een tijdje niet meer kom.
Vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:33 schreef SleepSub het volgende:
Hier wat foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Later maak ik foto's van Amagami SS jas en Wallscroll HOTD, of straks... who knows~
Edit 2: HOTD Wallscroll foto erbij gezet [Foto 8]
Edit 3: Amagami SS Nanasaki Ai jas foto's erbij gezet [Foto 9 = Voorkant] - [Foto 10 = Logo op voorkant] - [Foto 11 = Achterkant]
Edit 4: Trouwens, mijn K-On CD + Cassette waren onderschept door de douaneGelukkig geen invoerrechten te betalen, maar toch
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sleep, ik vind je echt een PIMP als je gewoon nonchalant met die jas naar school/werk/whatever gaat!
Oh, ik zal ook zeker met mijn jas buiten gaan rondlopen, stad, trein, bus...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sleep, ik vind je echt een PIMP als je gewoon nonchalant met die jas naar school/werk/whatever gaat!
zie net dat ik ben vergeten het door te strepen,maar je snapte gelukkig nog wel wat ik bedoeldequote:
why?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Oh, ik zal ook zeker met mijn jas buiten gaan rondlopen, stad, trein, bus...
Het enige waar ik van af blijf is het cassette bandje, laat het mooi verpakt zitten
De liedjes die op de cassette staan, staan op de 2de CD [Roze CD].quote:
aha..quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:37 schreef SleepSub het volgende:
[..]
De liedjes die op de cassette staan, staan op de 2de CD [Roze CD].
Op het cassette zit ook 1 beschermlaagje en 1 beveiliging, dus als je het wilt afspelen, moet je die eerst eraf halen zodat je het kan aanhoren.
Ik zie het cassette bandje meer als een collectors item...
Niemand?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef Qunix het volgende:
9 anime's in de playlist.
Wel tof dat veel uitkomt in het weekend
Ik vond hem erg vetquote:Op zondag 7 november 2010 02:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
22 afleveringen van The 12 Kindoms gekeken net. De enige reden dat ik niet door ga is omdat de rest nog aan het downloaden is...
Ik neem aan dat diequote:Op zondag 7 november 2010 04:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tot 25 gekeken... En jah, ik schaam me ervoor.
Het is allemaal gebaseerd op een set boekenquote:Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond hem erg vet
Voegt de manga nog iets aan deze serie toe? Ik vond de anime namelijk niet geheel compleet aanvoelen ondanks dat deze is gemaakt nadat de serie klaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |