quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Geslagen, uitgescholden en 1 keer een knietje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat knietje. Hoe doe je dat? Dan weet ik wat ik niet moet doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:
Tenzij TT veranderd wordt, nieuw topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we maar eebn ander topic maken, dit wordt niets.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat knietje. Hoe doe je dat? Dan weet ik wat ik niet moet doen
Mezelf zijnquote:
Dat was Mike, en hij is de mod hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
@ die nieuwe TT Met respect voor VROUWEN: *kuch* Japanners *kuch* respect voor vrouwen *kuch*.
In Japan is (en hoort) het de doom van elk meisje te zijn om te trouwen zodat ze niet meer hoeven te werken.
Ze dienen zich kawaii te gedragen en braaf bento voor hun man/vriendje te maken.
Natuurlijk hoort bij kawaii gedrag ook onderdanig gedrag.
En niet te vergeten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat was Mike, en hij is de mod hierIk mag alleen een beetje aanhobbien in dit subforum
jij bent een wijfquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef hexje het volgende:
Wat een gezeur over een TT. Jullie lijken wel wijven
Als we wijven waren zouden we niet zeuren over de TT.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef hexje het volgende:
Waar kan je het formulier in dienen?quote:
Ik zeg de laatste, maar dat komt vooral omdat ik een hekel heb aan anime met muziekquote:
Holy shit! Dat is zó lang geleden!!!quote:
jammer voor je, dit was echt enkel voor heldenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Frag_adder het volgende:
Wij zijn duidelijk van een andere generatie, ik ken montana niet
Pfft montana zou het hoe dan ook afleggen tegen over prins valiant!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
jammer voor je, dit was echt enkel voor helden
maar niemand is zo geil als Melissaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Pfft montana zou het hoe dan ook afleggen tegen over prins valiant!
das ook een katteke, maar een vrouwke. en ze is zo sexyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Frag_adder het volgende:
Waarom zit er een mens tussen een gele kat en een roze kat?
talespin zijn berenquote:
zou wel lastig zijn met een normaal vliegtuig, ze reizen naar allemaal jungles etc toe om onontdekte schatten op te speuren. Zijn niet echt veel landingsbanen in de rimboe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:33 schreef Frag_adder het volgende:
Hij heeft een watervliegtuig! in AFL 2, talespin heeft ook katachtigen en apen!
Trouwens, nostalgie gaat alleen op als je het van vroeger kent anders is het gewoon ouderwets
jah dat was op nickledeon rond 2005 ofzo, maar paar jaar daarvoor werd het ook al uitgezonden in NL.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Net als Sherlock Hound van hetzelfde team
(Alleen is die hier nooit uitgezonden. Het leek er sprekend op trouwens. Ook een Lord Zero-achtige gozer met 2 dommekrachten en een Dr Nitro kloon)
Trouwens godvergeten goeie herinneringen aan Montana Jones. Dan kwam ik om half twee s nachts thuis van mijn werk, en dan was ik nog lang niet moe en ging ik Montana Jones kijken en Bassie en Adriaan en nog zo'n Franse Furry-serie (Argaï geloof ik)
Exo-squad was helemaal de bom!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:49 schreef Frag_adder het volgende:
Heu lang leve circel redenaties!![]()
Hmm vroeger op de basis school keek ik series als Exo Squad, was zeg maar amerikaanse mecha is, kent iemand dit nog? xD In mijn ogen was dit heel erg vet maar ik ben bang dat als ik het nu nog zie dat ik moet concluderen dat het grotere bagger is dan de power rangers en mijn droom in duigen valt
Yes ik ben niet de enige die dit kent!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Exo-squad was helemaal de bom!
Neo-sapiens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
power rangers bagger vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:49 schreef Frag_adder het volgende:
Heu lang leve circel redenaties!![]()
Hmm vroeger op de basis school keek ik series als Exo Squad, was zeg maar amerikaanse mecha is, kent iemand dit nog? xD In mijn ogen was dit heel erg vet maar ik ben bang dat als ik het nu nog zie dat ik moet concluderen dat het grotere bagger is dan de power rangers en mijn droom in duigen valt
De power rangers waren dan ook heel bagger. het heeft echt jaren geduurt voor ik doorhad dat de scenes met acteurs amerikaans waren en de actie scenes direct gestolen van de japanse serie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
power rangers bagger vinden. ik ben trouwens van 89 maar ik ken exo-squad niet, kan er ook aan liggen dat ik mech shizzle vroeger niet stoer vond. Behalve natuurlijk M.A.S.K.
(idd geen transformers
)
Dan nog: Japanners maken van elke spinoff een fucking feest. De nieuwe Iron Man-anime is gewoon ZWAAR bruutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah dat was op nickledeon rond 2005 ofzo, maar paar jaar daarvoor werd het ook al uitgezonden in NL.
dat sherlock hound is echt praktisch montana jones, ze hebben soms dezelfde kleuren pakjes aan enzo. en dus het bewjis dat talespin een rip-off is van sherlock hound
niet zo heel jong ik ben zelf 23, en ik heb het ook nooit gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:25 schreef Ascendancy het volgende:
Frag, hoe jong ben je als je nooit montana op TV hebt gezien
Kijk, wij zijn niet te oud, ASC en de rest zijn gewoon broekiesquote:
Het zal vast wel een Sentai-ripoff zijn van een andere seriequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef gniffie het volgende:
de beste serie op fox kids ooit, jammer genoeg geen anime
Die serie! wat een herinneringen! Dat kwam gewoon bijna op het niveau van de power rangersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef gniffie het volgende:
Da's lang geledenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef gniffie het volgende:
dat kwam toch op yorinquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Da's lang geleden
http://video.google.com/videoplay?docid=9129968558593194261
Logo links boven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat kwam toch op yorin? vond het wel vet als het op kwam, maar dat kwam nooit op een vast tijdstip
HAKKUHHH!!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef gniffie het volgende:
gelukkig wist ik toen al dat dit gay was, en keek het dus nooit
Zo prachtig he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
Ik ging altijd in het zwembad tegen mijn broertje DBZ nadoen, iedere keer was het geschreeuw toen we elkaar bont en blauw sloegen
4channel. Het zwarte gat van het internet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Frag_adder het volgende:
Echt waar komt het universele FUUUUUUUUUU symbool eigenlijk vandaan?
En dommel
Anders kijk je op Encyclopedia Dramaticaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Frag_adder het volgende:
Daar ben ik dus nog nooit geweestmisschien moet ik me meer gaan vervelen
Eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
Jeetje frag, je bent echt wereldvreemd
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Frag_adder het volgende:
DBZ heb ik stilletjes genegeerd, een aantal van mijn vrienden vonden dat toen de bom maar het heeft mij nooit getrokken.
HOLY SHIT?!?!?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De power rangers waren dan ook heel bagger. het heeft echt jaren geduurt voor ik doorhad dat de scenes met acteurs amerikaans waren en de actie scenes direct gestolen van de japanse serie.
Ik ben van 86, dus misschien komt het daardoor. En mech shizzle niet vet vinden als kindDude robots met gigantische kanonnen, veel mannelijker wordt het niet.
Hier in Nederland was het na de Cell saga, vlak voor de Tournament saga begon... BAHquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ging me na een tijdje aan DBZ irriteren. Ik woonde destijds nog in België waar ze elke keer nét na de Frieza Saga kapte en weer bij aflevering 1 begonnen
Vanwaar de rage?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België en anime is nooit een goede combinatie geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ging me na een tijdje aan DBZ irriteren. Ik woonde destijds nog in België waar ze elke keer nét na de Frieza Saga kapte en weer bij aflevering 1 begonnen
Van wikipedia:quote:
nooooooooooo, mijn jeugd helden wat doe jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Van wikipedia:
"Power Rangers programs consist of scenes featuring English-speaking actors (either from the United States, Canada, Australia, or New Zealand) spliced with scenes featuring either Japanese actors dubbed into English or the action scenes from the Super Sentai Series featuring the Rangers fighting monsters or the giant robot"
Dus bij deze, de power rangers waren geen bazen, ze waren nep!
Ik weet wat er door je heen gaat, bij mijn nostalgische zoektocht naar de power rangers en mijn mooie herinneringen eraan vanuit groep 7 / 8 kwam ik ook ooit dit tegen en viel alles in duigen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:18 schreef DJ_ het volgende:
nooooooooooo, mijn jeugd helden wat doe je
Dat weet ik inderdaad nog. Alleen heette het daar Samurai X en was het zwaar gedubd. Ik was zwaar onder de indruk van de verhaallijn en de actie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:06 schreef kristyle het volgende:
[..]
België en anime is nooit een goede combinatie geweest.
De enige serieuze anime die ze hier uitzonden was Rurouni Kenshin om kwart voor 7 's morgens op een zondag.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanwaar de rage?
Death Note komt tenminste in het Japans, zo te horen... Beter dan dubsZij hebben anime op de televisie... Daar kan het, hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef hexje het volgende:
Joehoe * wdn wijst naar afbeelding in OP.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef wdn het volgende:
zeg wat moet die outdated image in the OP?
Geen sports maar wel harde kinderpurno rechtsonderinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef wdn het volgende:
Fall 2010 meen ik.
Deze staat in het vorige topic: http://chartfag.files.wor(...)-is-late-lawl-v1.jpg
2010/2011 winter is eeeeeeeeeeerug groot
http://go2.wordpress.com/(...)inter-2011-animes%2F
Ja ik had hem in het vorige topic aangepast, in de wiki staat een oude.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef wdn het volgende:
Fall 2010 meen ik.
Deze staat in het vorige topic: http://chartfag.files.wor(...)-is-late-lawl-v1.jpg
quote:yo!Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Easymodo het volgende:
Wie is hier "My little sister can't be this cute" en "Panty & Stocking" aan het kijken?
quote:de link van winter is doodOp woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef wdn het volgende:
Fall 2010 meen ik.
quote:True.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Easymodo het volgende:
"My little sister can't be this cute"
Eerste 2 afleveringen gekeken en het was nog best grappig. Je moet dan wel wat van Japanse Otaku cultuur weten om het helemaal te snappen. hehe
quote:Tyf op troll.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Tegen wie heb je het?Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Pfft als of ik naar jou ga luisteren. Wat jullie ook beweren dat met dat zusje kan ik onmogelijk kijken zonder in mijn achterhoofd een een of andere foute hentai beeldtenis te scheppen ook al zit dat er helemaal niet in. De suggestie is waar het bij mij al fout gaat. Kut zusjesOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Frag. Trust me on this one. Dat moet je andersom doen
P+S+G is meer sexueel uitgesproken dan MLSCBTC ooit zal zijn.
MLSCBTC is meer "een oudere broer wordt in de vreemde hobby van zusje betrokken"-anime. Echt niks vreemds mee aan de hand. P+S+G heeft een nogal vreemde stijl maar dat is maar goed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:En je hebt de twee episodes gezien?Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tegen iedereen die My Little Sister can't be this Cute kijkt?
quote:zelfbevrediging?Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik heb alle nieuwe series de eerste episode gekeken. De gene die ik leuk vond ben ik blijven volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik las voor elke serie de Fall Preview van Random Curiosity, dus had wel een redelijk beeld wat wat was.. Voor Oreimo is dat dit: http://randomc.net/2010/09/20/fall-2010-preview/#oreimoOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Ondertussen zijn 25 en 26 uitOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef mschol het volgende:
even slechte tvp..
ik maak al een hele tijd weinig tijd om wat anime te kijken.. laatste die ik gezien heb is K-ON!! t/m 24.. (dacht dat er geen 25+26 waren)
ik moet maar eens weer tijd gaan maken, er liggen veels te veel series op de "nog te kijken" stapel
quote:Ik heb er geen internet bijOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een weekend zonder Asc!
Of een weekend waarin Asc in een dronken bui dit topic gaat volspammen.
quote:Misschien, misschien niet. We zullen zien.
quote:Ik zou deze verwijzing naar Fairly Odd Parents veel grappiger gevonden hebben als mijn konijn een paar jaar terug niet plotseling overleden was toen ik op zomerkamp was.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef gniffie het volgende:
Niet vergeten je huisdieren te voeren he?
Zomerkamp.... kamp....kamp....
quote:Charlie teh unicorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Die shirts gisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef zquing het volgende:
Naam heb je een masker op, nee het is je ....... kop
quote:Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef wdn het volgende:
FYI Naruto 182 720p van crunchysubs en horriblesubs zijn halfweg verkloot qua subtiteling.
edit ROFL. de versie van narutoverse gaat TOT dat punt fout en daarna goed
quote:Ik heb er een aantal gezien, op zich niet heel slecht maar ze voegden naar mijn mening niets toe, en heb het na een filler op 4 - 5 ook gedropt.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Och, deze week was het een eps met Gaara.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
quote:Wellicht zou je hier naar kunnen kijken, en anders kan je via een http://www.anime-planet.com/ anime vinden die door andere uses worden aangeraden bij bepaalde andere animeOp vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef seiramu het volgende:
Ik moet hier echt vaker posten.
Mijn vriend wilt een keer anime kijken met mij omdat we altijd samen naar voetbal kijken terwijl ik daar niets mee heb. Ik vroeg me af welke anime ik hem zal gaan laten zien. In ieder geval is The Boondocks een must, vooral omdat mijn vriend houdt van gangster/maffia/hiphop-cultuur e.d (en satire). Echter tel ik The Boondocks niet mee als anime in dit geval. Hij houdt van diepzinnige series en comedy. Monster is waarschijnlijk niet grappig genoeg dus waarschijnlijk ga ik voor FMA (Brotherhood). Wellicht Slam Dunk omdat hij ook van basketbal houdt...maar ik heb het nooit gekeken en ik weet niet wat ik kan verwachten.
Suggesties?
quote:
quote:Jah, natuurlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jah, natuurlijk!Haha, nou ik heb die serie helemaal afgekeken, en ik vond het verhaal nog wel vet gevonden en gedurfd, maar het einde was laten we zeggen typsich JapansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De grootste problemen had ik echter met de hoofdpersoon, het was misschien wel realistischer dan het truukje wat ze bij Gundam Seed flikken maar daardoor niet minder storend...
quote:dit dus, naruto droppen is een schande!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.
quote:hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit dus, naruto droppen is een schande!![]()
het is gewoon een coole serie, maarja je zit soms met die fillers omdat ze anders inlopen op de manga.
quote:Bleach gaat nog wel zo'n 2 en een half jaar duren - waarschijnlijk langer. Voor Naruto is het eind ook nog niet in zicht en One Piece moet nog zo'n 9 jaar uitgemelkt worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)
quote:De bobbel in mijn broek is de grootste. En nu opzouten!
quote:Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoonOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
quote:Ik hou niet zo van een serie waarbij ik elke minuut dat ik hem kijk de nek van de hoofdrol speler een slag meer wil omdraaienOp zaterdag 23 oktober 2010 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoon
quote:Vervang jullie door quing en je hebt gelijk, maar verder heb ik niemand euforisch horen zijn over NGE.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Qunix het volgende:
Zojuist alles van Neon Genesis Evangelion gedownload en compleet binnen... Als jullie zo euforisch zijn moet ik het ook maar zien
quote:Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Wat hebben Ebichu en NGE met elkaar te maken?
In NGE zijn er veel Ebichu dingen (zoals het bier)
Ben nu #7 kijken. Ik vind het wel het afkijken waard, maar zo goed is het nou ook weer niet...
quote:Aha!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.
quote:Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
quote:Hoezo? Dit wordt topOp zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Winter word nog kutter dan de herfst. Het enige wat me aanspreek is Beelzebub!
Al zijn de OVA's wel erg stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik Gosik ook nog wel een kans geven omdat de setting mij nog wel grappig lijkt
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Die Urotsokidoij staat niet op MALOp zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
Urotsokidoji is echt het meest zieke dat ik ooit heb gekeken (nou ja, er bestaat vast wel erger)
quote:Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
Maar geen cake? En hoe is je koppijn?
quote:Door jou over je nek te laten gaan toen het te veel werd?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.
Hoe? Geen idee.
quote:Uiteraard!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef black_phoenix89 het volgende:
Vorige week begonnen aan Hellsing Ultimate.![]()
Wat een geniale anime.![]()
quote:dan ben je eindelijk klaar met die onzinOp zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef Qunix het volgende:
Ik begin nu aan de laatste episode van NGE.
quote:Inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
dan ben je eindelijk klaar met die onzin
quote:heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezienOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Qunix, heb jij 24 afleveringen gekeken in twee dagen? Zo ja, respect! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets soortgelijks heb geflikt.![]()
quote:Daar deed ik een weekje of twee over.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezien
quote:ach, je moet wat als je tijd over hebt... (vrijdag vroeg vrij en de maandag de hele dag vrij, misschien wel langer)Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar deed ik een weekje of twee over.![]()
Maar als je dat doet ben je volgens mij ook echt brak. Ik bedoel dan spendeer je bijna alle tijd die je wakker bent aan anime kijken. Aan de ene kant heb ik iets van 'awesome', maar aan de andere kant kan het gewoon niet goed voor je zijn...
quote:Ben je er al achter?Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Qunix het volgende:
Hey Sleepsub... Mijn uTorrent pakt "[SleepSub] Shinrei Tantei Yakumo 03 [1024x576][83C45C1D].mkv" niet. Hoe komt dat?
quote:Volgensmij zijn de films gewoon de serie maar dan in film vorm. Maar het valt me mee dat je het zo snel hebt kunnen doen. Ik heb er 2 weken voor nodig gehad met die serie omdat ik na 2 afleveringen knetter gek werd van die klote hoofdpersoon.
quote:Jup.Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Qunix, heb jij 24 afleveringen gekeken in twee dagen? Zo ja, respect! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets soortgelijks heb geflikt.![]()
quote:Ik zal het vanavond nog een keer proberen. Het downloaden van de .torrent gaat prima, alleen pakt uTorrent het niet om welke reden dan ook.Op maandag 25 oktober 2010 01:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ben je er al achter?
Hier werkt het, dus ligt niet aan de torrent zelf, aangezien andere mensen ook gewoon downloaden...
quote:Ja
quote:Dat dacht ik nou ook! Blijkbaar niet dus.Op maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Nou wat raar, normaal is het tussen 4- 5 uur 's ochtends hier toch echt wel spitsuur. Dat zijn DE momenten om hier gesprekken te voeren. Misschien hebben de meeste een zwaar weekend gehad want dat is anders nooit.
quote:Ergens rond 2005 heb ik in 14 dagen 150 afleveringen van One Piece gekekenOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:neep, 100 afleveringen naruto in 5 dagenOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ergens rond 2005 heb ik in 14 dagen 150 afleveringen van One Piece gekeken
Echt, van opstaan, tot naar school, en terug thuis. Huiswerk maken, weer kijken.
quote:Afleveringen van ongeveer 24 minuten, dan krijg je 8 uur Naturo per dag manOp maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
neep, 100 afleveringen naruto in 5 dagen. en school vanaf 8 tot 4.
ik schaam me er nog steeds voor
quote:Ik zou zeggen, zet een doel en ga er voorOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
mschol's 25 afleveringen per dag (E7 in één weekend) is nog steeds het record... Kom op er moet hier toch iemand zijn die het het beter kan.
quote:is niks leuks meer... hikaru no go haal ik de 20 eps per dag nog wel, ook al heb ik die al 4 keer gezien.Op maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
mschol's 25 afleveringen per dag (E7 in één weekend) is nog steeds het record... Kom op er moet hier toch iemand zijn die het het beter kan.
quote:52 afleveringen van Bleach vrijdag-zondag, met gewoon school en uitgaan. Dat win ik zeker net nietOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:23afleveringen van Grey's Anatomy op 1 dag Van 2400-0500 en 1000-2400Op maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:en zeer zekerOp maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef Qunix het volgende:
Wie NGE bedacht heeft is gestoord... Echt!
quote:Had ik je al gezegd dat je een fag was?Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef zquing het volgende:
[..]
23afleveringen van Grey's Anatomy op 1 dag Van 2400-0500 en 1000-2400
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:kijk dan one tree hillOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef zquing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Wel een respectabele 5 uur slaap dus valt mee!Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:20 is het meest dat me ooit gelukt is, dat was met one piece toen ik begon.Op maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:471Op dinsdag 26 oktober 2010 08:26 schreef Frag_adder het volgende:
Hoeveel epps heeft one piece nu? 600 of zo?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 05:36 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb wel eens 60 afleveringen op een dag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De domme fillers overslaan is altijd een goed idee.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:00 schreef Frag_adder het volgende:
Is die serie een beetje de moeite om ze alle 471 te kijken? Of is het beter er maar nooit aan te beginnen
quote:filler overslaan en verder gewoon aan beginnenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:00 schreef Frag_adder het volgende:
Is die serie een beetje de moeite om ze alle 471 te kijken? Of is het beter er maar nooit aan te beginnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef tyroz het volgende:
[..]
De domme fillers overslaan is altijd een goed idee.
quote:Die fillers zijn anders wel stoerder dan heel naruto en bleach bij elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef luffyd het volgende:
[..]
filler overslaan en verder gewoon aan beginnen
quote:Ik!Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai ? Ik ben de eerste afleveringen aan het binnenhalen, het klinkt wel interessant
quote:titel is iet wat misleidend maar wel een erg grappige en leuke serie...Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai ? Ik ben de eerste afleveringen aan het binnenhalen, het klinkt wel interessant
quote:Tijdrekken doen ze niet aan (we hebben het hier over een serie die nooit gaat eindigen). Wel worden hele arcs gerecycled en zijn er de nodige SSJ achtige powerups.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Frag_adder het volgende:
Qua tijdrekken of qua ubersupersayanmergemetoorbellen puur omdat je steeds sterkere tegenstanders moet maken?
quote:
quote:Ik ben nu bij episode 4 en jullie hebben gelijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
titel is iet wat misleidend maar wel een erg grappige en leuke serie...
quote:en ik niet?Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu bij episode 4 en jullie hebben gelijk![]()
quote:Pas jij maar op anders reageer ik niet meer op je PM'sOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Frag_adder het volgende:
Och germ, meneer voelt zich gepasseerd
Trouwens, "The legend of legendary heroes" is een stuk vermakelijker dan de titel doet vermoeden, ik kan em aanraden!
quote:Dat is net als met Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai.Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
Nou nou sorry hoor. En zo erg stalk ik helemaal niet met PM's!
Ik vond de titel nogal droog maar was bang dat het een echte kinder serie zou worden :p
quote:Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-outOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:NIeuwe Layout? Waar? Ik heb nog steeds de oude hoor :p Ik negeer die banner gewoonOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-out![]()
quote:Conformist, toon eens een beetje meer luiheid! Ik heb gehoord dat hij automatisch over gaat en voel me dan ook nergens gemotiveerd iets te veranderen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die banner was gwn te irritant om te negeren en ik zou later toch gedwongen worden deze nieuwe lay te gebruiken. Het heeft ook zo zijn voordelen dus tja misschien ga ik 'm beter vinden als ik er beter mee overweg kan.
quote:Ik was zojuist verbannenOp donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom gaat dit topic nu allemaal over anime?![]()
* Ascendancy haz got teh beer.
quote:Ik heb wel weekend!Op donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom gaat dit topic nu allemaal over anime?![]()
* Ascendancy haz got teh beer.
quote:Ik werk ook full-time. Heb nog te veel vakantiedagen over... Hierdoor heb ik tot het eind van het jaar iedere vrijdag vrijOp donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
Herfstvakantie? Ik werk fulltimepity me.
Maar ik heb wel appeltaart
quote:Had je geen bier?Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef wdn het volgende:
Ik had gisteren koekjes-appelgebak
Herftsvakantie. Dat is alweer een jaar of 20 geleden
quote:Leren jij, ondeugd!Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil anime kijken maar moet studeren
En niks herfstvakantie, die doen ze vlak voor mijn tentamens, dus echt vakantie is het niet
quote:Hier ook, maar ik kan mezelf er gewoon niet toe bewegen te gaan leren. Dus geef ik aan mijn duistere anime kijk verlangens toe!Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil anime kijken maar moet studeren
En niks herfstvakantie, die doen ze vlak voor mijn tentamens, dus echt vakantie is het niet
quote:Vorige week ook! en komende week al heeeeeelemaalOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, Bleach van deze week was bruut!
quote:LQ versie hoef ik niet... En ik wacht op fansub umee.Op donderdag 28 oktober 2010 21:20 schreef wdn het volgende:
Shiki 13 komt zometeen in de trackers!
(en dan heb ik het over minuten)
quote:Ben nu bezig met wat Blu-rays, HOTD zit erbij
quote:ik had full time job (en daardoor geen fut voor anime na werk)Op donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk ook full-time. Heb nog te veel vakantiedagen over... Hierdoor heb ik tot het eind van het jaar iedere vrijdag vrijLucky me...
quote:Jeuj!Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef SleepSub het volgende:
Ben nu bezig met wat Blu-rays, HOTD zit erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |