quote:Ik heb er geen internet bijOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een weekend zonder Asc!
Of een weekend waarin Asc in een dronken bui dit topic gaat volspammen.
quote:Misschien, misschien niet. We zullen zien.
quote:Ik zou deze verwijzing naar Fairly Odd Parents veel grappiger gevonden hebben als mijn konijn een paar jaar terug niet plotseling overleden was toen ik op zomerkamp was.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef gniffie het volgende:
Niet vergeten je huisdieren te voeren he?
Zomerkamp.... kamp....kamp....
quote:Charlie teh unicorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Die shirts gisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef zquing het volgende:
Naam heb je een masker op, nee het is je ....... kop
quote:Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef wdn het volgende:
FYI Naruto 182 720p van crunchysubs en horriblesubs zijn halfweg verkloot qua subtiteling.
edit ROFL. de versie van narutoverse gaat TOT dat punt fout en daarna goed
quote:Ik heb er een aantal gezien, op zich niet heel slecht maar ze voegden naar mijn mening niets toe, en heb het na een filler op 4 - 5 ook gedropt.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Och, deze week was het een eps met Gaara.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |