quote:de link van winter is doodOp woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef wdn het volgende:
Fall 2010 meen ik.
Deze staat in het vorige topic: http://chartfag.files.wor(...)-is-late-lawl-v1.jpg
2010/2011 winter is eeeeeeeeeeerug groot
http://go2.wordpress.com/(...)inter-2011-animes%2F
quote:True.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Easymodo het volgende:
"My little sister can't be this cute"
Eerste 2 afleveringen gekeken en het was nog best grappig. Je moet dan wel wat van Japanse Otaku cultuur weten om het helemaal te snappen. hehe
quote:Tyf op troll.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Tegen wie heb je het?Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Pfft als of ik naar jou ga luisteren. Wat jullie ook beweren dat met dat zusje kan ik onmogelijk kijken zonder in mijn achterhoofd een een of andere foute hentai beeldtenis te scheppen ook al zit dat er helemaal niet in. De suggestie is waar het bij mij al fout gaat. Kut zusjesOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Frag. Trust me on this one. Dat moet je andersom doen
P+S+G is meer sexueel uitgesproken dan MLSCBTC ooit zal zijn.
MLSCBTC is meer "een oudere broer wordt in de vreemde hobby van zusje betrokken"-anime. Echt niks vreemds mee aan de hand. P+S+G heeft een nogal vreemde stijl maar dat is maar goed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:En je hebt de twee episodes gezien?Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tegen iedereen die My Little Sister can't be this Cute kijkt?
quote:zelfbevrediging?Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik heb alle nieuwe series de eerste episode gekeken. De gene die ik leuk vond ben ik blijven volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik las voor elke serie de Fall Preview van Random Curiosity, dus had wel een redelijk beeld wat wat was.. Voor Oreimo is dat dit: http://randomc.net/2010/09/20/fall-2010-preview/#oreimoOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Ondertussen zijn 25 en 26 uitOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef mschol het volgende:
even slechte tvp..
ik maak al een hele tijd weinig tijd om wat anime te kijken.. laatste die ik gezien heb is K-ON!! t/m 24.. (dacht dat er geen 25+26 waren)
ik moet maar eens weer tijd gaan maken, er liggen veels te veel series op de "nog te kijken" stapel
quote:Ik heb er geen internet bijOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een weekend zonder Asc!
Of een weekend waarin Asc in een dronken bui dit topic gaat volspammen.
quote:Misschien, misschien niet. We zullen zien.
quote:Ik zou deze verwijzing naar Fairly Odd Parents veel grappiger gevonden hebben als mijn konijn een paar jaar terug niet plotseling overleden was toen ik op zomerkamp was.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef gniffie het volgende:
Niet vergeten je huisdieren te voeren he?
Zomerkamp.... kamp....kamp....
quote:Charlie teh unicorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Die shirts gisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef zquing het volgende:
Naam heb je een masker op, nee het is je ....... kop
quote:Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef wdn het volgende:
FYI Naruto 182 720p van crunchysubs en horriblesubs zijn halfweg verkloot qua subtiteling.
edit ROFL. de versie van narutoverse gaat TOT dat punt fout en daarna goed
quote:Ik heb er een aantal gezien, op zich niet heel slecht maar ze voegden naar mijn mening niets toe, en heb het na een filler op 4 - 5 ook gedropt.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Och, deze week was het een eps met Gaara.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb Naruto ondertussen gedropt.. Geen zin in fillers. Of zijn ze het kijken wel waard?
quote:Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
quote:Wellicht zou je hier naar kunnen kijken, en anders kan je via een http://www.anime-planet.com/ anime vinden die door andere uses worden aangeraden bij bepaalde andere animeOp vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef seiramu het volgende:
Ik moet hier echt vaker posten.
Mijn vriend wilt een keer anime kijken met mij omdat we altijd samen naar voetbal kijken terwijl ik daar niets mee heb. Ik vroeg me af welke anime ik hem zal gaan laten zien. In ieder geval is The Boondocks een must, vooral omdat mijn vriend houdt van gangster/maffia/hiphop-cultuur e.d (en satire). Echter tel ik The Boondocks niet mee als anime in dit geval. Hij houdt van diepzinnige series en comedy. Monster is waarschijnlijk niet grappig genoeg dus waarschijnlijk ga ik voor FMA (Brotherhood). Wellicht Slam Dunk omdat hij ook van basketbal houdt...maar ik heb het nooit gekeken en ik weet niet wat ik kan verwachten.
Suggesties?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Jah, natuurlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jah, natuurlijk!Haha, nou ik heb die serie helemaal afgekeken, en ik vond het verhaal nog wel vet gevonden en gedurfd, maar het einde was laten we zeggen typsich JapansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De grootste problemen had ik echter met de hoofdpersoon, het was misschien wel realistischer dan het truukje wat ze bij Gundam Seed flikken maar daardoor niet minder storend...
quote:dit dus, naruto droppen is een schande!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.
quote:hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit dus, naruto droppen is een schande!![]()
het is gewoon een coole serie, maarja je zit soms met die fillers omdat ze anders inlopen op de manga.
quote:Bleach gaat nog wel zo'n 2 en een half jaar duren - waarschijnlijk langer. Voor Naruto is het eind ook nog niet in zicht en One Piece moet nog zo'n 9 jaar uitgemelkt worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)
quote:De bobbel in mijn broek is de grootste. En nu opzouten!
quote:Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoonOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
quote:Ik hou niet zo van een serie waarbij ik elke minuut dat ik hem kijk de nek van de hoofdrol speler een slag meer wil omdraaienOp zaterdag 23 oktober 2010 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoon
quote:Vervang jullie door quing en je hebt gelijk, maar verder heb ik niemand euforisch horen zijn over NGE.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Qunix het volgende:
Zojuist alles van Neon Genesis Evangelion gedownload en compleet binnen... Als jullie zo euforisch zijn moet ik het ook maar zien
quote:Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Wat hebben Ebichu en NGE met elkaar te maken?
In NGE zijn er veel Ebichu dingen (zoals het bier)
Ben nu #7 kijken. Ik vind het wel het afkijken waard, maar zo goed is het nou ook weer niet...
quote:Aha!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.
quote:Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
quote:Hoezo? Dit wordt topOp zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Winter word nog kutter dan de herfst. Het enige wat me aanspreek is Beelzebub!
Al zijn de OVA's wel erg stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik Gosik ook nog wel een kans geven omdat de setting mij nog wel grappig lijkt
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Die Urotsokidoij staat niet op MALOp zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
Urotsokidoji is echt het meest zieke dat ik ooit heb gekeken (nou ja, er bestaat vast wel erger)
quote:Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
Maar geen cake? En hoe is je koppijn?
quote:Door jou over je nek te laten gaan toen het te veel werd?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.
Hoe? Geen idee.
quote:Uiteraard!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef black_phoenix89 het volgende:
Vorige week begonnen aan Hellsing Ultimate.![]()
Wat een geniale anime.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |