quote:Vervang jullie door quing en je hebt gelijk, maar verder heb ik niemand euforisch horen zijn over NGE.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Qunix het volgende:
Zojuist alles van Neon Genesis Evangelion gedownload en compleet binnen... Als jullie zo euforisch zijn moet ik het ook maar zien
quote:Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Wat hebben Ebichu en NGE met elkaar te maken?
In NGE zijn er veel Ebichu dingen (zoals het bier)
Ben nu #7 kijken. Ik vind het wel het afkijken waard, maar zo goed is het nou ook weer niet...
quote:Aha!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.
quote:Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
quote:Hoezo? Dit wordt topOp zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Winter word nog kutter dan de herfst. Het enige wat me aanspreek is Beelzebub!
Al zijn de OVA's wel erg stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik Gosik ook nog wel een kans geven omdat de setting mij nog wel grappig lijkt
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Die Urotsokidoij staat niet op MALOp zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
Urotsokidoji is echt het meest zieke dat ik ooit heb gekeken (nou ja, er bestaat vast wel erger)
quote:Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
Maar geen cake? En hoe is je koppijn?
quote:Door jou over je nek te laten gaan toen het te veel werd?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.
Hoe? Geen idee.
quote:Uiteraard!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef black_phoenix89 het volgende:
Vorige week begonnen aan Hellsing Ultimate.![]()
Wat een geniale anime.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |