quote:de link van winter is doodOp woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef wdn het volgende:
Fall 2010 meen ik.
Deze staat in het vorige topic: http://chartfag.files.wor(...)-is-late-lawl-v1.jpg
2010/2011 winter is eeeeeeeeeeerug groot
http://go2.wordpress.com/(...)inter-2011-animes%2F
quote:True.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Easymodo het volgende:
"My little sister can't be this cute"
Eerste 2 afleveringen gekeken en het was nog best grappig. Je moet dan wel wat van Japanse Otaku cultuur weten om het helemaal te snappen. hehe
quote:Tyf op troll.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Tegen wie heb je het?Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Walgelijk. Allemaal eenzame otaku die wensten dat ze een zusje hebben om hele verkeerde dingen mee te doen, omdat ze geen vriendin kunnen krijgen.
quote:Pfft als of ik naar jou ga luisteren. Wat jullie ook beweren dat met dat zusje kan ik onmogelijk kijken zonder in mijn achterhoofd een een of andere foute hentai beeldtenis te scheppen ook al zit dat er helemaal niet in. De suggestie is waar het bij mij al fout gaat. Kut zusjesOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Frag. Trust me on this one. Dat moet je andersom doen
P+S+G is meer sexueel uitgesproken dan MLSCBTC ooit zal zijn.
MLSCBTC is meer "een oudere broer wordt in de vreemde hobby van zusje betrokken"-anime. Echt niks vreemds mee aan de hand. P+S+G heeft een nogal vreemde stijl maar dat is maar goed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:En je hebt de twee episodes gezien?Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tegen iedereen die My Little Sister can't be this Cute kijkt?
quote:zelfbevrediging?Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik heb alle nieuwe series de eerste episode gekeken. De gene die ik leuk vond ben ik blijven volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dude heb je de naam van die serie gezien?, en zeg dan eens eerlijk Met wat voor verwachtingen ben je er aan begonnen?
quote:Ik las voor elke serie de Fall Preview van Random Curiosity, dus had wel een redelijk beeld wat wat was.. Voor Oreimo is dat dit: http://randomc.net/2010/09/20/fall-2010-preview/#oreimoOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Ondertussen zijn 25 en 26 uitOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef mschol het volgende:
even slechte tvp..
ik maak al een hele tijd weinig tijd om wat anime te kijken.. laatste die ik gezien heb is K-ON!! t/m 24.. (dacht dat er geen 25+26 waren)
ik moet maar eens weer tijd gaan maken, er liggen veels te veel series op de "nog te kijken" stapel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |