quote:Wellicht zou je hier naar kunnen kijken, en anders kan je via een http://www.anime-planet.com/ anime vinden die door andere uses worden aangeraden bij bepaalde andere animeOp vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef seiramu het volgende:
Ik moet hier echt vaker posten.
Mijn vriend wilt een keer anime kijken met mij omdat we altijd samen naar voetbal kijken terwijl ik daar niets mee heb. Ik vroeg me af welke anime ik hem zal gaan laten zien. In ieder geval is The Boondocks een must, vooral omdat mijn vriend houdt van gangster/maffia/hiphop-cultuur e.d (en satire). Echter tel ik The Boondocks niet mee als anime in dit geval. Hij houdt van diepzinnige series en comedy. Monster is waarschijnlijk niet grappig genoeg dus waarschijnlijk ga ik voor FMA (Brotherhood). Wellicht Slam Dunk omdat hij ook van basketbal houdt...maar ik heb het nooit gekeken en ik weet niet wat ik kan verwachten.
Suggesties?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Jah, natuurlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jah, natuurlijk!Haha, nou ik heb die serie helemaal afgekeken, en ik vond het verhaal nog wel vet gevonden en gedurfd, maar het einde was laten we zeggen typsich JapansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De grootste problemen had ik echter met de hoofdpersoon, het was misschien wel realistischer dan het truukje wat ze bij Gundam Seed flikken maar daardoor niet minder storend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:dit dus, naruto droppen is een schande!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ach, je kijkt gewoon om de zoveel tijd of ze fillers hebben of niet. Zoniet ga je weer verder kijken.
quote:hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit dus, naruto droppen is een schande!![]()
het is gewoon een coole serie, maarja je zit soms met die fillers omdat ze anders inlopen op de manga.
quote:Bleach gaat nog wel zo'n 2 en een half jaar duren - waarschijnlijk langer. Voor Naruto is het eind ook nog niet in zicht en One Piece moet nog zo'n 9 jaar uitgemelkt worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang aat naruto nog door? ik had gehoord van iemand dat bleach het einde nadert (of al aan het eind is..)
quote:De bobbel in mijn broek is de grootste. En nu opzouten!
quote:Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoonOp vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
ik kom hier vast over als een grote zuurpruim maar zijn er mensen die Neon Genesis Evangelion echt goed vonden? En dus niet alleen op ayanami geilen...
quote:Ik hou niet zo van een serie waarbij ik elke minuut dat ik hem kijk de nek van de hoofdrol speler een slag meer wil omdraaienOp zaterdag 23 oktober 2010 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
Geniale serie is dat, weinig series met zoveel diepgang, complexe characters, heerlijk gewoon
quote:Vervang jullie door quing en je hebt gelijk, maar verder heb ik niemand euforisch horen zijn over NGE.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Qunix het volgende:
Zojuist alles van Neon Genesis Evangelion gedownload en compleet binnen... Als jullie zo euforisch zijn moet ik het ook maar zien
quote:Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Wat hebben Ebichu en NGE met elkaar te maken?
In NGE zijn er veel Ebichu dingen (zoals het bier)
Ben nu #7 kijken. Ik vind het wel het afkijken waard, maar zo goed is het nou ook weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |