quote:Aha!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beide uitgebracht onder dezelfde productiemaatschappij, het geniale GAINAX.
quote:Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
quote:Hoezo? Dit wordt topOp zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Winter word nog kutter dan de herfst. Het enige wat me aanspreek is Beelzebub!
Al zijn de OVA's wel erg stoer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wil ik Gosik ook nog wel een kans geven omdat de setting mij nog wel grappig lijkt
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Die Urotsokidoij staat niet op MALOp zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kenjiro. Legendarische anime, erg tof, wel wat aan de bloederige kant.
Urotsokidoji is echt het meest zieke dat ik ooit heb gekeken (nou ja, er bestaat vast wel erger)
quote:Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.Op zondag 24 oktober 2010 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
Maar geen cake? En hoe is je koppijn?
quote:Door jou over je nek te laten gaan toen het te veel werd?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn kwaliteitslever heeft mij koppijn bespaard.
Hoe? Geen idee.
quote:Uiteraard!Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef black_phoenix89 het volgende:
Vorige week begonnen aan Hellsing Ultimate.![]()
Wat een geniale anime.![]()
quote:dan ben je eindelijk klaar met die onzinOp zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef Qunix het volgende:
Ik begin nu aan de laatste episode van NGE.
quote:Inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
dan ben je eindelijk klaar met die onzin
quote:heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezienOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Qunix, heb jij 24 afleveringen gekeken in twee dagen? Zo ja, respect! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets soortgelijks heb geflikt.![]()
quote:Daar deed ik een weekje of twee over.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezien
quote:ach, je moet wat als je tijd over hebt... (vrijdag vroeg vrij en de maandag de hele dag vrij, misschien wel langer)Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar deed ik een weekje of twee over.![]()
Maar als je dat doet ben je volgens mij ook echt brak. Ik bedoel dan spendeer je bijna alle tijd die je wakker bent aan anime kijken. Aan de ene kant heb ik iets van 'awesome', maar aan de andere kant kan het gewoon niet goed voor je zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |