quote:dan ben je eindelijk klaar met die onzinOp zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef Qunix het volgende:
Ik begin nu aan de laatste episode van NGE.
quote:Inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
dan ben je eindelijk klaar met die onzin
quote:heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezienOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Qunix, heb jij 24 afleveringen gekeken in twee dagen? Zo ja, respect! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets soortgelijks heb geflikt.![]()
quote:Daar deed ik een weekje of twee over.Op zondag 24 oktober 2010 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heletijd terug (jaar of 1,5-2 oid) in een weekend heel eureka 7 gezien
quote:ach, je moet wat als je tijd over hebt... (vrijdag vroeg vrij en de maandag de hele dag vrij, misschien wel langer)Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar deed ik een weekje of twee over.![]()
Maar als je dat doet ben je volgens mij ook echt brak. Ik bedoel dan spendeer je bijna alle tijd die je wakker bent aan anime kijken. Aan de ene kant heb ik iets van 'awesome', maar aan de andere kant kan het gewoon niet goed voor je zijn...
quote:Ben je er al achter?Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Qunix het volgende:
Hey Sleepsub... Mijn uTorrent pakt "[SleepSub] Shinrei Tantei Yakumo 03 [1024x576][83C45C1D].mkv" niet. Hoe komt dat?
quote:Volgensmij zijn de films gewoon de serie maar dan in film vorm. Maar het valt me mee dat je het zo snel hebt kunnen doen. Ik heb er 2 weken voor nodig gehad met die serie omdat ik na 2 afleveringen knetter gek werd van die klote hoofdpersoon.
quote:Jup.Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Qunix, heb jij 24 afleveringen gekeken in twee dagen? Zo ja, respect! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets soortgelijks heb geflikt.![]()
quote:Ik zal het vanavond nog een keer proberen. Het downloaden van de .torrent gaat prima, alleen pakt uTorrent het niet om welke reden dan ook.Op maandag 25 oktober 2010 01:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ben je er al achter?
Hier werkt het, dus ligt niet aan de torrent zelf, aangezien andere mensen ook gewoon downloaden...
quote:Ja
quote:Dat dacht ik nou ook! Blijkbaar niet dus.Op maandag 25 oktober 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Nou wat raar, normaal is het tussen 4- 5 uur 's ochtends hier toch echt wel spitsuur. Dat zijn DE momenten om hier gesprekken te voeren. Misschien hebben de meeste een zwaar weekend gehad want dat is anders nooit.
quote:Ergens rond 2005 heb ik in 14 dagen 150 afleveringen van One Piece gekekenOp zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:neep, 100 afleveringen naruto in 5 dagenOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ergens rond 2005 heb ik in 14 dagen 150 afleveringen van One Piece gekeken
Echt, van opstaan, tot naar school, en terug thuis. Huiswerk maken, weer kijken.
quote:Afleveringen van ongeveer 24 minuten, dan krijg je 8 uur Naturo per dag manOp maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
neep, 100 afleveringen naruto in 5 dagen. en school vanaf 8 tot 4.
ik schaam me er nog steeds voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |