quote:Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-outOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:NIeuwe Layout? Waar? Ik heb nog steeds de oude hoor :p Ik negeer die banner gewoonOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-out![]()
quote:Conformist, toon eens een beetje meer luiheid! Ik heb gehoord dat hij automatisch over gaat en voel me dan ook nergens gemotiveerd iets te veranderen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die banner was gwn te irritant om te negeren en ik zou later toch gedwongen worden deze nieuwe lay te gebruiken. Het heeft ook zo zijn voordelen dus tja misschien ga ik 'm beter vinden als ik er beter mee overweg kan.
quote:Ik was zojuist verbannenOp donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom gaat dit topic nu allemaal over anime?![]()
* Ascendancy haz got teh beer.
quote:Ik heb wel weekend!Op donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom gaat dit topic nu allemaal over anime?![]()
* Ascendancy haz got teh beer.
quote:Ik werk ook full-time. Heb nog te veel vakantiedagen over... Hierdoor heb ik tot het eind van het jaar iedere vrijdag vrijOp donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
Herfstvakantie? Ik werk fulltimepity me.
Maar ik heb wel appeltaart
quote:Had je geen bier?Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef wdn het volgende:
Ik had gisteren koekjes-appelgebak
Herftsvakantie. Dat is alweer een jaar of 20 geleden
quote:Leren jij, ondeugd!Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil anime kijken maar moet studeren
En niks herfstvakantie, die doen ze vlak voor mijn tentamens, dus echt vakantie is het niet
quote:Hier ook, maar ik kan mezelf er gewoon niet toe bewegen te gaan leren. Dus geef ik aan mijn duistere anime kijk verlangens toe!Op donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik wil anime kijken maar moet studeren
En niks herfstvakantie, die doen ze vlak voor mijn tentamens, dus echt vakantie is het niet
quote:Vorige week ook! en komende week al heeeeeelemaalOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, Bleach van deze week was bruut!
quote:LQ versie hoef ik niet... En ik wacht op fansub umee.Op donderdag 28 oktober 2010 21:20 schreef wdn het volgende:
Shiki 13 komt zometeen in de trackers!
(en dan heb ik het over minuten)
quote:Ben nu bezig met wat Blu-rays, HOTD zit erbij
quote:ik had full time job (en daardoor geen fut voor anime na werk)Op donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk ook full-time. Heb nog te veel vakantiedagen over... Hierdoor heb ik tot het eind van het jaar iedere vrijdag vrijLucky me...
quote:Jeuj!Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef SleepSub het volgende:
Ben nu bezig met wat Blu-rays, HOTD zit erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |