quote:Ik!Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai ? Ik ben de eerste afleveringen aan het binnenhalen, het klinkt wel interessant
quote:titel is iet wat misleidend maar wel een erg grappige en leuke serie...Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Xaryna het volgende:
Kijkt iemand Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai ? Ik ben de eerste afleveringen aan het binnenhalen, het klinkt wel interessant
quote:Tijdrekken doen ze niet aan (we hebben het hier over een serie die nooit gaat eindigen). Wel worden hele arcs gerecycled en zijn er de nodige SSJ achtige powerups.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Frag_adder het volgende:
Qua tijdrekken of qua ubersupersayanmergemetoorbellen puur omdat je steeds sterkere tegenstanders moet maken?
quote:
quote:Ik ben nu bij episode 4 en jullie hebben gelijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
titel is iet wat misleidend maar wel een erg grappige en leuke serie...
quote:en ik niet?Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu bij episode 4 en jullie hebben gelijk![]()
quote:Pas jij maar op anders reageer ik niet meer op je PM'sOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Frag_adder het volgende:
Och germ, meneer voelt zich gepasseerd
Trouwens, "The legend of legendary heroes" is een stuk vermakelijker dan de titel doet vermoeden, ik kan em aanraden!
quote:Dat is net als met Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai.Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
Nou nou sorry hoor. En zo erg stalk ik helemaal niet met PM's!
Ik vond de titel nogal droog maar was bang dat het een echte kinder serie zou worden :p
quote:Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-outOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sorry, ik geef de nieuwe lay-out de schuld
quote:NIeuwe Layout? Waar? Ik heb nog steeds de oude hoor :p Ik negeer die banner gewoonOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan is het goed. Pokke nieuwe lay-out![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |