Spam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waarom altijd die LB related TT's?
90% van het topic wordt gevuld door lacebaggersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Meneer_Agent het volgende:
Zinloos gedoe. Hou het lekker uit elkaar.
Maak jij volgende keer de opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Haaaj ik zocht even naar nieuwe online-shops bij jullie lijstje maar ik zag dat jullie http://www.alifekicks.com er nog niet tussen hebben staan. Ze hebben daar regelmatig harde schoenen.
Maar dit is Fok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
90% van het topic wordt gevuld door lacebaggers
Waarom. Je kan er ook gewoon niets achter zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan maakt iemand van FOK de volgende keer een nieuw topic want dat doet niemand van FOK...
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waarom. Je kan er ook gewoon niets achter zetten.
Geen idee? Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom zou ik die link erbij zetten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Geen idee? Waarom vraag je dat aan mij?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Haaaj ik zocht even naar nieuwe online-shops bij jullie lijstje maar ik zag dat jullie http://www.alifekicks.com er nog niet tussen hebben staan. Ze hebben daar regelmatig harde schoenen.
Ja, daarin verwijs ik toch geen enkele keer naar jou? Er staat ook niet letterlijk dat _iemand_ die shop erbij moet zetten. Het zou handig zijn, zodat andere mensen er ook kunnen kijken weet je.. Maar hey als je gaat lopen huilen omdat ik een tip geef. Mja, waarom ben je dan überhaupt met zo'n lijstje begonnen.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, daarin verwijs ik toch geen enkele keer naar jou? Er staat ook niet letterlijk dat _iemand_ die shop erbij moet zetten. Het zou handig zijn, zodat andere mensen er ook kunnen kijken weet je.. Maar hey als je gaat lopen huilen omdat ik een tip geef. Mja, waarom ben je dan überhaupt met zo'n lijstje begonnen.
Laat me trollenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Meneer_Agent het volgende:
Die site verkoopt fake schoenen. Dat zie je al aan de URL en de lay out, schoenen en dozen kloppen ook niet. Plus ze zijn geallieerd aan http://www.airmaxkicks.com/ en http://www.airjordan2u.com/, ook allebei fake.
En Letates, kap eens met hier de grote jongen uit te hangen.
Verdien je ook geld met dat spammen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Ohhhh bummer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Meneer_Agent het volgende:
Die site verkoopt fake schoenen. Dat zie je al aan de URL en de lay out, schoenen en dozen kloppen ook niet. Plus ze zijn geallieerd aan http://www.airmaxkicks.com/ en http://www.airjordan2u.com/, ook allebei fake.
En Letates, kap eens met hier de grote jongen uit te hangen.
invoerkosten is wel een bitchquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Sinji het volgende:
Jongens, de dollar is best gunstig tegenwoordig. Ik raad jullie dus echt aan om te kopen uit de US
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja ik weet wel, hij had IDs gehaald voor 35 euro ps maar dan nog.
Ah bedankt! Ik woon in Nijmegen, maar met de trein reizen is geen probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jordan 3: Op dit moment nergens, komen volgend jaar weer (januari) Spiz'ikes bij je lokale Jordan dealer, weet niet waar je woont maar check sowieso de FootLocker (kan evt bestellen), Nike Stores (Amsterdam + Rotterdam) Oqium in Rotterdam, Epic in Breda, Unknown in Alkmaar (ook online), Kings in Amsterdam etc.
Jordans worden toch zelden verkocht bij de Footlocker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jordan 3: Op dit moment nergens, komen volgend jaar weer (januari) Spiz'ikes bij je lokale Jordan dealer, weet niet waar je woont maar check sowieso de FootLocker (kan evt bestellen), Nike Stores (Amsterdam + Rotterdam) Oqium in Rotterdam, Epic in Breda, Unknown in Alkmaar (ook online), Kings in Amsterdam etc.
Strak al gecheckt? Weet alleen niet zeker of ze ook Jordans verkopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:14 schreef Sanndoe het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik woon in Nijmegen, maar met de trein reizen is geen probleem
Vans heeft ook ballerina's... Weet alleen niet echt of dat is wat je zoekt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:16 schreef Sandous het volgende:
zulke:
[ afbeelding ]
maar andere combi soorten ook welkom. Wel lage en een a 2 kleuren
Besteldquote:(1) The 106 Vulcanized Sneaker in Purple
Size Color Price / Unit
10 Purple $42.00
(1) The Hadley Lo in Gray
Size Color Price / Unit
10 Gray $45.00
(1) The Wellesley Hiker in Brown
Size Color Price / Unit
10 Brown $39.95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook voor de LunarWood gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef HAL9000S het volgende:
De all-black LunarWood.... 1300 is nice alleen heb ik al 2 paar van die 1300.jp's en die vind ik stukken beter dankzij all white midsole en oldskool chunky PU Clip.
Vans? en sowieso niet echt het seizoen voor zulke schoenen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef Sandous het volgende:
Ben alle winkels in amsterdam centrum afgegaan voor simpele nikies, adidasjes of wat voor merk dan ook. Die een lage zool hebben en beetje instapper/ballerina achtig zijn..Niks gevonden!!!!
pff
Nike maakt een fout waardoor de prijs opeens 35 euro was. Veel mensen hebben besteld en kregen het voor die prijs. Nu is de prijs weer normaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Modus het volgende:
De eerstvolgende 'status' update van een NikeID bestelling is zeker pas wanneer ie geshipped wordt denk ik?
En eh, kan die 35 euro actie nog even kort samengevat worden?Niet helemaal meegekregen.
Dat laatste wist ik al ja. En was die fout al duidelijk tijdens het ontwerpen of pas toen je ging afrekenen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef vault_tec het volgende:
Nike maakt een fout waardoor de prijs opeens 35 euro was. Veel mensen hebben besteld en kregen het voor die prijs. Nu is de prijs weer normaal.
Niemand wist er vanaf totdat iemand door gaf op LB dat het zo goedkoop was. als je er nu nog van wilt profiteren ben je te laat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al ja. En was die fout al duidelijk tijdens het ontwerpen of pas toen je ging afrekenen?
Nicequote:
Flatspot (mits je een 7.5/8/12.5 nodig hebt)quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Bryan181 het volgende:
Waar kan ik de blauwe adidas busenitz voor een echt mooi prijsje scoren?het liefst binnen Europa
Nee helaas niet. Ik twijfel sowieso beetje over de maat. Ik heb van Asics gel lyte 43 en van vans maat US 10. Waarschijnlijk 43 1/3? Of misschien 42 2/3, want Asics maat 43 is 27 cm geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Flatspot (mits je een 7.5/8/12.5 nodig hebt)
ik denk dat je eerder 43 1/3 (US9.5/27.5CM) nodig hebt, want ze vallen klein meen ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:57 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik twijfel sowieso beetje over de maat. Ik heb van Asics gel lyte 43 en van vans maat US 10. Waarschijnlijk 43 1/3? Of misschien 42 2/3, want Asics maat 43 is 27 cm geloof ik
Hm maar asics gel lyte 43 is 27 cm geloofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik denk dat je eerder 43 1/3 (US9.5/27.5CM) nodig hebt, want ze vallen klein meen ik.
welk model is dit?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef Sinji het volgende:
^Heb je voorbeelden?
Vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Heb ik toevallig wel gedaanOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Cpt. het volgende:
Prima prijs voor die J1, zou er geen retail voor betalen.
quote:Was de dagsoep goed te doen?Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Modus het volgende:
IDs binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dat labelen is imo ook een beetje overbodig omdat je nu nog prima kunt zien wat waar in zit.Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef Meneer_Agent het volgende:
lol, 18 dozen en al beginnen met labelen.
quote:Zelfde dozen tarten mijn lot. helemaal met blazers en janoski's, moet ik afgaan op die kleine letters terwijl die kast al hoger is als mijOp maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef Meneer_Agent het volgende:
lol, 18 dozen en al beginnen met labelen.
quote:Dat gebeurt natuurlijk al snel hehOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zelfde dozen tarten mijn lot. helemaal met blazers en janoski's, moet ik afgaan op die kleine letters terwijl die kast al hoger is als mij![]()
quote:Come to me, my mintosUTRECHT, NL 10/26/2010 4:05 A.M. OUT FOR DELIVERY
10/26/2010 3:10 A.M. ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG, DE 10/26/2010 12:25 A.M. DEPARTURE SCAN
HERNE-BOERNIG, DE 10/25/2010 7:13 P.M. ARRIVAL SCAN
FRANKFURT, DE 10/25/2010 4:00 P.M. DEPARTURE SCAN
10/25/2010 6:09 A.M. ARRIVAL SCAN
BOLOGNA, IT 10/23/2010 2:45 A.M. DEPARTURE SCAN
BOLOGNA, IT 10/22/2010 4:00 P.M. ARRIVAL SCAN
KOROPI, ATHENS, GR 10/21/2010 7:50 A.M. DEPARTURE SCAN
10/21/2010 6:30 A.M. ARRIVAL SCAN
THESSALONIKI, GR 10/20/2010 7:00 P.M. DEPARTURE SCAN
10/20/2010 3:19 P.M. ORIGIN SCAN
GR 10/20/2010 10:25 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
quote:Mn Macleays laten nog ff op zich wachten ben ik bang19-Oct-2010 Netherlands Pending customs inspection.
quote:Best wel ziek op zich.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:59 schreef ctrladdict het volgende:
Niet te overzien chaos in de pas geopende outlet store van sneakers.nl in de Kalvertoren (Amsterdam)
LInk naar youtube filmpje, let op de beelden kunnen schokkend zijn als je een sneaker liefhebber bent:
quote:Yep, en ook heel zonde al die mensen die gewoon over de op de grond geslingerde schoenen en de dozen heenwalzen. Lijkt echt wel een soort goldrush. Als je trouwens het filmpje goed bekijkt kan je zien wat het aanbod zoal is. Overigens vooraad schijnt dagelijks ververst te worden en prijzen zijn maximaal 30 als ik het goed begrepen heb.
wat voor type is datquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag deze gehaald:
[ afbeelding ]
is voor mijn broertje, maar welke winkels verkoopt ze??quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef fenixs het volgende:
waar koop ik deze Dsquared??
[ afbeelding ]
Zou is op www.ebay.it kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:23 schreef fenixs het volgende:
[..]
is voor mijn broertje, maar welke winkels verkoopt ze??
Nike Zoom Classic High SB, alleen te krijgen bij Nike SB dealers.quote:wat voor type is dat
Wanneer je over de datum/tijd gaat met je muis, zie je rechts o.a. de quote functie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Nike Zoom Classic High SB, alleen te krijgen bij Nike SB dealers.
Trouwens, hoe quote je posts in die nieuwe layout?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef Meneer_Agent het volgende:
Leuk, adblock blockt dus ook die images...
Als je nou us 7-7.5 had dan had ik wel 3 paar over willen nemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
Er is trouwens wel interesse maar iedereen flaked zoals gewoonlijk
Teveel schoenen, te weinig cash.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je nou us 7-7.5 had dan had ik wel 3 paar over willen nemenWaarom verkoop eigenlijk?
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 01:08 schreef vault_tec het volgende:
ga naar de britain in a'dam, pas ze en bestel ze bij flatspot?
boeiend, je kan een schoen toch ook lelijk vinden als je ze aan je voet ziet?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen haha
Soort van payback voor het feit dat ze je altijd zo stom aan blijven staren als je door de winkel heen loopt en ze 50050585975975x zeggen "Hey, als ik je kan helpen, moet je het zeggen hoor!"quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen haha
Die idd. Kon ze niet plaatsen (quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Zwarte dunks? Bedoel je die terminators? (croc skin TZ), die zwarte campus liggen voor 38 euro in roermond bij de outlet
Ik zou ze wel irl willen zien voor een evt koop. Ik kan ze wel waarderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
Het meest blij ben ik eik met die Mcleay's. Heerlijke schoen... stevige lightweight ACG sneeuwshizzle, ze zitten comfy as hell.Het is alleen geen schoen voor iedereen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje OT te blijven:
NikeTown London – Largest Nike Store in the Worldvia Sneaker Newsquote:Nike recently re-opened its UK NikeTown location on Regent and Oxford, the bustling shopping center in London. Following a swift re-design, NikeTown London now boasts the title as the single most largest Nike retail store in the world. Some of the new features include a unique steam-mold football-boot fitting station, a two-floor Nike iD studio, video analysis of running styles to help assist consumers with running shoe purchases, and many more. Nike representatives state that “Nike is committed to offering consumers access to engaging, exciting and innovative retail spaces. The re-launch of our flagship Niketown London store demonstrates our drive to continue to raise our game and offer our consumers world-class shopping experiences in line with our long-term category strategy.” Continue reading for a look into the newly revamped NikeTown London as well as a video and let us know what you think.
Bijna alles wat je kan bedenken van Nike, van IDs tot QS (ook TZ?)quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Cpt. het volgende:
Welke lijnen verkopen ze eigenlijk allemaal bij NikeTown?
quote:• A two-floor NIKEiD studio, along with football boot-specific iD studio
• A state of the art football boot fitting machine, allowing players the chance to steam mould boots to their feet
• A boot embroidery service, allowing names, flags and numbers to be stitched onto football boots
• An online kit-builder tool for football teams to customize their own kits, along with a shirt printing and numbering service
• Video gait analysis and trained staff to help runners to work out exactly what type of shoe suits their running style
• Weekly running clubs (NikeTown runners) which take place from the store on Tuesday nights
• An entire floor dedicated to women’s apparel and footwear
• A renew focus on action sports like Nike 6.0 and Nike SB
ziet eruit als leather-ish:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef vault_tec het volgende:
http://hypebeast.com/2010/11/nike-sb-zoom-bruin-camo-quickstrike/
waarvan is de upper? Do want als het geen leer is![]()
Vanavond is toch ook de release party met frisco?
Wat zoek je dan qua kledingaanbod? Bij winkels als 290 sqm of precinct5 slaag ik altijd wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Modus het volgende:
Waarom is er in NL niet een fatsoenlijke store. De Nike shops in A'dam en R'dam zijn echt om te huilen, helemaal qua kledingaanbod.
Volgens Nike wel, maar op de doos staat gewoon Pro.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef HAL9000S het volgende:
Lekker hoor.... de middelste = pro b?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:26 schreef vault_tec het volgende:
Gisteren natte tenen gehad in mijn vans wolverine leather... Moet dus schoenen hebben die geen water doorlaten. Iemand tips en dan het liefst wat nu in een winkel ligt? Hoop eigenlijk te horen dat die ben g blazer ook goed genoeg is
Same here, was gister lekker soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 - Not Found
Die zoek ik ook al een tijdje (als in heel lang).quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:26 schreef vault_tec het volgende:
Gisteren natte tenen gehad in mijn vans wolverine leather... Moet dus schoenen hebben die geen water doorlaten. Iemand tips en dan het liefst wat nu in een winkel ligt? Hoop eigenlijk te horen dat die ben g blazer ook goed genoeg is
Red Wings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The internetzzzzzquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Die zoek ik ook al een tijdje (als in heel lang).
Waar heb jij ze vandaan?
Oke, dan stuur ik het internet even een mail.quote:
Omdat je zo jelly bent op zijn mooie schoenen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Als dit geen grap is ga ik huilen.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef seto het volgende:
[..]
Omdat je zo jelly bent op zijn mooie schoenen?
Thanks man, ja het wit met rood in combinatie met de lak vind ik ook mooi =D.quote:
.quote:
Zwarte Nike Blazer Vintage.quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Athlon64x het volgende:
Wat zijn die laatste zien er wel chill uit
Die eerstequote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef HAL9000S het volgende:
Do want:
[ afbeelding ]
alleen bij ltd edition vault... zal wel niet online zijn omdat TZ
hiervoor ga ik ook F5-en binnenkort:
[ afbeelding ]
Ohh ok...quote:Op donderdag 18 november 2010 09:35 schreef JulianoMM het volgende:
@ ClioSporT,
Zou geen van beiden doen..
Zat al te pm'n daarover met Ted, had een paar weken geleden gezegd dat die ze binnen 2 weken binnen zou krijgen. Hele maat serie maar op de site staat niksquote:Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
De goede shapeFf mailen of tedt ze krijgt, of krijgen jullie ze ook WH?
Ik weet het niet, misschien kan je de Clarks winkel is proberen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zat al te pm'n daarover met Ted, had een paar weken geleden gezegd dat die ze binnen 2 weken binnen zou krijgen. Hele maat serie maar op de site staat niks
Tevens, waar kan je in een shop, omgeving rotterdam, clarks dessert boots halen?
Ted zegt:quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zat al te pm'n daarover met Ted, had een paar weken geleden gezegd dat die ze binnen 2 weken binnen zou krijgen. Hele maat serie maar op de site staat niks
Tevens, waar kan je in een shop, omgeving rotterdam, clarks dessert boots halen?
Heb mń paartje maar @ Hanon gekauft, daar komt ie deze maand al uit.quote:yep
release is wederom uitgesteld. wordt half december uit geleverd.
Gr Ted
Epic
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef Meneer_Agent het volgende:
Dessert boots. Lekker voor na de avondmaaltijd.
Is niet voor mij, vind die dingen lelijk Gquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:44 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien kan je de Clarks winkel is proberen?
Clarks Shop Rotterdam
Lijnbaan 82
ROTTERDAM
Die bovenste met dat patroon aan de binnenkant is wel vet, maar al dat wit bij de enkel vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 24 november 2010 09:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap..... morgen online.
Waar?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap..... morgen online.
Vind die colourway wel nice eig.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen gelijk ophalenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef Sinji het volgende:
^Nagenoeg hetzelfde toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Flatspot voor 70 pond a pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |