Als je nou us 7-7.5 had dan had ik wel 3 paar over willen nemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
Er is trouwens wel interesse maar iedereen flaked zoals gewoonlijk
Teveel schoenen, te weinig cash.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je nou us 7-7.5 had dan had ik wel 3 paar over willen nemenWaarom verkoop eigenlijk?
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 01:08 schreef vault_tec het volgende:
ga naar de britain in a'dam, pas ze en bestel ze bij flatspot?
boeiend, je kan een schoen toch ook lelijk vinden als je ze aan je voet ziet?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen haha
Soort van payback voor het feit dat ze je altijd zo stom aan blijven staren als je door de winkel heen loopt en ze 50050585975975x zeggen "Hey, als ik je kan helpen, moet je het zeggen hoor!"quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wel heel erg stom om je maat te vragen en ze dan niet willen kopen haha
Die idd. Kon ze niet plaatsen (quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Zwarte dunks? Bedoel je die terminators? (croc skin TZ), die zwarte campus liggen voor 38 euro in roermond bij de outlet
Ik zou ze wel irl willen zien voor een evt koop. Ik kan ze wel waarderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
Het meest blij ben ik eik met die Mcleay's. Heerlijke schoen... stevige lightweight ACG sneeuwshizzle, ze zitten comfy as hell.Het is alleen geen schoen voor iedereen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |