Spam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waarom altijd die LB related TT's?
90% van het topic wordt gevuld door lacebaggersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Meneer_Agent het volgende:
Zinloos gedoe. Hou het lekker uit elkaar.
Maak jij volgende keer de opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Haaaj ik zocht even naar nieuwe online-shops bij jullie lijstje maar ik zag dat jullie http://www.alifekicks.com er nog niet tussen hebben staan. Ze hebben daar regelmatig harde schoenen.
Maar dit is Fok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
90% van het topic wordt gevuld door lacebaggers
Waarom. Je kan er ook gewoon niets achter zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan maakt iemand van FOK de volgende keer een nieuw topic want dat doet niemand van FOK...
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waarom. Je kan er ook gewoon niets achter zetten.
Geen idee? Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom zou ik die link erbij zetten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Geen idee? Waarom vraag je dat aan mij?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Haaaj ik zocht even naar nieuwe online-shops bij jullie lijstje maar ik zag dat jullie http://www.alifekicks.com er nog niet tussen hebben staan. Ze hebben daar regelmatig harde schoenen.
Ja, daarin verwijs ik toch geen enkele keer naar jou? Er staat ook niet letterlijk dat _iemand_ die shop erbij moet zetten. Het zou handig zijn, zodat andere mensen er ook kunnen kijken weet je.. Maar hey als je gaat lopen huilen omdat ik een tip geef. Mja, waarom ben je dan überhaupt met zo'n lijstje begonnen.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, daarin verwijs ik toch geen enkele keer naar jou? Er staat ook niet letterlijk dat _iemand_ die shop erbij moet zetten. Het zou handig zijn, zodat andere mensen er ook kunnen kijken weet je.. Maar hey als je gaat lopen huilen omdat ik een tip geef. Mja, waarom ben je dan überhaupt met zo'n lijstje begonnen.
Laat me trollenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Meneer_Agent het volgende:
Die site verkoopt fake schoenen. Dat zie je al aan de URL en de lay out, schoenen en dozen kloppen ook niet. Plus ze zijn geallieerd aan http://www.airmaxkicks.com/ en http://www.airjordan2u.com/, ook allebei fake.
En Letates, kap eens met hier de grote jongen uit te hangen.
Verdien je ook geld met dat spammen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Ohhhh bummer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Meneer_Agent het volgende:
Die site verkoopt fake schoenen. Dat zie je al aan de URL en de lay out, schoenen en dozen kloppen ook niet. Plus ze zijn geallieerd aan http://www.airmaxkicks.com/ en http://www.airjordan2u.com/, ook allebei fake.
En Letates, kap eens met hier de grote jongen uit te hangen.
invoerkosten is wel een bitchquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Sinji het volgende:
Jongens, de dollar is best gunstig tegenwoordig. Ik raad jullie dus echt aan om te kopen uit de US
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja ik weet wel, hij had IDs gehaald voor 35 euro ps maar dan nog.
Ah bedankt! Ik woon in Nijmegen, maar met de trein reizen is geen probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jordan 3: Op dit moment nergens, komen volgend jaar weer (januari) Spiz'ikes bij je lokale Jordan dealer, weet niet waar je woont maar check sowieso de FootLocker (kan evt bestellen), Nike Stores (Amsterdam + Rotterdam) Oqium in Rotterdam, Epic in Breda, Unknown in Alkmaar (ook online), Kings in Amsterdam etc.
Jordans worden toch zelden verkocht bij de Footlocker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:06 schreef Meneer_Agent het volgende:
Jordan 3: Op dit moment nergens, komen volgend jaar weer (januari) Spiz'ikes bij je lokale Jordan dealer, weet niet waar je woont maar check sowieso de FootLocker (kan evt bestellen), Nike Stores (Amsterdam + Rotterdam) Oqium in Rotterdam, Epic in Breda, Unknown in Alkmaar (ook online), Kings in Amsterdam etc.
Strak al gecheckt? Weet alleen niet zeker of ze ook Jordans verkopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:14 schreef Sanndoe het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik woon in Nijmegen, maar met de trein reizen is geen probleem
Vans heeft ook ballerina's... Weet alleen niet echt of dat is wat je zoekt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:16 schreef Sandous het volgende:
zulke:
[ afbeelding ]
maar andere combi soorten ook welkom. Wel lage en een a 2 kleuren
Besteldquote:(1) The 106 Vulcanized Sneaker in Purple
Size Color Price / Unit
10 Purple $42.00
(1) The Hadley Lo in Gray
Size Color Price / Unit
10 Gray $45.00
(1) The Wellesley Hiker in Brown
Size Color Price / Unit
10 Brown $39.95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook voor de LunarWood gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef HAL9000S het volgende:
De all-black LunarWood.... 1300 is nice alleen heb ik al 2 paar van die 1300.jp's en die vind ik stukken beter dankzij all white midsole en oldskool chunky PU Clip.
Vans? en sowieso niet echt het seizoen voor zulke schoenen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef Sandous het volgende:
Ben alle winkels in amsterdam centrum afgegaan voor simpele nikies, adidasjes of wat voor merk dan ook. Die een lage zool hebben en beetje instapper/ballerina achtig zijn..Niks gevonden!!!!
pff
Nike maakt een fout waardoor de prijs opeens 35 euro was. Veel mensen hebben besteld en kregen het voor die prijs. Nu is de prijs weer normaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Modus het volgende:
De eerstvolgende 'status' update van een NikeID bestelling is zeker pas wanneer ie geshipped wordt denk ik?
En eh, kan die 35 euro actie nog even kort samengevat worden?Niet helemaal meegekregen.
Dat laatste wist ik al ja. En was die fout al duidelijk tijdens het ontwerpen of pas toen je ging afrekenen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef vault_tec het volgende:
Nike maakt een fout waardoor de prijs opeens 35 euro was. Veel mensen hebben besteld en kregen het voor die prijs. Nu is de prijs weer normaal.
Niemand wist er vanaf totdat iemand door gaf op LB dat het zo goedkoop was. als je er nu nog van wilt profiteren ben je te laat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al ja. En was die fout al duidelijk tijdens het ontwerpen of pas toen je ging afrekenen?
Nicequote:
Flatspot (mits je een 7.5/8/12.5 nodig hebt)quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Bryan181 het volgende:
Waar kan ik de blauwe adidas busenitz voor een echt mooi prijsje scoren?het liefst binnen Europa
Nee helaas niet. Ik twijfel sowieso beetje over de maat. Ik heb van Asics gel lyte 43 en van vans maat US 10. Waarschijnlijk 43 1/3? Of misschien 42 2/3, want Asics maat 43 is 27 cm geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Flatspot (mits je een 7.5/8/12.5 nodig hebt)
ik denk dat je eerder 43 1/3 (US9.5/27.5CM) nodig hebt, want ze vallen klein meen ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:57 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik twijfel sowieso beetje over de maat. Ik heb van Asics gel lyte 43 en van vans maat US 10. Waarschijnlijk 43 1/3? Of misschien 42 2/3, want Asics maat 43 is 27 cm geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |