Vervangen door een nieuwe mooiere anime chickquote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef L.no het volgende:
Ascendancy, waar is jouw oude UI gebleven?
Ik ken die anime niet. Issie goed?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vervangen door een nieuwe mooiere anime chick
quote:
Bakemonogatari is een goede serie ja. Wel soort van episodic(per 3 afleveringen ofzo) mr de gesprekken zijn geniaal.quote:
Ik ook, ik durf geen topics meer te openen in de KLB. Vroeger claimde jij ze altijd, waardoor ik geen slotjes kreeg.quote:
Tegenwoordig krijgt elke topic met potentie op wat leuks gelijk een slotjequote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ook, ik durf geen topics meer te openen in de KLB. Vroeger claimde jij ze altijd, waardoor ik geen slotjes kreeg.
Dat is KLB2.0 voor jequote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef lelouch het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgt elke topic met potentie op wat leuks gelijk een slotje
Fuck nee! Nu moet ik nog harder mijn best doen spoilers te vermijden.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Repelsteeltju leest de Nederlands vertaalde Berserk manga.
Ach, ben je eenzaam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die berserk lezen? Dat kan toch niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:31 schreef hexje het volgende:
Hé, daar zijn er een paar. Ik heb de Berserk manga online gelezen. Of beter gezegd dat wat in de anime is gestopt heb ik gelezen. Had geen zin om verder te lezen. Zou echt te gek zijn als er weer een anime van gemaakt zou worden. Net zoals FMA Br.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heb nu aan het lezen als 1e manga en hij is bruut! Maar Japanners mogen zich wel eens gaan aanpassen met hun van rechts naar links lezen, dan begin je zelfs de donald duck fout te lezen na een tijdje...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik ben waarschijnlijk al 'n stuk verder dan jij.quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck nee! Nu moet ik nog harder mijn best doen spoilers te vermijden.
* Repelsteeltju leest de Nederlands vertaalde Berserk manga.
doe me eens een PM met waar ik die kan vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef lelouch het volgende:
Oh een nieuwe black lagoon. Dat is heel interessantdie ga ik vanavond gelijk bekijken.
http://randomc.net/2010/0(...)rtas-blood-trail-01/quote:
Geeft niet. Door jouw post erover kwam ik hem ook tegen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef D-Industries het volgende:
Oh inderdaad, begin zomer was deze al uit. WIst dat ook niet..
Het was beter dan de een na laatste epi, maar het had beter gekund imho.quote:
Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef torn_Machina het volgende:
Eerste screens van de nieuwe Berserk anime?![]()
[ afbeelding ]
Nee hij was altijd al gay. Berserk is een beetje gayquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggen
Ach, er zal vast wel een ongecensureerde versie komen. Zo niet dan mag er vrij veel geschrapt of aangepast worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggen
Nee, we zitten hier goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef zquing het volgende:
[FMM SC #1] Waar iedereen trommelt op de tafels.
de nieuwe SC trouwens
Ik vind em er niet gayer uitzien, maar wel wat meer verwijfd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dat een vervolg van een eerdere anime? of een remake/nieuwe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ook de bewegende beelden gevonden. Bring it.
Dat is gewoon de reclame voor deeltje 35quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ook de bewegende beelden gevonden. Bring it.
Hmmm nu ik er over nadenk, griffith is inderdaad bi in de serie. Maar zo heel erg gay is Berserk niet, er worden meer vrouwen verkracht / poging tot...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef hexje het volgende:
Nee hij was altijd al gay. Berserk is een beetje gay
Cool!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:55 schreef .Cake. het volgende:
Lees net trouwens dat Occult Academy één van de weinige anime is die niet is gebaseerd op een manga/spel/roman en een puur origineel anime verhaal is. Wel koel om te weten, kan een reden zijn dat de anime zo opviel (mij iig).
quote:
En vaak zijn dit juist de betere Anime series. Maar er zijn er best veel hoor, o.a. Code Geass, de Gundam Series, Last Exile etc. zijn ook niet op manga's gebaseerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:55 schreef .Cake. het volgende:
Lees net trouwens dat Occult Academy één van de weinige anime is die niet is gebaseerd op een manga/spel/roman en een puur origineel anime verhaal is.Wel koel om te weten, kan een reden zijn dat de anime zo opviel (mij iig).
Idd, al zijn de vervolgen per definitie waardeloos.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En vaak zijn dit juist de betere Anime series. Maar er zijn er best veel hoor, o.a. Code Geass, de Gundam Series, Last Exile etc. zijn ook niet op manga's gebaseerd.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Bakakame het volgende:
Overigens, las op CoalGuys dit:
http://www.animenewsnetwo(...)-gets-film-green-lit
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Bakakame het volgende:
Overigens, las op CoalGuys dit:
http://www.animenewsnetwo(...)-gets-film-green-lit
Klopt, dus ik laat jullie m eerst kijken en dan lees ik de reacties wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Bakakame het volgende:
Ene kant, ja!!Andere kant, stop nou gewoon op 't hoogtepunt voor t fout gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Idd, al zijn de vervolgen per definitie waardeloos.
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef lelouch het volgende:
[..]
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?
Tja R2 is hard verneukt doordat de schrijver andere plannen had met R2. R2 moest drastisch herschreven worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.
Hoe dan eigenlijk? Ik bedoel, ik vond R2 episch genoegquote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.
Dit, ik vond R1 nog enigzins realistisch opgezet hoe je ook nog echt een guerilla oorlog zou kunnen vechten, R2 sloeg ronduit nergens op met hoe het ineens ging. Ik had dan ook verwacht dat ze het heel anders zouden aanpakken. En vooral de laaste 5 afl werden in veel te hoog tempo door je strot geduwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
Dit, ik vond R1 nog enigzins realistisch opgezet hoe je ook nog echt een guerilla oorlog zou kunnen vechten, R2 sloeg ronduit nergens op met hoe het ineens ging. Ik had dan ook verwacht dat ze het heel anders zouden aanpakken. En vooral de laaste 5 afl werden in veel te hoog tempo door je strot geduwd.
Gundam 00 2nd season was op een punt na wel goed.Die laatste 5 afleveringen waren inderdaad in te korte tijd opgebouwd. Dat was zoveel toffer geweest als ze dat meer hadden uitgewerkt. Maar ik denk wel dat dat nog van het originele verhaal over is gebleven en dat ze vanwege het verhaallek (eeuwig zonde!!) de opbouw ernaartoe ietwat vreemd overkwam. Maar ik vond t op zich wel gaaf hoe iedereen zich langzaam tegen hem ging keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vond ik alleen dat stukje van Charles en Marianne en die Sword of Ashkalalakanananana te vaag voor woorden, maar da's eigenlijk de grootste let-down voor mij.
Dat heet een Deus Ex Machina...wel toepasselijk, aangezien het om Gundams gaat (machines
)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het was idd en geweldig goede chapter!quote:
Het enige epische aan R2 was de dood van Shirley.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef lelouch het volgende:
R2 was minder maar het komt nog niet in de buurt van de term 'waardeloos'.
Het ging mij om het ragnarok als geheel als einde.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Frag_adder het volgende:
De dood van Shirley was inderdaad best goed
Ik vond het einde geeneens zo slecht, de realistische manier om het over te nemen was van binnen uit, ik had alleen juist willen zien hoe hij dat had gedaan zonder het op deze uber lame manier te doen met allemaal superwapens, vage dimensies en mensen die dood hadden moeten zijn maar verborgen zitten in het hoofd van een ander...
Nah, een serie met zo veel goede personages kan nooit helemaal waardeloos zijn natuurlijk en dat over de top stijltje was ook nog wel grappig. Het probleem is alleen dat mijn demente oudtante nog consequentere verhalen zou kunnen schrijven.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef lelouch het volgende:
[..]
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?
Mobile Suit Gundam 00 - S2... De excentrieke personages en de reacties van fangirls op de homolust waren op zich nog wel grappig, maar zelfs MS Gundam Seed Destiny was niet zo slecht als dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef D-Industries het volgende:
Of Gundam Mobile Suit 00 - Seizoen 2....
Zowel Gundam als CG, allebei super
Sorry, maar ik moet je vragen om dat terug te nemen. Seed Destiny...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mobile Suit Gundam 00 - S2... De excentrieke personages en de reacties van fangirls op de homolust waren op zich nog wel grappig, maar zelfs MS Gundam Seed Destiny was niet zo slecht als dit.
Ik heb het opgenomen dus ben het nu aan het doen...quote:
Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voortquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Leuke meisjes die anime kijken #2: Maar iedereen Tsundere is
Onze spin-off door yours truly.![]()
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voort
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.
Yep, denk dat de meesten hier wel Shiki hebben gevolgd afgelopen seizoen. Best goeie serie, wordt redelijk freaky rond aflevering 5 of 6 ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Juuhachi het volgende:
Volgen jullie ook Shiki? (anime of manga)
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Eindelijk het nieuwe seizoen is begonnen![]()
Projecten, here we come, en eerste episode is er al... Pokémon Best Wishes
@.Cake.: Die excalibur blijft geweldig![]()
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Werk is door. Anime vertaal slaafquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
als je begint bij ichigo vs ulquirroa dan zit het wel goed , tenzij je de eps voor de zanpaktou filler arc nog niet hebt gezien .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
Ik ga vandaag waarschijnlijk weer beginnen met anime kijken.En ik denk er over bleach weer op te pakken, maar ik weet niet waar ik gebleven ben
![]()
Maar eerst de laatste 2 webcasts van bakemonogatari. Ik heb ze nog steeds niet gekeken
ga die is rippenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga die is rippen, hij is nog steeds niet te vinden op t net.
http://www.amazon.com/gp/(...)38631&pf_rd_i=507846
Wij gaan er 12/13 doen. Staat op de 2de pagina welke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?
Komt allemaal goed!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )
de japanse miss wel, maar de dub van kai is ook weer zwaar met de censuur hamer geraakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef D-Industries het volgende:
[..]
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.maar ge-cut? Alles wat ik kijk aan anime is exact hetzelfde als blu ray rips. Geen cuts erin.
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef wdn het volgende:
Panty and Stocking with Garterbelt.
OH MY FUCKING GOD.
10 minuten gezien nu en dat is mijn commentaar![]()
je moet ook op een zaterdag gaan, niet een vrijdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.
De kroeg was saai
HAHA ochtenden zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Bakakame heeft een veel leukere avond gehad
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef DJ_ het volgende:
shiki = freaky ( hihi dat rijmt)
maar zeker wel interesant, denk dat ik alle afleveringen er wel doorheen jaag vanavond.
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uit
Helaas komt eps 12 pas 14 oktober.... waarom we zo lang moeten wachten
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit is
te laatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomt
22 eps!quote:Shiki Update
Utz @ 2010-09-23
Hey guys, a quick update on Shiki. We hope you enjoyed the quadruple release of episodes 6-9, and we're working on 10 and 11 at the moment as well. Shiki's airing schedule is a bit skewed because its run is a rare 22 episodes, so to time it with the start of the next season, they're taking a hiatus for 3 weeks. Episode 12 will air October 14th. Thanks for supporting our releases, we hope you like the show!
Ik hou het bij de manga graag en dank je.quote:
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :pquote:
ach als ze dat kan verdragen is ze in iedergeval wat pijn gewendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :p
wut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef SleepSub het volgende:
Whoho, MADNESS!!!!
Alle anime's~ MM! Released![]()
MM! = Cool! Vervanger gevonden voor SYD!![]()
SnO:Forte = Oh wow, die OP...
Panty & Stocking = Oh SHITTTT!
Ohnee, we gaan elke anime vertalen [Behalve Panty & Stocking en maybe nog 1/2 anime's die er niet uitzien.]quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef lelouch het volgende:
Je kan toch niet serieus elke anime van dit seizoen gaat vertalen?
Of van elke anime alleen de eerste episode en daarna een paar vaste projecten?
Daar gaat zijn kans op sexquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HAHA ochtenden zijn ook leuk.Krijg net te horen dat m'n huisgenoot een meisje gevonden had. En toen is hij haar vergeten en naar huis gegaan
![]()
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan diequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:42 schreef SleepSub het volgende:
Panty & Stocking doen we niet omdat anders een paar staff-leden gaan opstappen
Heb je eps 1 gezien? Het geeft een compleet nieuwe definitie aan het woord bizarquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan die
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:03 schreef wdn het volgende:
De eerste 10 secondes van MM! hebben een hoog dokuro-chan gehalte
1 masochist.
1 cross dresser.
Nog een zeer vreemde anime dit seizoen
Zie de image in de OPquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
wdn. Hoe kom jij altijd op die meuk terecht?
Ben wel benieuwd hoe zoiets zal uitpakken. Ik wacht eerst de film maar even afquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef wdn het volgende:
In het geval van k-on is het niet uitmelken maar de kijkers geven wat ze willen.
Met een beetje mazzel gaat de film over Azu-nyan en een nieuwe band met een s3 en s4 er achter aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
Anime
Samurai
Girls
voeg dat samen en je krijgt ...Bij #1 had ik hem al gedropt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige anime kun je gewoon niet kijken in de treinquote:
In de hele anime? Of alleen de eerste 30 secondes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel pantyshots zaten er in de 1e aflevering?
Hotd heb ik ook in de trein gekekenquote:Ik keek trouwens gewoon HotD in de trein
Tis mijn vervanging voor HOTD: lekker hersenloos naar chicks en actie kijken.quote:
Bakuman manga niet gelezen? Dit is niet de laatste referentie naar bekende manga.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
Bakuman: death note reference FTW
edit en Hikaru no Go
Helemaal mee eens. De twee emoties die de boventoon voeren: "wtf?!!??!?!" en "Kan iemand mij in vredesnaam uitleggen wat de hell er net gebeurd is?!?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
stardriver, na de 1ste aflevering heb ik nog geen flauw idee wat er aan de hand is![]()
er heeft wel een gigantische faggot die character/mech designs gedaan zeg
Kippevelmoment. Mijn haren stonden ineens overeindquote:
Voor zover ik het snap (hopelijk): school op eiland heeft een aantal maidens (N S W E) die allemaal een poort/deur/iets beschermen naar een andere dimensie en waarbij er net 1 maiden is gepakt waardoor een gedeelte open is gegaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:39 schreef Bakakame het volgende:
Oké, toch maar gekeken.. Wáár gaat het verhaal nou over? Wát doet hij daar? Hóé werkt het?
Nouja, hopen dat dat binnenkort maar duidelijk wordt.. Vond de animatie wel mooi
En Bleach? En Naruto? Oh wachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Ascendancy het volgende:
Maidens
Kijk jij naar anime of fanservice, want ik hoor j alleen maar over anime met chicks.
QFTquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef wdn het volgende:
Maar zijn er ook anime zonder chicks?
Haha, kijk 'm nu.. Ze heeft net die stapel games neergezet.. School Days zit ertussen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Haha, "There's no way my little sister can be this cute" is leuk! (of wat de veraling dan ook is) Ook wel een goeie verwijzing voor Repelsteeltju voor dat topic van m over leuke meisjes die anime kijken.Zeker een die ik dit seizoen ga volgen!
Koele muziek ook wel af en toe, beetje ska-achtig.
Nee, ik ben afgelopen weekend verhuist en nu heb ik dus alleen internet via mijn telefoon, waarover ik niet kan downloaden. Ik zit dus 2 weken of zo zonder Anime nu, op de series na die ik zelf mee heb genomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:02 schreef wdn het volgende:
Heb je eps 1 gezien? Het geeft een compleet nieuwe definitie aan het woord bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef gniffie het volgende:
das toch een incest serie, na koi kaze ben ik al genoeg getraumatiseerd
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, ik ben afgelopen weekend verhuist en nu heb ik dus alleen internet via mijn telefoon, waarover ik niet kan downloaden. Ik zit dus 2 weken of zo zonder Anime nu, op de series na die ik zelf mee heb genomen.
Maar ik vind het lef hoor mensen die dit soort series met een recht gezicht in de trein durven te kijken, dan weet je pas dat het je geen zak intereseerd wat andere mensen van je denken!
Overigens de persoon die mij Akagi heeft aangeraden, bedankt! Nooit gedacht dat een serie over Mahjong vet kon zijn, al moest ik me wel even over de vreemde art style heenzetten. Ik meen trouwens dat je bij mahjong zo een toren moest afbrekenen niet dat het een soort poker / rummikub voor gevorderden game is
Mayhjong met die toren af bouwen is voor 1 persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met die 2 tegen 2 is de wedstrijd versie van Mahjong. En knap lastig
Niet zo goed als akagi maar ook de moeite waard: Legendary Gambler Tetsuya.
Saki was ook goed trouwens
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:
Normale 17-jarige jongen met een zusje van 14 of 15 waar hij al jaren niet mee op kan schieten. En dan vindt hij opeens een of andere eroge en hij komt erachter dat het die van haar is. En zij is blijkbaar een model en ze is hartstikke into little sister eroge.
En hij gaat haar helpen het geheim te houden voor hun ouders.
Klinkt misschien wat raar, maar van zijn kant is er geen love voor z'n zus, eerder het tegenovergestelde. Maar hij is zich er wel van bewust dat dit nogal vreemd over kan komen, wat tot leuke reacties leidtEn zij is zich van geen kwaad bewust, wat het allemaal nog wat erger maakt
Gewoon de eerste aflevering kijken
Goed omschreven!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:
Normale 17-jarige jongen met een zusje van 14 of 15 waar hij al jaren niet mee op kan schieten. En dan vindt hij opeens een of andere eroge en hij komt erachter dat het die van haar is. En zij is blijkbaar een model en ze is hartstikke into little sister eroge.
En hij gaat haar helpen het geheim te houden voor hun ouders.
Klinkt misschien wat raar, maar van zijn kant is er geen love voor z'n zus, eerder het tegenovergestelde. Maar hij is zich er wel van bewust dat dit nogal vreemd over kan komen, wat tot leuke reacties leidtEn zij is zich van geen kwaad bewust, wat het allemaal nog wat erger maakt
Gewoon de eerste aflevering kijken
Fixedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef wdn het volgende:
Goed omschreven!
Met 1 opmerking: zusje van 14/15 is zich pas van het kwaad bewust als hij het zo ongeveer uitspelt wat hem dan weer klappen en een scheldpartij oplevert terwijl zij degene is die zich op het randje begeeft
Die van mij heet "lege, zelf gebrande cd van de hema vol met K-ON goodness!!!". Er is niet één cd met alle muziek er op (hoewel ik die ooit nog wel verwacht) maar je kan eigenlijk de meeste dingen wel van het internet plukken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Bakakame het volgende:
Net eindelijk de laatste aflevering van K-ON!! gekeken
Ik ga ze missen
Weet iemand hoe die CDs heten met alle muziek?
Same for me.. Het is jammer als ze stoppen maar altijd minder jammer dan dat het alleen maar uitgemelkt wordt tot iedereen K-ON uitkotstquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:02 schreef .Cake. het volgende:
Heb er trouwens over nagedacht en ik wil eigenlijk niet dat ze nog een 3e seizoen maken. Het is goed zo, laat alleen die film nog komen en dan stoppen. De angst dat ze het dan alsnog té veel gaan uitmelken etc. zit er namelijk wel een beetje in bij mij
tokyotosho heeft een aparte categorie voor muziekquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Bakakame het volgende:
Weet iemand hoe die CDs heten met alle muziek?
Hoe kon ik TT vergeten?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef wdn het volgende:
[..]
tokyotosho heeft een aparte categorie voor muziek
Mwoah, denk dat het wel mee zal vallen. Af en toe een beetje sexual innuendo, maar meer zullen ze niet doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef gniffie het volgende:
ore no imouto is geen incest; confirmed godzijdank![]()
ben alleen bang dat het wel zoiets word in de volgende eps, dus durf niet meer te kijken
Vooral dat stukje als die moeder ineens z'n kamer binnen komt lopen!quote:
Als het de manga blijft volgen zijn de aanstaande paar episodes incest vrij. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit niet het hentai terrein op gaan. Het is veel tammer dan bijvoorbeeld KissxSis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef gniffie het volgende:
ore no imouto is geen incest; confirmed godzijdank![]()
ben alleen bang dat het wel zoiets word in de volgende eps, dus durf niet meer te kijken
Leuk dat je aan me dacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Haha, "There's no way my little sister can be this cute" is leuk! (of wat de veraling dan ook is) Ook wel een goeie verwijzing voor Repelsteeltju voor dat topic van m over leuke meisjes die anime kijken.Zeker een die ik dit seizoen ga volgen!
Koele muziek ook wel af en toe, beetje ska-achtig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef Frag_adder het volgende:
Echt hoeveel tijd hebben jullie om al die series te kijken!Als je 7 series per seizoen kijkt heb je maar 20 minuten per dag nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een uur per dag(voor het slapengaan bijvoorbeeld) dan kan je al 21 series volgen.
Daarnaast heb je ook wel eens zoiets als tijd voor jezelf en dan kan je ook prima kijken. Of in plaats van studeren.
Quir en Zquing hebben overigens gewoon geen vrienden.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Haha, goede instellingquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ikke? Zo'n 2 uur per dag... Dat gaat wel ten koste van mijn sociale leven, maar ik heb het er een soort van voor over omdat het vermakelijk en goedkoop is.
Pffff, vrienden wie heeft die nodig als je series kijktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Quir en Zquing hebben overigens gewoon geen vrienden.
Dat jij niet graag naar mooie vrouwen kijkt kan ik weinig aan doenquote:
Freudiaanse interpretatie van mijn postquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg je nu dat je met je pik in je hand Gossip Girl kijkt?
Gossip girl is nou echt een ruk serie, in meerdere opzichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weet ik van lie to me en dexter niet of ze nu nog lopen want ik lig er nog achter.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk " How I met your mother" omdat die naar mijn mening best grappig is, al is dat geen serie die je even 50 afleveringen achter elkaar kijkt.
Verder volg ik nog:
"Lie to me", welke beetje in hetzelfde straatje als house is
"Dexter", gewoon een erg coole serie over een seriemoordenaar
"Castle",
"glee"dexter loopt iig nog, het nieuwe seizoen was vorige week begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weet ik van lie to me en dexter niet of ze nu nog lopen want ik lig er nog achter.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Echt wel, heb seizoen 2 en 3 in 1 dag gezien om een paar dagen later met een vriendin seizoen 3 nog een keer te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk " How I met your mother" omdat die naar mijn mening best grappig is, al is dat geen serie die je even 50 afleveringen achter elkaar kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm toen ik er op korte tijd veel afleveringen voor de tweede keer keek werd ik erg moe van de "robin" afleveringen omdat ik die beduidend minder vond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Echt wel, heb seizoen 2 en 3 in 1 dag gezien om een paar dagen later met een vriendin seizoen 3 nog een keer te kijken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef luffyd het volgende:
en daarna een time skip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Bakakame het volgende:
Wow, einde van Bleach 291... CLIFFHANGER!
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
Want deze serie heeft wel de incest?
Ik neem overigens aan dat bleach 3 weken pauze heeft omdat[Anime/Manga] Bleach #10: Getsuga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bwaaa! Eclipse stopt - tijdelijk - met fansubben.![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eclipse is niet dood ze slaapt alleen maar.
* Repelsteeltju's reactie op het zien van Fate/Stay Night Unlimited Blade Works: DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN!
Alhoewel de art en animatie best nog wel goed waren sloeg het verhaal als een tang op een varken. Ze slaan enorme stukken over, waardoor je de eerste anime gezien Moet hebben om er überhaupt iets van te snappen. Ook slaan deze Mongolen die verantwoordelijk waren voor het script Belangrijke details over waardoor elke emotionele reactie die het publiek op een gevecht (of gebeurtenis) zou horen te hebben verloren gaat. Erger nog ze laten de GAR Koning op een lulhannes lijken. God! Dit was de slechtste adaptatie sinds het lol Bones einde van Soul Eater. Serieus deze teringzooi ook geregisseerd heeft verdient niets minder dan een Vuurpeloton! Als die gozer (of dat wijf?) ook maar een greintje zelfrespect had zou hij/zij seppuku plegen!![]()
![]()
Mijn bombastische taal (heeft zojuist de vertaling van 'ranting' opgezocht) ging alleen over de recentelijk vertaalde Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works film. Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze nog een cent voor die film hebben durven vragen in de bioscopen, maarhé Fate/Stay Night was een van de bestverkopende Visual Novels. Maar zelfs na de lage kwaliteit van de anime (kwa verhaal) had ik beter verwacht dan dit. Ik had gehoopt dat DEEN van zijn fouten had geleerd, maar helaas, ze kregen het voor elkaar er een nog onsamenhangendere teringzooi van te maken dan Tsukihime.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, moest gewoon ff.
Ik was onder de indruk dat Fate/Stay Night wel goed was? Of heb je het echt alleen over deze OVA?
Doorkijken jij!quote:Ben nog steeds bezig met Soul Eater trouwens, t gaat niet zo hard.
Verschilt per situatie natuurlijk, maar Tatsuhiro Satou is volgens mij wel een personage waar iedereen (die een beetje ingelezen is in de Japanse cultuur) zich wel in kan herkennen. Of tenminste dat was het doel van Tatsuhiko Takimoto aldus de manga.quote:Ben ondertussen ook begonnen aan Welcome to the NHK, erg goed tot nu toe! Vraagje: hoe ernstig is het als je je in sommige situaties kan herkennen?
Het grote anime/manga topic #113 ... Duld geen tegenspraak. Eenieder die niet over anime of manga lult in dit topic word ritueel verbrand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
Dat bedoel ik nou, jullie gaan offtopic door het niet meer over amerikaanse series te hebben en het wordt een dooie boel.
Was 'ie ook niet, maar de VN wel dussss.... FUCKING DEEN!quote:Trouwens, ik vond de 1e fate stay night al niet zo briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Sakura Eries from Mania.com comments that the manga contains: "emotional moments between Teito and Mikage" for shōjo readers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Echt, supergoed!
Nogmaals,
ANIMEES.
- Scamp
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef .Cake. het volgende:
Welcome to the N.H.K....![]()
Wauwie, één van de beste animes die ik ken! Het feit dat ik m in twee dagen heb gekeken zegt eigenlijk al genoeg!!Behoorlijk goede serie inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Echt, supergoed!
Nogmaals,"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
OPDRACHT:
Vind een anime geproduceerd door studio DEEN die niet zwaar onder maat is.Samurai Deeper Kyo? Ik vond die toen ik die zag wel vermakelijk al is het al weer ff geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
OPDRACHT:
Vind een anime geproduceerd door studio DEEN die niet zwaar onder maat is.Fruits basketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
die was geniaalquote:
Echt welquote:
Zekers, net zo goed als de vorige, hoewel het enigszins anders is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef .Cake. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jow, kan dat in nederland dan? Lache! Succes ermee dan maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:53 schreef Frag_adder het volgende:
Gisteren eerste kendo les gehad, sodeknetter zijn ik ben met mijn A-sportieve lichaam zo stijf als een plank... Maar inmiddels heb ik in mijn nieuwe huisje weer internet dus ik kan ook weer anime gaan kijken
Ik ookquote:
Ja precies! Wel koel om het tegenwoordig nog wel eens terug te horen in animequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ook
Ik had de bruine band en omdat ik het hoogste rang had moest ik voordat de les begon wat zeggen tegen de leraar... Nu eindelijk weet ik wat het betekend en weet ik ook de uitspraak
Ook de andere woorden die worden gebruikt zoals hajime en matte
Jij verstaat die Nihonpraat? Anders is het behoorlijk waardeloos tot iemand 'em vertaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Qunix het volgende:
To Aru Majutsu no Index II - 01 RAW gepost!
Meer een teken dat het elk moment gereleasd kan wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij verstaat die Nihonpraat? Anders is het behoorlijk waardeloos tot iemand 'em vertaald.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Godver wat is mijn tsundere toch geweldig trouwens <3333
Panty and Stocking with Garterbeltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg, zijn er naast bakuman nog goede series dit seizoen die ik moet proberen?
En met goed bedoel ik niveautje bakemonogatari, eden of the east, Code Geass of een echt goede shonen.
Jij vond akkikan zeker een goede seriequote:
Godverdomme waar is je kuudere gebleven zij was nog geweldiger! ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Godver wat is mijn tsundere toch geweldig trouwens <3333
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Godverdomme waar is je kuudere gebleven zij was nog geweldiger! ?Wat de neuk is een kuudere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hitagi is wel degelijk een tundere, omdat ze zo heerlijk koud kan verpakken hoeveel ze van ararararagi(sorry i stuttered) houdt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILER: bijtertjes->Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
kennikniequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vond akkikan zeker een goede serie
Het valt anders wel in jou straatje lijkt het :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef wdn het volgende:
[..]
kenniknie
edit de wiki story line zegt me: nee niks voor mij
vampieren en zombies?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het valt anders wel in jou straatje lijkt het :p
Niet zo mooi als Senjougaharaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
vampieren en zombies?
Mooi he ->
http://images4.fanpop.com(...)804357-1600-1200.jpg
Nu durf ik niet te slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
vampieren en zombies?
Mooi he ->
http://images4.fanpop.com(...)804357-1600-1200.jpg
Die is voor ons kisama onbereikbaarquote:
ayako!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Meer een teken dat het elk moment gereleasd kan worden
bakemonogatari in dezelfde zin als Eden of the East en Code Geass.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg, zijn er naast bakuman nog goede series dit seizoen die ik moet proberen?
En met goed bedoel ik niveautje bakemonogatari, eden of the east, Code Geass of een echt goede shonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |