Joah, twijfel jij daaraan?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
o.us , ben onlangs nog in Rotterdam geweest. Ben jij een echte Rotterdammer?
Succes met het overleven in the ghettoCharlois.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik verhuis overmorgen naar Rotterdam.
Wat een buurt zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Succes met het overleven in the ghettoCharlois.
Ja, jouw affiniteit met Rotterdam. Die kan er toch niet zijnquote:
Ben hier geboren, getogen, ontmaagd, gepakt, verdwaald, opgelicht, verkocht en nog veel meer. Genoeg affiniteit dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, jouw affiniteit met Rotterdam. Die kan er toch niet zijn
Ach, het OV is een stuk beter dan hier. Dat scheelt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Veel erger. Het is zelfs een compleet stadsdeel.
Dat kan wel best. Met al die mensen daar. Maar voor de rest is het heul niet gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben hier geboren, getogen, ontmaagd, gepakt, verdwaald, verkocht en nog veel meer. Genoeg affiniteit dus.
Mja, als je bussen die nooit op tijd rijden (want RET) en oude gele ghettotrams een stuk beter vindt dan weet ik niet hoe slecht het is in Hellevoet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het OV is een stuk beter dan hier. Dat scheelt.
Vast wel... hoort toch wel een beetje bij elk subforumquote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit überhaupt blijft met de opening.
Wij hebben alleen bussen die doordeweeks elk halfuur komen en 's avonds en zaterdag om het uur. En zondag om de 2 uur. Geloof me. Rotterdam is beter.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, als je bussen die nooit op tijd rijden (want RET) en oude gele ghettotrams een stuk beter vindt dan weet ik niet hoe slecht het is in Hellevoet.
Tuurlijk is Rotterdam beter. Alleen Charlois is kut. Maar dat is al een hele vooruitgang voor jezelfquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben alleen bussen die doordeweeks elk halfuur komen en 's avonds en zaterdag om het uur. En zondag om de 2 uur. Geloof me. Rotterdam is beter.
Ik blijf er ook niet lang wonen hopelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Tuurlijk is Rotterdam beter. Alleen Charlois is kut. Maar dat is al een hele vooruitgang voor jezelfDus ik snap je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |