Joah, twijfel jij daaraan?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
o.us , ben onlangs nog in Rotterdam geweest. Ben jij een echte Rotterdammer?
Succes met het overleven in the ghettoCharlois.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik verhuis overmorgen naar Rotterdam.
Wat een buurt zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Succes met het overleven in the ghettoCharlois.
Ja, jouw affiniteit met Rotterdam. Die kan er toch niet zijnquote:
Ben hier geboren, getogen, ontmaagd, gepakt, verdwaald, opgelicht, verkocht en nog veel meer. Genoeg affiniteit dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, jouw affiniteit met Rotterdam. Die kan er toch niet zijn
Ach, het OV is een stuk beter dan hier. Dat scheelt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Veel erger. Het is zelfs een compleet stadsdeel.
Dat kan wel best. Met al die mensen daar. Maar voor de rest is het heul niet gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben hier geboren, getogen, ontmaagd, gepakt, verdwaald, verkocht en nog veel meer. Genoeg affiniteit dus.
Mja, als je bussen die nooit op tijd rijden (want RET) en oude gele ghettotrams een stuk beter vindt dan weet ik niet hoe slecht het is in Hellevoet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het OV is een stuk beter dan hier. Dat scheelt.
Vast wel... hoort toch wel een beetje bij elk subforumquote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit überhaupt blijft met de opening.
Wij hebben alleen bussen die doordeweeks elk halfuur komen en 's avonds en zaterdag om het uur. En zondag om de 2 uur. Geloof me. Rotterdam is beter.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, als je bussen die nooit op tijd rijden (want RET) en oude gele ghettotrams een stuk beter vindt dan weet ik niet hoe slecht het is in Hellevoet.
Tuurlijk is Rotterdam beter. Alleen Charlois is kut. Maar dat is al een hele vooruitgang voor jezelfquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben alleen bussen die doordeweeks elk halfuur komen en 's avonds en zaterdag om het uur. En zondag om de 2 uur. Geloof me. Rotterdam is beter.
Ik blijf er ook niet lang wonen hopelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Tuurlijk is Rotterdam beter. Alleen Charlois is kut. Maar dat is al een hele vooruitgang voor jezelfDus ik snap je wel.
Saaarloooossss is het toch??quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Tuurlijk is Rotterdam beter. Alleen Charlois is kut. Maar dat is al een hele vooruitgang voor jezelfDus ik snap je wel.
Gewoon een crib opzoeken in Feijenoord, IJsselmonde, Hoogvliet, Ommoord of Alexanderquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf er ook niet lang wonen hopelijk.
Zodra ik de kans krijg ga ik weg uit heel Rotterdam.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon een crib opzoeken in Feijenoord, IJsselmonde, Hoogvliet, Ommoord of Alexander
Je moet het op z'n frans uitspreken. chique.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Saaarloooossss is het toch??
Leeuwardenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg ga ik weg uit heel Rotterdam.
Kom naar Delft.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg ga ik weg uit heel Rotterdam.
Je doet het voor de Haagse sletjes. Geef maar toe.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Als ik moest kiezen koos ik Den Haag. De Haagse grachten. De Haagse binnenstad
Scheveningen
Den Haag
Ah, eindelijk nog iemand die mijn stad waardeert. Duurde wel ff een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rotterdam is een geweldige stad, maar je moet wel de tijd nemen haar te leren kennen.
Amsterdam is makkelijk, de places to be zijn zo gevonden en als je even de hippe kleding van de jonge voorbijgangers kopieert hoor je er zo bij. Den Haag is saai. En vanaf Utrecht is alles in Nederland sowieso een dorp.
Rotterdam daar moet je leven en in de loop der jaren de bloempjes die her en der door het afgrijzelijke beton groeien vinden.
Rotterdam is Berlijn, maar dan met lelijke nieuwe gebouwen ipv lelijke oude gebouwen en met onsympatieke inwoners.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah, eindelijk nog iemand die mijn stad waardeert. Duurde wel ff een tijdje.
Ik ben sympathiek.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rotterdam is Berlijn, maar dan met lelijke nieuwe gebouwen ipv lelijke oude gebouwen en met onsympatieke inwoners.
Precies.quote:Op maandag 20 september 2010 19:00 schreef guitarist het volgende:
Cool, een SC voor niet alleen gitaristen (gitaristen topic) maar voor alle muzikanten!
dorpenquote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Fapperdefap het volgende:
Waarom al die steden, wat is er mis met dorpen tegenwoordig?
zekersquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef cafca het volgende:52 posts binnen een week? da's wel een snelle slowchat!
Die in MUZ moet ook eigenlijk gewoon nochat hetenquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef cafca het volgende:
52 posts binnen een week? da's wel een snelle slowchat!
Is een beetje een grijs gebied, aangezien het door iemand gecomponeerd is en er dus auteursrecht op rust. Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FBquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bladmuziek
Bladmuziek is toch niet illegaal om te verspreiden, mits zelf in elkaar gezet? Genoeg grote websites waar gebruikers dat uitwisselen, en die sites zijn naar mijn weten gewoon legaal.
Bladmuziek is niet illegaal als je het zelf hebt geschreven, als jij de muziek van anderen noteert is het nog steeds hun eigendom. Zo goed als alle popmuziek is dus verboden, klassieke stukken is het copyright meestal wel al jaren van verlopen, dus die zijn niet verboden, maar ook erg simpel online te vinden.quote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bladmuziek
Bladmuziek is toch niet illegaal om te verspreiden, mits zelf in elkaar gezet? Genoeg grote websites waar gebruikers dat uitwisselen, en die sites zijn naar mijn weten gewoon legaal.
Volgens mij ookquote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Fapperdefap het volgende:
Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FB
Fuck, dacht ook dat dit feedback was. Hier dus eventueel verder: FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Is een beetje een grijs gebied, aangezien het door iemand gecomponeerd is en er dus auteursrecht op rust. Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FB
Ligt er aan wat jij hip vind.quote:
Dan moet je de slowchat in MUZ hebben.... die gaat soms maandenlang helemaal nergens overquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek een plek waar het nóg minder ergens over gaat dan in het Gitaristentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |