zekersquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef cafca het volgende:52 posts binnen een week? da's wel een snelle slowchat!
Die in MUZ moet ook eigenlijk gewoon nochat hetenquote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef cafca het volgende:
52 posts binnen een week? da's wel een snelle slowchat!
Is een beetje een grijs gebied, aangezien het door iemand gecomponeerd is en er dus auteursrecht op rust. Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FBquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bladmuziek
Bladmuziek is toch niet illegaal om te verspreiden, mits zelf in elkaar gezet? Genoeg grote websites waar gebruikers dat uitwisselen, en die sites zijn naar mijn weten gewoon legaal.
Bladmuziek is niet illegaal als je het zelf hebt geschreven, als jij de muziek van anderen noteert is het nog steeds hun eigendom. Zo goed als alle popmuziek is dus verboden, klassieke stukken is het copyright meestal wel al jaren van verlopen, dus die zijn niet verboden, maar ook erg simpel online te vinden.quote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bladmuziek
Bladmuziek is toch niet illegaal om te verspreiden, mits zelf in elkaar gezet? Genoeg grote websites waar gebruikers dat uitwisselen, en die sites zijn naar mijn weten gewoon legaal.
Volgens mij ookquote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Fapperdefap het volgende:
Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FB
Fuck, dacht ook dat dit feedback was. Hier dus eventueel verder: FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Is een beetje een grijs gebied, aangezien het door iemand gecomponeerd is en er dus auteursrecht op rust. Tevens ben je volgens mij op zoek naar de FB
Ligt er aan wat jij hip vind.quote:
Dan moet je de slowchat in MUZ hebben.... die gaat soms maandenlang helemaal nergens overquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek een plek waar het nóg minder ergens over gaat dan in het Gitaristentopic
Das zuur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Hoi.
Gaarne wilde ik meedoen met de muzikale fokkertjes maar bij nader onderzoek bleek dat ik niets meer heb. Muziekmap is leeg. Wit. Finito.
Dus ik moet nieuwe dingen producen om jullie te pleasen.
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de zoveelste SC die over alles gaat behalve over het onderwerp van het bovenliggende subforum?
Graag! Heb ook geen band, voel mij een beetje een vreemde eend in de bijt tussen al die gitaristenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen eigen band maar speel wel piano, mag ik dan wel binnen?
Dan heb je in ieder geval een band met je piano...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef sararaats het volgende:
Open een piano topic.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef sararaats het volgende:
Het is net in een kamer zitten met 10 politieagenten. Dan word ik automatisch nerveus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Blauwen zijn ook gewoon mensen hoor
Dat heb ik gelukkig nog nooit hoeven meemakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is net in een kamer zitten met 10 politieagenten. Dan word ik automatisch nerveus.![]()
Ik ben totaal amuzikaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:12 schreef lelouch het volgende:
Wat? Net terug van de bios. Nu beetje verveling.
Wat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |