Ach, ben je eenzaam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die berserk lezen? Dat kan toch niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:31 schreef hexje het volgende:
Hé, daar zijn er een paar. Ik heb de Berserk manga online gelezen. Of beter gezegd dat wat in de anime is gestopt heb ik gelezen. Had geen zin om verder te lezen. Zou echt te gek zijn als er weer een anime van gemaakt zou worden. Net zoals FMA Br.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heb nu aan het lezen als 1e manga en hij is bruut! Maar Japanners mogen zich wel eens gaan aanpassen met hun van rechts naar links lezen, dan begin je zelfs de donald duck fout te lezen na een tijdje...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik ben waarschijnlijk al 'n stuk verder dan jij.quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck nee! Nu moet ik nog harder mijn best doen spoilers te vermijden.
* Repelsteeltju leest de Nederlands vertaalde Berserk manga.
doe me eens een PM met waar ik die kan vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef lelouch het volgende:
Oh een nieuwe black lagoon. Dat is heel interessantdie ga ik vanavond gelijk bekijken.
http://randomc.net/2010/0(...)rtas-blood-trail-01/quote:
Geeft niet. Door jouw post erover kwam ik hem ook tegen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef D-Industries het volgende:
Oh inderdaad, begin zomer was deze al uit. WIst dat ook niet..
Het was beter dan de een na laatste epi, maar het had beter gekund imho.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |