Ik ookquote:
Ja precies! Wel koel om het tegenwoordig nog wel eens terug te horen in animequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ook
Ik had de bruine band en omdat ik het hoogste rang had moest ik voordat de les begon wat zeggen tegen de leraar... Nu eindelijk weet ik wat het betekend en weet ik ook de uitspraak
Ook de andere woorden die worden gebruikt zoals hajime en matte
Jij verstaat die Nihonpraat? Anders is het behoorlijk waardeloos tot iemand 'em vertaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Qunix het volgende:
To Aru Majutsu no Index II - 01 RAW gepost!
Meer een teken dat het elk moment gereleasd kan wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij verstaat die Nihonpraat? Anders is het behoorlijk waardeloos tot iemand 'em vertaald.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Godver wat is mijn tsundere toch geweldig trouwens <3333
Panty and Stocking with Garterbeltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg, zijn er naast bakuman nog goede series dit seizoen die ik moet proberen?
En met goed bedoel ik niveautje bakemonogatari, eden of the east, Code Geass of een echt goede shonen.
Jij vond akkikan zeker een goede seriequote:
Godverdomme waar is je kuudere gebleven zij was nog geweldiger! ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Godver wat is mijn tsundere toch geweldig trouwens <3333
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Godverdomme waar is je kuudere gebleven zij was nog geweldiger! ?Wat de neuk is een kuudere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hitagi is wel degelijk een tundere, omdat ze zo heerlijk koud kan verpakken hoeveel ze van ararararagi(sorry i stuttered) houdt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILER: bijtertjes->Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
kennikniequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vond akkikan zeker een goede serie
Het valt anders wel in jou straatje lijkt het :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef wdn het volgende:
[..]
kenniknie
edit de wiki story line zegt me: nee niks voor mij
vampieren en zombies?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het valt anders wel in jou straatje lijkt het :p
Niet zo mooi als Senjougaharaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
vampieren en zombies?
Mooi he ->
http://images4.fanpop.com(...)804357-1600-1200.jpg
Nu durf ik niet te slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
vampieren en zombies?
Mooi he ->
http://images4.fanpop.com(...)804357-1600-1200.jpg
Die is voor ons kisama onbereikbaarquote:
ayako!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Meer een teken dat het elk moment gereleasd kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |