tokyotosho heeft een aparte categorie voor muziekquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Bakakame het volgende:
Weet iemand hoe die CDs heten met alle muziek?
Hoe kon ik TT vergeten?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef wdn het volgende:
[..]
tokyotosho heeft een aparte categorie voor muziek
Mwoah, denk dat het wel mee zal vallen. Af en toe een beetje sexual innuendo, maar meer zullen ze niet doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef gniffie het volgende:
ore no imouto is geen incest; confirmed godzijdank![]()
ben alleen bang dat het wel zoiets word in de volgende eps, dus durf niet meer te kijken
Vooral dat stukje als die moeder ineens z'n kamer binnen komt lopen!quote:
Als het de manga blijft volgen zijn de aanstaande paar episodes incest vrij. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit niet het hentai terrein op gaan. Het is veel tammer dan bijvoorbeeld KissxSis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef gniffie het volgende:
ore no imouto is geen incest; confirmed godzijdank![]()
ben alleen bang dat het wel zoiets word in de volgende eps, dus durf niet meer te kijken
Leuk dat je aan me dacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Haha, "There's no way my little sister can be this cute" is leuk! (of wat de veraling dan ook is) Ook wel een goeie verwijzing voor Repelsteeltju voor dat topic van m over leuke meisjes die anime kijken.Zeker een die ik dit seizoen ga volgen!
Koele muziek ook wel af en toe, beetje ska-achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef Frag_adder het volgende:
Echt hoeveel tijd hebben jullie om al die series te kijken!Als je 7 series per seizoen kijkt heb je maar 20 minuten per dag nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een uur per dag(voor het slapengaan bijvoorbeeld) dan kan je al 21 series volgen.
Daarnaast heb je ook wel eens zoiets als tijd voor jezelf en dan kan je ook prima kijken. Of in plaats van studeren.
Quir en Zquing hebben overigens gewoon geen vrienden.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Haha, goede instellingquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ikke? Zo'n 2 uur per dag... Dat gaat wel ten koste van mijn sociale leven, maar ik heb het er een soort van voor over omdat het vermakelijk en goedkoop is.
Pffff, vrienden wie heeft die nodig als je series kijktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Quir en Zquing hebben overigens gewoon geen vrienden.
Dat jij niet graag naar mooie vrouwen kijkt kan ik weinig aan doenquote:
Freudiaanse interpretatie van mijn postquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg je nu dat je met je pik in je hand Gossip Girl kijkt?
Gossip girl is nou echt een ruk serie, in meerdere opzichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weet ik van lie to me en dexter niet of ze nu nog lopen want ik lig er nog achter.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk " How I met your mother" omdat die naar mijn mening best grappig is, al is dat geen serie die je even 50 afleveringen achter elkaar kijkt.
Verder volg ik nog:
"Lie to me", welke beetje in hetzelfde straatje als house is
"Dexter", gewoon een erg coole serie over een seriemoordenaar
"Castle",
"glee"dexter loopt iig nog, het nieuwe seizoen was vorige week begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weet ik van lie to me en dexter niet of ze nu nog lopen want ik lig er nog achter.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Echt wel, heb seizoen 2 en 3 in 1 dag gezien om een paar dagen later met een vriendin seizoen 3 nog een keer te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kijk " How I met your mother" omdat die naar mijn mening best grappig is, al is dat geen serie die je even 50 afleveringen achter elkaar kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm toen ik er op korte tijd veel afleveringen voor de tweede keer keek werd ik erg moe van de "robin" afleveringen omdat ik die beduidend minder vond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Echt wel, heb seizoen 2 en 3 in 1 dag gezien om een paar dagen later met een vriendin seizoen 3 nog een keer te kijken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef luffyd het volgende:
en daarna een time skip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Bakakame het volgende:
Wow, einde van Bleach 291... CLIFFHANGER!
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
Want deze serie heeft wel de incest?
Ik neem overigens aan dat bleach 3 weken pauze heeft omdat[Anime/Manga] Bleach #10: Getsuga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bwaaa! Eclipse stopt - tijdelijk - met fansubben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |