Zie de image in de OPquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
wdn. Hoe kom jij altijd op die meuk terecht?
Ben wel benieuwd hoe zoiets zal uitpakken. Ik wacht eerst de film maar even afquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef wdn het volgende:
In het geval van k-on is het niet uitmelken maar de kijkers geven wat ze willen.
Met een beetje mazzel gaat de film over Azu-nyan en een nieuwe band met een s3 en s4 er achter aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
Anime
Samurai
Girls
voeg dat samen en je krijgt ...Bij #1 had ik hem al gedropt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige anime kun je gewoon niet kijken in de treinquote:
In de hele anime? Of alleen de eerste 30 secondes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel pantyshots zaten er in de 1e aflevering?
Hotd heb ik ook in de trein gekekenquote:Ik keek trouwens gewoon HotD in de trein
Tis mijn vervanging voor HOTD: lekker hersenloos naar chicks en actie kijken.quote:
Bakuman manga niet gelezen? Dit is niet de laatste referentie naar bekende manga.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
Bakuman: death note reference FTW
edit en Hikaru no Go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |