Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voortquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Leuke meisjes die anime kijken #2: Maar iedereen Tsundere is
Onze spin-off door yours truly.![]()
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voort
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.
Yep, denk dat de meesten hier wel Shiki hebben gevolgd afgelopen seizoen. Best goeie serie, wordt redelijk freaky rond aflevering 5 of 6 ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Juuhachi het volgende:
Volgen jullie ook Shiki? (anime of manga)
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Eindelijk het nieuwe seizoen is begonnen![]()
Projecten, here we come, en eerste episode is er al... Pokémon Best Wishes
@.Cake.: Die excalibur blijft geweldig![]()
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Werk is door. Anime vertaal slaafquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
als je begint bij ichigo vs ulquirroa dan zit het wel goed , tenzij je de eps voor de zanpaktou filler arc nog niet hebt gezien .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
Ik ga vandaag waarschijnlijk weer beginnen met anime kijken.En ik denk er over bleach weer op te pakken, maar ik weet niet waar ik gebleven ben
![]()
Maar eerst de laatste 2 webcasts van bakemonogatari. Ik heb ze nog steeds niet gekeken
ga die is rippenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga die is rippen, hij is nog steeds niet te vinden op t net.
http://www.amazon.com/gp/(...)38631&pf_rd_i=507846
Wij gaan er 12/13 doen. Staat op de 2de pagina welke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?
Komt allemaal goed!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )
de japanse miss wel, maar de dub van kai is ook weer zwaar met de censuur hamer geraakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef D-Industries het volgende:
[..]
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.maar ge-cut? Alles wat ik kijk aan anime is exact hetzelfde als blu ray rips. Geen cuts erin.
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef wdn het volgende:
Panty and Stocking with Garterbelt.
OH MY FUCKING GOD.
10 minuten gezien nu en dat is mijn commentaar![]()
je moet ook op een zaterdag gaan, niet een vrijdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.
De kroeg was saai
HAHA ochtenden zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Bakakame heeft een veel leukere avond gehad
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef DJ_ het volgende:
shiki = freaky ( hihi dat rijmt)
maar zeker wel interesant, denk dat ik alle afleveringen er wel doorheen jaag vanavond.
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uit
Helaas komt eps 12 pas 14 oktober.... waarom we zo lang moeten wachten
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit is
te laatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomt
22 eps!quote:Shiki Update
Utz @ 2010-09-23
Hey guys, a quick update on Shiki. We hope you enjoyed the quadruple release of episodes 6-9, and we're working on 10 and 11 at the moment as well. Shiki's airing schedule is a bit skewed because its run is a rare 22 episodes, so to time it with the start of the next season, they're taking a hiatus for 3 weeks. Episode 12 will air October 14th. Thanks for supporting our releases, we hope you like the show!
Ik hou het bij de manga graag en dank je.quote:
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :pquote:
ach als ze dat kan verdragen is ze in iedergeval wat pijn gewendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :p
wut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef SleepSub het volgende:
Whoho, MADNESS!!!!
Alle anime's~ MM! Released![]()
MM! = Cool! Vervanger gevonden voor SYD!![]()
SnO:Forte = Oh wow, die OP...
Panty & Stocking = Oh SHITTTT!
Ohnee, we gaan elke anime vertalen [Behalve Panty & Stocking en maybe nog 1/2 anime's die er niet uitzien.]quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef lelouch het volgende:
Je kan toch niet serieus elke anime van dit seizoen gaat vertalen?
Of van elke anime alleen de eerste episode en daarna een paar vaste projecten?
Daar gaat zijn kans op sexquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HAHA ochtenden zijn ook leuk.Krijg net te horen dat m'n huisgenoot een meisje gevonden had. En toen is hij haar vergeten en naar huis gegaan
![]()
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan diequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:42 schreef SleepSub het volgende:
Panty & Stocking doen we niet omdat anders een paar staff-leden gaan opstappen
Heb je eps 1 gezien? Het geeft een compleet nieuwe definitie aan het woord bizarquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan die
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:03 schreef wdn het volgende:
De eerste 10 secondes van MM! hebben een hoog dokuro-chan gehalte
1 masochist.
1 cross dresser.
Nog een zeer vreemde anime dit seizoen
Zie de image in de OPquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
wdn. Hoe kom jij altijd op die meuk terecht?
Ben wel benieuwd hoe zoiets zal uitpakken. Ik wacht eerst de film maar even afquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef wdn het volgende:
In het geval van k-on is het niet uitmelken maar de kijkers geven wat ze willen.
Met een beetje mazzel gaat de film over Azu-nyan en een nieuwe band met een s3 en s4 er achter aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
Anime
Samurai
Girls
voeg dat samen en je krijgt ...Bij #1 had ik hem al gedropt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige anime kun je gewoon niet kijken in de treinquote:
In de hele anime? Of alleen de eerste 30 secondes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel pantyshots zaten er in de 1e aflevering?
Hotd heb ik ook in de trein gekekenquote:Ik keek trouwens gewoon HotD in de trein
Tis mijn vervanging voor HOTD: lekker hersenloos naar chicks en actie kijken.quote:
Bakuman manga niet gelezen? Dit is niet de laatste referentie naar bekende manga.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
Bakuman: death note reference FTW
edit en Hikaru no Go
Helemaal mee eens. De twee emoties die de boventoon voeren: "wtf?!!??!?!" en "Kan iemand mij in vredesnaam uitleggen wat de hell er net gebeurd is?!?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
stardriver, na de 1ste aflevering heb ik nog geen flauw idee wat er aan de hand is![]()
er heeft wel een gigantische faggot die character/mech designs gedaan zeg
Kippevelmoment. Mijn haren stonden ineens overeindquote:
Voor zover ik het snap (hopelijk): school op eiland heeft een aantal maidens (N S W E) die allemaal een poort/deur/iets beschermen naar een andere dimensie en waarbij er net 1 maiden is gepakt waardoor een gedeelte open is gegaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:39 schreef Bakakame het volgende:
Oké, toch maar gekeken.. Wáár gaat het verhaal nou over? Wát doet hij daar? Hóé werkt het?
Nouja, hopen dat dat binnenkort maar duidelijk wordt.. Vond de animatie wel mooi
En Bleach? En Naruto? Oh wachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Ascendancy het volgende:
Maidens
Kijk jij naar anime of fanservice, want ik hoor j alleen maar over anime met chicks.
QFTquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef wdn het volgende:
Maar zijn er ook anime zonder chicks?
Haha, kijk 'm nu.. Ze heeft net die stapel games neergezet.. School Days zit ertussen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef .Cake. het volgende:
Haha, "There's no way my little sister can be this cute" is leuk! (of wat de veraling dan ook is) Ook wel een goeie verwijzing voor Repelsteeltju voor dat topic van m over leuke meisjes die anime kijken.Zeker een die ik dit seizoen ga volgen!
Koele muziek ook wel af en toe, beetje ska-achtig.
Nee, ik ben afgelopen weekend verhuist en nu heb ik dus alleen internet via mijn telefoon, waarover ik niet kan downloaden. Ik zit dus 2 weken of zo zonder Anime nu, op de series na die ik zelf mee heb genomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:02 schreef wdn het volgende:
Heb je eps 1 gezien? Het geeft een compleet nieuwe definitie aan het woord bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef gniffie het volgende:
das toch een incest serie, na koi kaze ben ik al genoeg getraumatiseerd
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, ik ben afgelopen weekend verhuist en nu heb ik dus alleen internet via mijn telefoon, waarover ik niet kan downloaden. Ik zit dus 2 weken of zo zonder Anime nu, op de series na die ik zelf mee heb genomen.
Maar ik vind het lef hoor mensen die dit soort series met een recht gezicht in de trein durven te kijken, dan weet je pas dat het je geen zak intereseerd wat andere mensen van je denken!
Overigens de persoon die mij Akagi heeft aangeraden, bedankt! Nooit gedacht dat een serie over Mahjong vet kon zijn, al moest ik me wel even over de vreemde art style heenzetten. Ik meen trouwens dat je bij mahjong zo een toren moest afbrekenen niet dat het een soort poker / rummikub voor gevorderden game is
Mayhjong met die toren af bouwen is voor 1 persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met die 2 tegen 2 is de wedstrijd versie van Mahjong. En knap lastig
Niet zo goed als akagi maar ook de moeite waard: Legendary Gambler Tetsuya.
Saki was ook goed trouwens
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:
Normale 17-jarige jongen met een zusje van 14 of 15 waar hij al jaren niet mee op kan schieten. En dan vindt hij opeens een of andere eroge en hij komt erachter dat het die van haar is. En zij is blijkbaar een model en ze is hartstikke into little sister eroge.
En hij gaat haar helpen het geheim te houden voor hun ouders.
Klinkt misschien wat raar, maar van zijn kant is er geen love voor z'n zus, eerder het tegenovergestelde. Maar hij is zich er wel van bewust dat dit nogal vreemd over kan komen, wat tot leuke reacties leidtEn zij is zich van geen kwaad bewust, wat het allemaal nog wat erger maakt
Gewoon de eerste aflevering kijken
Goed omschreven!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Titel doet het inderdaad wel vermoeden maar het komt erop neer:
Normale 17-jarige jongen met een zusje van 14 of 15 waar hij al jaren niet mee op kan schieten. En dan vindt hij opeens een of andere eroge en hij komt erachter dat het die van haar is. En zij is blijkbaar een model en ze is hartstikke into little sister eroge.
En hij gaat haar helpen het geheim te houden voor hun ouders.
Klinkt misschien wat raar, maar van zijn kant is er geen love voor z'n zus, eerder het tegenovergestelde. Maar hij is zich er wel van bewust dat dit nogal vreemd over kan komen, wat tot leuke reacties leidtEn zij is zich van geen kwaad bewust, wat het allemaal nog wat erger maakt
Gewoon de eerste aflevering kijken
Fixedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef wdn het volgende:
Goed omschreven!
Met 1 opmerking: zusje van 14/15 is zich pas van het kwaad bewust als hij het zo ongeveer uitspelt wat hem dan weer klappen en een scheldpartij oplevert terwijl zij degene is die zich op het randje begeeft
Die van mij heet "lege, zelf gebrande cd van de hema vol met K-ON goodness!!!". Er is niet één cd met alle muziek er op (hoewel ik die ooit nog wel verwacht) maar je kan eigenlijk de meeste dingen wel van het internet plukken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Bakakame het volgende:
Net eindelijk de laatste aflevering van K-ON!! gekeken
Ik ga ze missen
Weet iemand hoe die CDs heten met alle muziek?
Same for me.. Het is jammer als ze stoppen maar altijd minder jammer dan dat het alleen maar uitgemelkt wordt tot iedereen K-ON uitkotstquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:02 schreef .Cake. het volgende:
Heb er trouwens over nagedacht en ik wil eigenlijk niet dat ze nog een 3e seizoen maken. Het is goed zo, laat alleen die film nog komen en dan stoppen. De angst dat ze het dan alsnog té veel gaan uitmelken etc. zit er namelijk wel een beetje in bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |