Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voortquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Leuke meisjes die anime kijken #2: Maar iedereen Tsundere is
Onze spin-off door yours truly.![]()
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat weer? Kwam vorige keer ook al zoveel intelligents uit voort
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boeiend, nerdjes op anime zien haten is op zich wel grappig en er zijn pics gepost.
Yep, denk dat de meesten hier wel Shiki hebben gevolgd afgelopen seizoen. Best goeie serie, wordt redelijk freaky rond aflevering 5 of 6 ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Juuhachi het volgende:
Volgen jullie ook Shiki? (anime of manga)
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Eindelijk het nieuwe seizoen is begonnen![]()
Projecten, here we come, en eerste episode is er al... Pokémon Best Wishes
@.Cake.: Die excalibur blijft geweldig![]()
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Werk is door. Anime vertaal slaafquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
Excaliburrr~ Excaliburrr~ From United Kingdom, I looking for him, I'm going to californiaaaaaa~
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
als je begint bij ichigo vs ulquirroa dan zit het wel goed , tenzij je de eps voor de zanpaktou filler arc nog niet hebt gezien .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
Ik ga vandaag waarschijnlijk weer beginnen met anime kijken.En ik denk er over bleach weer op te pakken, maar ik weet niet waar ik gebleven ben
![]()
Maar eerst de laatste 2 webcasts van bakemonogatari. Ik heb ze nog steeds niet gekeken
ga die is rippenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:32 schreef SleepSub het volgende:
*Moment stilte*
Excaliburrr~![]()
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga die is rippen, hij is nog steeds niet te vinden op t net.
http://www.amazon.com/gp/(...)38631&pf_rd_i=507846
Wij gaan er 12/13 doen. Staat op de 2de pagina welke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Veel succes Sleep! Hoeveel projecten gaan jullie doen?
Komt allemaal goed!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werk is door. Anime vertaal slaaf![]()
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Als je dragonball kai zoekt... heb ik wel een linkje hoor.
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de dubbed blu-ray ? ( dus niet die bende die ze op tv tonen ? want dat is allemaal zo ge-cut als het maar kan )
de japanse miss wel, maar de dub van kai is ook weer zwaar met de censuur hamer geraakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef D-Industries het volgende:
[..]
O nee sorry. Episodes van TV, zonder dub.maar ge-cut? Alles wat ik kijk aan anime is exact hetzelfde als blu ray rips. Geen cuts erin.
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef wdn het volgende:
Panty and Stocking with Garterbelt.
OH MY FUCKING GOD.
10 minuten gezien nu en dat is mijn commentaar![]()
je moet ook op een zaterdag gaan, niet een vrijdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je geen goede review kan geven, geef er dan geen.
De kroeg was saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |