HAHA ochtenden zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Bakakame heeft een veel leukere avond gehad
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef DJ_ het volgende:
shiki = freaky ( hihi dat rijmt)
maar zeker wel interesant, denk dat ik alle afleveringen er wel doorheen jaag vanavond.
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want shiki is nog niet volledig uit
Helaas komt eps 12 pas 14 oktober.... waarom we zo lang moeten wachten
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook van wat er al wel uit is
te laatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt ook 2 weken wachten en dan alles t/m 13 kijken op een tempo dat 14 uit is als je bij 13 aankomt
22 eps!quote:Shiki Update
Utz @ 2010-09-23
Hey guys, a quick update on Shiki. We hope you enjoyed the quadruple release of episodes 6-9, and we're working on 10 and 11 at the moment as well. Shiki's airing schedule is a bit skewed because its run is a rare 22 episodes, so to time it with the start of the next season, they're taking a hiatus for 3 weeks. Episode 12 will air October 14th. Thanks for supporting our releases, we hope you like the show!
Ik hou het bij de manga graag en dank je.quote:
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :pquote:
ach als ze dat kan verdragen is ze in iedergeval wat pijn gewendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die verhouding bovenlichaam - middel, het lijkt mij een vrij pijnlijke corset die ze draagt :p
wut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef SleepSub het volgende:
Whoho, MADNESS!!!!
Alle anime's~ MM! Released![]()
MM! = Cool! Vervanger gevonden voor SYD!![]()
SnO:Forte = Oh wow, die OP...
Panty & Stocking = Oh SHITTTT!
Ohnee, we gaan elke anime vertalen [Behalve Panty & Stocking en maybe nog 1/2 anime's die er niet uitzien.]quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef lelouch het volgende:
Je kan toch niet serieus elke anime van dit seizoen gaat vertalen?
Of van elke anime alleen de eerste episode en daarna een paar vaste projecten?
Daar gaat zijn kans op sexquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HAHA ochtenden zijn ook leuk.Krijg net te horen dat m'n huisgenoot een meisje gevonden had. En toen is hij haar vergeten en naar huis gegaan
![]()
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan diequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:42 schreef SleepSub het volgende:
Panty & Stocking doen we niet omdat anders een paar staff-leden gaan opstappen
Heb je eps 1 gezien? Het geeft een compleet nieuwe definitie aan het woord bizarquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nog nooit een betere naam voor een anime serie gehoord heb dan die
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:03 schreef wdn het volgende:
De eerste 10 secondes van MM! hebben een hoog dokuro-chan gehalte
1 masochist.
1 cross dresser.
Nog een zeer vreemde anime dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |