Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef torn_Machina het volgende:
Eerste screens van de nieuwe Berserk anime?![]()
[ afbeelding ]
Nee hij was altijd al gay. Berserk is een beetje gayquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggen
Ach, er zal vast wel een ongecensureerde versie komen. Zo niet dan mag er vrij veel geschrapt of aangepast worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Erg mooi maar maar niet bruut, en dat hoort berserk juist te zijn! en volgensmij was griffith minder gay maar dat kan aan mij liggen
Nee, we zitten hier goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef zquing het volgende:
[FMM SC #1] Waar iedereen trommelt op de tafels.
de nieuwe SC trouwens
Ik vind em er niet gayer uitzien, maar wel wat meer verwijfd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dat een vervolg van een eerdere anime? of een remake/nieuwe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ook de bewegende beelden gevonden. Bring it.
Dat is gewoon de reclame voor deeltje 35quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
Ook de bewegende beelden gevonden. Bring it.
Hmmm nu ik er over nadenk, griffith is inderdaad bi in de serie. Maar zo heel erg gay is Berserk niet, er worden meer vrouwen verkracht / poging tot...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef hexje het volgende:
Nee hij was altijd al gay. Berserk is een beetje gay
Cool!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:55 schreef .Cake. het volgende:
Lees net trouwens dat Occult Academy één van de weinige anime is die niet is gebaseerd op een manga/spel/roman en een puur origineel anime verhaal is. Wel koel om te weten, kan een reden zijn dat de anime zo opviel (mij iig).
quote:
En vaak zijn dit juist de betere Anime series. Maar er zijn er best veel hoor, o.a. Code Geass, de Gundam Series, Last Exile etc. zijn ook niet op manga's gebaseerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:55 schreef .Cake. het volgende:
Lees net trouwens dat Occult Academy één van de weinige anime is die niet is gebaseerd op een manga/spel/roman en een puur origineel anime verhaal is.Wel koel om te weten, kan een reden zijn dat de anime zo opviel (mij iig).
Idd, al zijn de vervolgen per definitie waardeloos.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En vaak zijn dit juist de betere Anime series. Maar er zijn er best veel hoor, o.a. Code Geass, de Gundam Series, Last Exile etc. zijn ook niet op manga's gebaseerd.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Bakakame het volgende:
Overigens, las op CoalGuys dit:
http://www.animenewsnetwo(...)-gets-film-green-lit
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Bakakame het volgende:
Overigens, las op CoalGuys dit:
http://www.animenewsnetwo(...)-gets-film-green-lit
Klopt, dus ik laat jullie m eerst kijken en dan lees ik de reacties wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Bakakame het volgende:
Ene kant, ja!!Andere kant, stop nou gewoon op 't hoogtepunt voor t fout gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Idd, al zijn de vervolgen per definitie waardeloos.
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef lelouch het volgende:
[..]
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?
Tja R2 is hard verneukt doordat de schrijver andere plannen had met R2. R2 moest drastisch herschreven worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.
Hoe dan eigenlijk? Ik bedoel, ik vond R2 episch genoegquote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil het nog wel 10x voor je herhalen dat R2 het hele epische rond R1 verkracht.
Dit, ik vond R1 nog enigzins realistisch opgezet hoe je ook nog echt een guerilla oorlog zou kunnen vechten, R2 sloeg ronduit nergens op met hoe het ineens ging. Ik had dan ook verwacht dat ze het heel anders zouden aanpakken. En vooral de laaste 5 afl werden in veel te hoog tempo door je strot geduwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
Dit, ik vond R1 nog enigzins realistisch opgezet hoe je ook nog echt een guerilla oorlog zou kunnen vechten, R2 sloeg ronduit nergens op met hoe het ineens ging. Ik had dan ook verwacht dat ze het heel anders zouden aanpakken. En vooral de laaste 5 afl werden in veel te hoog tempo door je strot geduwd.
Gundam 00 2nd season was op een punt na wel goed.Die laatste 5 afleveringen waren inderdaad in te korte tijd opgebouwd. Dat was zoveel toffer geweest als ze dat meer hadden uitgewerkt. Maar ik denk wel dat dat nog van het originele verhaal over is gebleven en dat ze vanwege het verhaallek (eeuwig zonde!!) de opbouw ernaartoe ietwat vreemd overkwam. Maar ik vond t op zich wel gaaf hoe iedereen zich langzaam tegen hem ging keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vond ik alleen dat stukje van Charles en Marianne en die Sword of Ashkalalakanananana te vaag voor woorden, maar da's eigenlijk de grootste let-down voor mij.
Dat heet een Deus Ex Machina...wel toepasselijk, aangezien het om Gundams gaat (machines
)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het was idd en geweldig goede chapter!quote:
Het enige epische aan R2 was de dood van Shirley.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef lelouch het volgende:
R2 was minder maar het komt nog niet in de buurt van de term 'waardeloos'.
Het ging mij om het ragnarok als geheel als einde.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Frag_adder het volgende:
De dood van Shirley was inderdaad best goed
Ik vond het einde geeneens zo slecht, de realistische manier om het over te nemen was van binnen uit, ik had alleen juist willen zien hoe hij dat had gedaan zonder het op deze uber lame manier te doen met allemaal superwapens, vage dimensies en mensen die dood hadden moeten zijn maar verborgen zitten in het hoofd van een ander...
Nah, een serie met zo veel goede personages kan nooit helemaal waardeloos zijn natuurlijk en dat over de top stijltje was ook nog wel grappig. Het probleem is alleen dat mijn demente oudtante nog consequentere verhalen zou kunnen schrijven.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef lelouch het volgende:
[..]
Noem je nou Code Geass r2 waardeloos?
Mobile Suit Gundam 00 - S2... De excentrieke personages en de reacties van fangirls op de homolust waren op zich nog wel grappig, maar zelfs MS Gundam Seed Destiny was niet zo slecht als dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef D-Industries het volgende:
Of Gundam Mobile Suit 00 - Seizoen 2....
Zowel Gundam als CG, allebei super
Sorry, maar ik moet je vragen om dat terug te nemen. Seed Destiny...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mobile Suit Gundam 00 - S2... De excentrieke personages en de reacties van fangirls op de homolust waren op zich nog wel grappig, maar zelfs MS Gundam Seed Destiny was niet zo slecht als dit.
Ik heb het opgenomen dus ben het nu aan het doen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |