Dit is sowieso al een hele verbetering. Zo wie Zo.quote:
zobiezo woon ik liever in Groningen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef nietzman het volgende:
Ja zo snel kan een topic dus gaan als je niet in een of ander Fries kutdorp zit.
Ga dat dan ook eens doen!quote:
Ik heb al toffe huuskes gezien, voor later, als ik vast werk hebquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al toffe huuskes gezien, voor later, als ik vast werk heb
Arbeidsdeskundige/klantmanager bij een of andere gemeentelijke dienst. En nee, dat wil ik ook niet vast doen denk ik - ik las laatst iets over consultancy in de sociale zekerheid.quote:
quote:
Ja mooi verhaal, maar dat doe je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Arbeidsdeskundige/klantmanager bij een of andere gemeentelijke dienst. En nee, dat wil ik ook niet vast doen denk ik - ik las laatst iets over consultancy in de sociale zekerheid.
Arbeidsdeskundige: monitoren van het proces.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal, maar dat doe je dan eigenlijk?
Zat je in plaza? M'n sms zal wel overbodig zijn geweest?quote:
Zie je, vandaar die geruchten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Zat je in plaza? M'n sms zal wel overbodig zijn geweest?
Ja getver ik zit er al bijna middenin. Of zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef nietzman het volgende:
Echt? Ik dacht dat dat hele "Get, ik kan zelf niets, maar misschien kan ik anderen tunnelen" altijd een beetje met de midlifecrisis mee kwam.
quote:
Ga dan billetjes vegen in een verzorgingstehuis. Jeweets, productief.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Ik wil met mensen werken
Ja, dan had ik ook 3 jaar geleden kunnen stoppen met school, natuurlijk. Doen we maar niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan billetjes vegen in een verzorgingstehuis. Jeweets, productief.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
Ja, dan had ik ook 3 jaar geleden kunnen stoppen met school, natuurlijk. Doen we maar niet.
Omdat ik niet met mijn handen wil werken (quote:
Ajoh hij heeft tenminste een baan.quote:
Ho nee! Over ruim een jaar hopelijk. Ik zit nog te dubben hoe en wat. Sowieso hoorde ik laatst iets over en traineeship vanuit mijn opleidingquote:
Ah ja, MER.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
Als MER persoon heb je een bedrijfskundig afgestudeerde boven je waar je je moet bruinwerken om hogerop te komen.
Je bent toch gewoon een ambtenaar? Moet je toch niet willen, al helemaal niet nu Wilders schoon schip gaat maken na de verkiezingen?quote:Ik heb straks bij het UWV, een sociale dienst als klantmanager mijn eigen 'cliëntenbestand' wat ik natuurlijk wel enigszins moet kunnen onderbouwen tegenover een leidinggevende, maar ik heb wel erg veel verantwoordelijkheid.
Wie was de gelukkige?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Slaif het volgende:
Gescoord tegen Loppersum!
Ben jij al verder aan het solliciteren eigenlijk? Ik moet morgen eigenlijk een van je collega's aan de lijn hebben, ik ben het een beetje zat dat ze inmiddels al bijna drie maanden doen over het aansluiten van ons ADSLabbo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Slaif het volgende:
Ajoh hij heeft tenminste een baan.
Ikquote:
Klopt. Maar zodra ik daar zit kan ik in principe niet weg. Een stabiele factor als starter is de gemeente, hoog salaris als starter. Hier werkervaring op doen om vervolgens de particuliere markt op te gaan. Ik denk wel na over dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah ja, MER.. Echt, wandelende kankerdiagnoses die daar vanaf komen. Maar een overdosis straling er doorheen knallen, ho maar.
.
[..]
Je bent toch gewoon een ambtenaar? Moet je toch niet willen, al helemaal niet nu Wilders schoon schip gaat maken na de verkiezingen?
Zit je order ws vastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben jij al verder aan het solliciteren eigenlijk? Ik moet morgen eigenlijk een van je collega's aan de lijn hebben, ik ben het een beetje zat dat ze inmiddels al bijna drie maanden doen over het aansluiten van ons ADSLabbo..
Omdat ik de discussie wel leuk vind. Ik vind het interessant mijn keuzes nog eens (ook voor mijzelf) op papier te zettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
En waarom ga jij eigenlijk serieus op me in Rene?.
Het is conceptueel gezien gewoon heel erg technisch voor KPN dat een bedrijf op het moment gewoon drie abonnementen heeft. Glasvezel, zakelijk&particulier ADSL. fucking prutsers.quote:
Het is gewoon goed om soms eventjes er over te praten, vooral omdat ik straks alleen nog stage heb (10maanden) en een scriptie moet inleveren. Vervolgens ben ik klaar en moet ik het weten wat ik wil gaan doen.quote:
Ach ja, met zo'n carriere voor de boeg kun je natuurlijk ook maar beter zo vroeg mogelijk een dikke huid kweken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
Omdat ik de discussie wel leuk vind. Ik vind het interessant mijn keuzes nog eens (ook voor mijzelf) op papier te zetten!
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon goed om soms eventjes er over te praten,
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is conceptueel gezien gewoon heel erg technisch voor KPN dat een bedrijf op het moment gewoon drie abonnementen heeft. Glasvezel, zakelijk&particulier ADSL. fucking prutsers..
Altijd een weerwoord hebben he, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, met zo'n carriere voor de boeg kun je natuurlijk ook maar beter zo vroeg mogelijk een dikke huid kweken.
Jij zit al verder op de weg naar de 50quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Hahahah ja daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Ik hou van boterkoeken. En nu?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Kloonvanhoon het volgende:
i love groningen
Je moet nooit die kunstenaartjes onderschatten hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hahahah ja daar dacht ik ook aan
Jelmer die mensen helpt
GHB je weetz.quote:
Niet mijn schuld, hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef nietzman het volgende:
We krijgen nou trouwens op het werk sollicitaties via het UWV binnen. Lachen..
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Potdomme, iedereen kan maar aan drugs komen he.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.
quote:Dode gevonden in Groningen GRONINGEN - Op het Van Brakelplein in Groningen is woensdagmorgen het stoffelijke overschot gevonden van een man.
Het is nog niet duidelijk of het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen.
Het plein is afgezet voor onderzoek
Mwahhhh ook wel minder mooie dingen heur.quote:
Je moet meer GHB dan cola in een glas doen wil je iemand nokkie laten gaan hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.
Ah, een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je moet meer GHB dan cola in een glas doen wil je iemand nokkie laten gaan hoor.
Ssssst!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwahhhh ook wel minder mooie dingen heur.
He bah @ dat lijk. Dacht dat ik em goed opgeborgen had.
Of beter nog: praat gewoon, kan nog duurzamer uitpakken ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Rohypnol, veel makkelijker.
Ik had hetzelfde, alleen kreeg ik ¤800 terug van zequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef JH87 het volgende:
Krijg ik eerst post van Nijestee dat servicekosten voor de huurders waarschijnlijk extreem hoog uit gaan vallen en dat we contact op mogen nemen voor betalingsregelingen enzo, krijg ik net de afrekening in de bus en moeten die lui mij bijna 220 euro terug betalen. Nice.
Ja volgens mij doen ze dat gewoon standaard bij elk pand. Ik zal volgend jaar wel het dubbele terug gaan krijgen ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef JH87 het volgende:
En is bij jou 't maandelijkse voorschotbedrag ook met 20 % verhoogd? Geld terugkrijgen vind ik geniaal, maar om nu na zo'n afrekening meer te moeten gaan betalen is ook onzin zeg.
quote:
Ik weet nog niet of ik kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA KAMPIOENUHH
Feestje feestje op de grote markt op de grote markt op de grote markt...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:02 schreef Prosac het volgende:
mhehehe, ik kreeg ook nog eens 200 euro terug van Lefier.
En dat terwijl we vorig jaar al het voorschot met 10 euro omlaag hadden gehandtekeningd omdat we elk jaar al geld terug kregen en we niet begrepen waarom het dus weer duurder moest worden.
Ik heb nooit de kachel aan, maar wel gruwelijk veel electrische apparatuur constant aan gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Ik kreeg ook 160 euro terug terwijl mijn kachel en pc 2/3 van het jaar aanstaan.
Blijkbaar zijn er nog grotere verbruikers.
Zou je dr doen?quote:
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn op maat gegeven voorzet werd door Jaap onberispelijk ingeschoten (1-1).
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn mislukte schot werd door Jaap alsnog tot doelpunt gepromoveerd (1-1).
Nee dit was een andere wedstrijd. De afgelopen 4 weken steeds 2 keer per week gespeeld.quote:
Ik heb het nog niet zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef nietzman het volgende:
Zeg Luco, ik hoor van iedereen dat jullie bij korfbal aan snowballing doen. Klopt dat een beetje?
Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Luco het volgende:
Ik zal het eens voorstellen.
te fanatieke oudersquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Huwhat? Hoezo dat? Was het in de stad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pff je kan ook te flauw worden nietz.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
In m'n dromen kom je altijd met z'n tamponbal-stick achter me aan. Maakt ook weinig indruk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Luco het volgende:
Nietz, heeft niemand je ooit een stoot op je harses gegeven of is dit een uitlaatklep voor je en hou je je als je tegenover iemand staat gewoon in?
quote:Foto: Persbureau Meter
Identiteit stoffelijk overschot vastgesteld
GRONINGEN - De politie heeft de identiteit van het lichaam dat woensdagochtend aan het Van Brakelplein in Groningen werd aangetroffen vastgesteld. Het gaat om een 48-jarige inwoner van Groningen.
Het levenloze lichaam lag in de bosjes en werd gevonden door een voorbijganger. Het is nog onduidelijk of de man door een misdrijf om het leven is gekomen. Om de doodsoorzaak vast te kunnen stellen is nog nader onderzoek nodig. Op dit moment zijn er geen aanwijzingen die duiden op een misdrijf.
Over de UI.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
absoluut! Over wie heb je 't eigenlijk?
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Ik heb zo'n enorme schurfthekel aan van die "stoere" mannetjes in auto's die 's nachts langs rijden, gestoorde gezichten trekken, vervolgens verderop piepend remmen en een stuk terug achteruit rijden als je langs loopt he. Ik schrik me dan helemaal kapot. Gadverdegadver.
![]()
Jaa, het is naar. Als zo'n gast ook maar 1 keer uitstapt/kwaad wil ben je gewoon de pisang. Bleh. Gelukkig waren we bijna thuis, maar toch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Ik heb zo'n enorme schurfthekel aan van die "stoere" mannetjes in auto's die 's nachts langs rijden, gestoorde gezichten trekken, vervolgens verderop piepend remmen en een stuk terug achteruit rijden als je langs loopt he. Ik schrik me dan helemaal kapot. Gadverdegadver.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken of ik een stageplek daar kan krijgenquote:
Ben je nou helemaal!quote:
Ik heb ook alweer zin om naar Italië te gaan... Zal wel minstens een half jaartje gaan duren denk ik...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, het is naar. Als zo'n gast ook maar 1 keer uitstapt/kwaad wil ben je gewoon de pisang. Bleh. Gelukkig waren we bijna thuis, maar toch.
Nu naar thuis-thuis, en dan inpakken.
zomervakantie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer zin om naar Italië te gaan... Zal wel minstens een half jaartje gaan duren denk ik...
Nee, dan blijf ik hier in Groningen, geld verdienen voor als ik naar Amerika ga.quote:
Succesquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijken of ik een stageplek daar kan krijgen
[..]
Feliquote:
Eergister.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde wat ik uitlegde gisteren
Ik was er in 30minquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
FeliWanneer moet je beginnen?
oh enne: Hoe lang ben je nu dagelijks onderweg van en naar je stage?
Dat doe ik altijd op mn fietsquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
![]()
Wij hebben als mannen dan weer de "wat kijk je"-agressie van klootgenoten. Daar heb je als vrouw zijnde nou niet echt last van volgens mij. Al zijn dat wel 2 verschillende dingen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...
Jonge wat kijk je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wij hebben als mannen dan weer de "wat kijk je"-agressie van klootgenoten. Daar heb je als vrouw zijnde nou niet echt last van volgens mij. Al zijn dat wel 2 verschillende dingen..
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jonge wat kijk je!
Euh, niets?
JONGE WIL JE PROBLEMEN OF ZO!
*loopt door*
WAT LOOP JE DOOR JONGE!!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doen.
Stoute jongen!quote:
Nou ik ga niet met jou op stap. Binnen 5 minuten zitten we op het politiebureau.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Stoute jongen!![]()
Renesite, gefeli avec du stage!![]()
En btw, die blikken krijgen meisjes ook hoor. Van aso-meisjes die ook nog eens echt durven te slaan.![]()
Hm pepperspray is misschien toch wel 'n goeiii.
Ik zeg normaal niets. Maar wat doe jij in zo'n situatie in je eentje dan? 3 van die mallotige [noemt even geen etnische groep] -en staan tegen je te schreeuwen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doen.
Whehehehheehehehheeehquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Het ergste wat een Marokkaan ooit tegen me heeft gezegd is dat ik Balkenende ben.
Ik ook, op RTV Noord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net Balkenende Halsema Pechtold Roemer Cohen Rutte en Rouvoet gezien.
Ohja donders, die waren in Groningen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net Balkenende Halsema Pechtold Roemer Cohen Rutte en Rouvoet gezien.
Heb 1 keer ongeveer zo'n situatie meegemaakt en dat werd inderdaad knokken. Verder word ik eigenlijk nooit aangesproken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg normaal niets. Maar wat doe jij in zo'n situatie in je eentje dan? 3 van die mallotige [noemt even geen etnische groep] -en staan tegen je te schreeuwen.
Jij zegt dan, held dat je bent, 'KOM DAN!!!'
Maar nee, jij loopt gewoon door. Niets zeggend, is het niet?
Nuut. Ik ben niet degene die dan slaat. Sws reageer ik gewoon nooit in dat soort situaties. Als het al voorkomt. Sommige gasten moeten gewoon snappen dat het heel bedreigend is als je met je auto naast iemand gaat rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou ik ga niet met jou op stap. Binnen 5 minuten zitten we op het politiebureau.
Jep, maar Halsema kon er ook wat van wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Had Roemer nog grapjes?
Ze kijkt ook zo lief.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jep, maar Halsema kon er ook wat van wat dat betreft.
Het was laifquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Bob. het volgende:
Oh had je kaartjes Jopse?Hip. Is het al ergens terug te kijken?
Nee, dat trok ik niet op m'n hotelkamer, zit nu in de drie uiltjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Navond Lofje
Ook mee zitten zwieren op Sieneke?
Geen idee, heb één keer een meloen gevuld met ouzo leeggedronken in Griekenland en de rest van die vakantie kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Hey remlof.Kan je ouzo met cola mixen? Of krijg je dan een chemisch wapen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, heb één keer een meloen gevuld met ouzo leeggedronken in Griekenland en de rest van die vakantie kan ik me niet meer herinneren
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
21. Denk dat ik maar gewoon zo'n 'Young' abonnement neem inderdaad. 2 euro per maand en je hoeft niks bij te betalen voor het lenen.
Je bent geniaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halen
Jij mag hier niet komen want stiekem ben je Fries. Echt. Leeuwarden roeptquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij mag hier niet komen want stiekem ben je Fries. Echt. Leeuwarden roept!
quote:
Leesboeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halen
Das wel erg groot, ik weet dan niet meer wat ik ermee aan moetquote:
In de nek leggen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Das wel erg groot, ik weet dan niet meer wat ik ermee aan moet
Geen idee, ik denk dat eens de andere kant op hangen ook wel eens lekker is.quote:
Ook niet met korfbal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Luco het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkele keer vertraging gehad
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef JH87 het volgende:
Ik ben overigens weer een weekend op vakantie dus doei.
Hee verander mijn uitspraken eens niet!quote:
Veluwequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De Veluwe
Groningen is een leuke stad, maar dat missen jullie wel up there.
Moest je er wel twee uur voor rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veluwe!!! in mijn jeugd was ik daar elke mei- en zomervakantie
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwequote:
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwe
Hier hebben we genoeg duikers waar als je er snel overheen gaat je met het hoofd tegen het plafond zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?
Heee, good onequote:
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee verander mijn uitspraken eens niet!![]()
Meer "veel" dingen. Zoals drie keer Italie deze zomer.![]()
Ah wauw, stoer! Ruilen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd is
Deze dusquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, leuk! Van de Adidas Originals i/d Herestraat?
Ik hou zo van www.theselby.com he
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Luco het volgende:
[..]
De FootLocker er tegenover... Adidas Originals had deze niet, wel van Duitsland, Frankrijk en Argentinië. Shirt is wel van Originals. Sowieso vind ik dat ze gave dingen maken, ook de schoenen zijn tof
.
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.
Nee? Hm had ik wel verwacht, sws is er in Grunn weinig vd dameslijn op hun page, alleen sportkleding of herenshirts. Die natuurlijk ook prima kunnen, met enige aanpassingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen wel
Bij de Bijenkorf krijg je soms tot 70% korting op schitterende overhemden.quote:
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwequote:
Toevallig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwe
Friesland is toch niet zo gek?quote:Top-10 veiligste gemeenten
1 Littenseradeel
2 Wymbritseradeel
3 Kollummerland
4 Gaasterland-Sloten
5 Ferwerderadeel
6 Wunseradeel
7 Nieuw-Lekkerland
8 Dantumadeel
9 Tubbergen
10 Zwartewaterland
De mensen daar hebben niks, dus valt er ook niks te stelenquote:
mja, in Oost-Groningen hebben ze minder dan niks en daar gebeurt het wel ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De mensen daar hebben niks, dus valt er ook niks te stelen
Succes! Rock on!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Fems het volgende:
Ik ben dood!En ik moet vanavond nog weer op stap! Joehoe.
om die reden ben ik gisteravond dus ook niet op stap gegaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef Luco het volgende:
Op stap gaan is een keuze
Ik heb hoofdpijn, jeej...
quote:
Je moet ook rollenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef Bob. het volgende:
Net wel ja, ik liep nog geen vijf minuten buiten en ik was compleet doorweekt.
Toen lag ik ergens in een huis in Veendam op een bank te slapen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb lekker om 6 uur vanochtend ontbeten in het plantsoen.
Ik ga zo naar Meedenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef Prosac het volgende:
Veendam of all places.. wat moet iedereen daar ineens?
Oh naar huis fietsen, en ik had kebab gehaald bij de Hasret. En het was best lekker weer dus ik ging maar even in het plantsoen op een bankje zitten. Beetje eendjes voeren met kebab.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toen lag ik ergens in een huis in Veendam op een bank te slapen.
Maar wat deed jij zo vroeg in het plantsoen?
Eigenlijk was ik een wannabe, en was ik in Wildervank.quote:
Mja, zoveel valt daar toch niet te beleven?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik een wannabe, en was ik in Wildervank.Ik heb wel nog even een dansje gedaan in het ruige uitgaansleven van Veendam.
Echt wel, gezellig tussen de 16-jarigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, zoveel valt daar toch niet te beleven?
Das zo'n technofeest waar je voor op de lijst moet staan toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was op Kus op je Kut vannacht! Tof feest.
quote:
Elegante naam.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was op Kus op je Kut vannacht! Tof feest.
Beter dan Zoen op je Vagina.quote:
De eerste twee keer waren besloten inderdaad. Dat was ook op een geheime plek in de middle of nowhere. Deze keer was het wat toegankelijker. ( 300 kaarten beschikbaar ) werden ook verkocht bij Hemmes en zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Das zo'n technofeest waar je voor op de lijst moet staan toch?
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.quote:
Het dansje is juist schattig.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.
Bizar eigenlijk, mijn duitse collega achtte haar land kansloos met dit nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.
Als er één land is die zich kansloos mocht achten dan waren wij het wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, mijn duitse collega achtte haar land kansloos met dit nummer.
Dat zei zij ook toen ik haar het youtube filmpje liet zienquote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als er één land is die zich kansloos mocht achten dan waren wij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |