Mwahhhh ook wel minder mooie dingen heur.quote:
Je moet meer GHB dan cola in een glas doen wil je iemand nokkie laten gaan hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.
Ah, een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je moet meer GHB dan cola in een glas doen wil je iemand nokkie laten gaan hoor.
Ssssst!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwahhhh ook wel minder mooie dingen heur.
He bah @ dat lijk. Dacht dat ik em goed opgeborgen had.
Of beter nog: praat gewoon, kan nog duurzamer uitpakken ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Rohypnol, veel makkelijker.
Ik had hetzelfde, alleen kreeg ik ¤800 terug van zequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef JH87 het volgende:
Krijg ik eerst post van Nijestee dat servicekosten voor de huurders waarschijnlijk extreem hoog uit gaan vallen en dat we contact op mogen nemen voor betalingsregelingen enzo, krijg ik net de afrekening in de bus en moeten die lui mij bijna 220 euro terug betalen. Nice.
Ja volgens mij doen ze dat gewoon standaard bij elk pand. Ik zal volgend jaar wel het dubbele terug gaan krijgen ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef JH87 het volgende:
En is bij jou 't maandelijkse voorschotbedrag ook met 20 % verhoogd? Geld terugkrijgen vind ik geniaal, maar om nu na zo'n afrekening meer te moeten gaan betalen is ook onzin zeg.
quote:
Ik weet nog niet of ik kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA KAMPIOENUHH
Feestje feestje op de grote markt op de grote markt op de grote markt...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:02 schreef Prosac het volgende:
mhehehe, ik kreeg ook nog eens 200 euro terug van Lefier.
En dat terwijl we vorig jaar al het voorschot met 10 euro omlaag hadden gehandtekeningd omdat we elk jaar al geld terug kregen en we niet begrepen waarom het dus weer duurder moest worden.
Ik heb nooit de kachel aan, maar wel gruwelijk veel electrische apparatuur constant aan gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Ik kreeg ook 160 euro terug terwijl mijn kachel en pc 2/3 van het jaar aanstaan.
Blijkbaar zijn er nog grotere verbruikers.
Zou je dr doen?quote:
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn op maat gegeven voorzet werd door Jaap onberispelijk ingeschoten (1-1).
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn mislukte schot werd door Jaap alsnog tot doelpunt gepromoveerd (1-1).
Nee dit was een andere wedstrijd. De afgelopen 4 weken steeds 2 keer per week gespeeld.quote:
Ik heb het nog niet zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef nietzman het volgende:
Zeg Luco, ik hoor van iedereen dat jullie bij korfbal aan snowballing doen. Klopt dat een beetje?
Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Luco het volgende:
Ik zal het eens voorstellen.
te fanatieke oudersquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Huwhat? Hoezo dat? Was het in de stad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pff je kan ook te flauw worden nietz.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
In m'n dromen kom je altijd met z'n tamponbal-stick achter me aan. Maakt ook weinig indruk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Luco het volgende:
Nietz, heeft niemand je ooit een stoot op je harses gegeven of is dit een uitlaatklep voor je en hou je je als je tegenover iemand staat gewoon in?
quote:Foto: Persbureau Meter
Identiteit stoffelijk overschot vastgesteld
GRONINGEN - De politie heeft de identiteit van het lichaam dat woensdagochtend aan het Van Brakelplein in Groningen werd aangetroffen vastgesteld. Het gaat om een 48-jarige inwoner van Groningen.
Het levenloze lichaam lag in de bosjes en werd gevonden door een voorbijganger. Het is nog onduidelijk of de man door een misdrijf om het leven is gekomen. Om de doodsoorzaak vast te kunnen stellen is nog nader onderzoek nodig. Op dit moment zijn er geen aanwijzingen die duiden op een misdrijf.
Over de UI.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
absoluut! Over wie heb je 't eigenlijk?
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Ik heb zo'n enorme schurfthekel aan van die "stoere" mannetjes in auto's die 's nachts langs rijden, gestoorde gezichten trekken, vervolgens verderop piepend remmen en een stuk terug achteruit rijden als je langs loopt he. Ik schrik me dan helemaal kapot. Gadverdegadver.
![]()
Jaa, het is naar. Als zo'n gast ook maar 1 keer uitstapt/kwaad wil ben je gewoon de pisang. Bleh. Gelukkig waren we bijna thuis, maar toch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Ik heb zo'n enorme schurfthekel aan van die "stoere" mannetjes in auto's die 's nachts langs rijden, gestoorde gezichten trekken, vervolgens verderop piepend remmen en een stuk terug achteruit rijden als je langs loopt he. Ik schrik me dan helemaal kapot. Gadverdegadver.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken of ik een stageplek daar kan krijgenquote:
Ben je nou helemaal!quote:
Ik heb ook alweer zin om naar Italië te gaan... Zal wel minstens een half jaartje gaan duren denk ik...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, het is naar. Als zo'n gast ook maar 1 keer uitstapt/kwaad wil ben je gewoon de pisang. Bleh. Gelukkig waren we bijna thuis, maar toch.
Nu naar thuis-thuis, en dan inpakken.
zomervakantie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer zin om naar Italië te gaan... Zal wel minstens een half jaartje gaan duren denk ik...
Nee, dan blijf ik hier in Groningen, geld verdienen voor als ik naar Amerika ga.quote:
Succesquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijken of ik een stageplek daar kan krijgen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |