Zou je dr doen?quote:
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn op maat gegeven voorzet werd door Jaap onberispelijk ingeschoten (1-1).
quote:De goed spelende Arne bereikte via een lange rush de achterlijn, en zijn mislukte schot werd door Jaap alsnog tot doelpunt gepromoveerd (1-1).
Nee dit was een andere wedstrijd. De afgelopen 4 weken steeds 2 keer per week gespeeld.quote:
Ik heb het nog niet zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef nietzman het volgende:
Zeg Luco, ik hoor van iedereen dat jullie bij korfbal aan snowballing doen. Klopt dat een beetje?
Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Luco het volgende:
Ik zal het eens voorstellen.
te fanatieke oudersquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewoon bedreigd bij een F-jes wedstrijd. Waar gaat het heen met de maatschappij...
Huwhat? Hoezo dat? Was het in de stad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pff je kan ook te flauw worden nietz.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |