Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is conceptueel gezien gewoon heel erg technisch voor KPN dat een bedrijf op het moment gewoon drie abonnementen heeft. Glasvezel, zakelijk&particulier ADSL. fucking prutsers..
Altijd een weerwoord hebben he, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, met zo'n carriere voor de boeg kun je natuurlijk ook maar beter zo vroeg mogelijk een dikke huid kweken.
Jij zit al verder op de weg naar de 50quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Hahahah ja daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Ik hou van boterkoeken. En nu?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Kloonvanhoon het volgende:
i love groningen
Je moet nooit die kunstenaartjes onderschatten hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hahahah ja daar dacht ik ook aan
Jelmer die mensen helpt
GHB je weetz.quote:
Niet mijn schuld, hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef nietzman het volgende:
We krijgen nou trouwens op het werk sollicitaties via het UWV binnen. Lachen..
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Potdomme, iedereen kan maar aan drugs komen he.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.
quote:Dode gevonden in Groningen GRONINGEN - Op het Van Brakelplein in Groningen is woensdagmorgen het stoffelijke overschot gevonden van een man.
Het is nog niet duidelijk of het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen.
Het plein is afgezet voor onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |