Dit is sowieso al een hele verbetering. Zo wie Zo.quote:
zobiezo woon ik liever in Groningen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef nietzman het volgende:
Ja zo snel kan een topic dus gaan als je niet in een of ander Fries kutdorp zit.
Ga dat dan ook eens doen!quote:
Ik heb al toffe huuskes gezien, voor later, als ik vast werk hebquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al toffe huuskes gezien, voor later, als ik vast werk heb
Arbeidsdeskundige/klantmanager bij een of andere gemeentelijke dienst. En nee, dat wil ik ook niet vast doen denk ik - ik las laatst iets over consultancy in de sociale zekerheid.quote:
quote:
Ja mooi verhaal, maar dat doe je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Arbeidsdeskundige/klantmanager bij een of andere gemeentelijke dienst. En nee, dat wil ik ook niet vast doen denk ik - ik las laatst iets over consultancy in de sociale zekerheid.
Arbeidsdeskundige: monitoren van het proces.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal, maar dat doe je dan eigenlijk?
Zat je in plaza? M'n sms zal wel overbodig zijn geweest?quote:
Zie je, vandaar die geruchten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Zat je in plaza? M'n sms zal wel overbodig zijn geweest?
Ja getver ik zit er al bijna middenin. Of zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef nietzman het volgende:
Echt? Ik dacht dat dat hele "Get, ik kan zelf niets, maar misschien kan ik anderen tunnelen" altijd een beetje met de midlifecrisis mee kwam.
quote:
Ga dan billetjes vegen in een verzorgingstehuis. Jeweets, productief.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Ik wil met mensen werken
Ja, dan had ik ook 3 jaar geleden kunnen stoppen met school, natuurlijk. Doen we maar niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan billetjes vegen in een verzorgingstehuis. Jeweets, productief.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
Ja, dan had ik ook 3 jaar geleden kunnen stoppen met school, natuurlijk. Doen we maar niet.
Omdat ik niet met mijn handen wil werken (quote:
Ajoh hij heeft tenminste een baan.quote:
Ho nee! Over ruim een jaar hopelijk. Ik zit nog te dubben hoe en wat. Sowieso hoorde ik laatst iets over en traineeship vanuit mijn opleidingquote:
Ah ja, MER.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
Als MER persoon heb je een bedrijfskundig afgestudeerde boven je waar je je moet bruinwerken om hogerop te komen.
Je bent toch gewoon een ambtenaar? Moet je toch niet willen, al helemaal niet nu Wilders schoon schip gaat maken na de verkiezingen?quote:Ik heb straks bij het UWV, een sociale dienst als klantmanager mijn eigen 'cliëntenbestand' wat ik natuurlijk wel enigszins moet kunnen onderbouwen tegenover een leidinggevende, maar ik heb wel erg veel verantwoordelijkheid.
Wie was de gelukkige?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Slaif het volgende:
Gescoord tegen Loppersum!
Ben jij al verder aan het solliciteren eigenlijk? Ik moet morgen eigenlijk een van je collega's aan de lijn hebben, ik ben het een beetje zat dat ze inmiddels al bijna drie maanden doen over het aansluiten van ons ADSLabbo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Slaif het volgende:
Ajoh hij heeft tenminste een baan.
Ikquote:
Klopt. Maar zodra ik daar zit kan ik in principe niet weg. Een stabiele factor als starter is de gemeente, hoog salaris als starter. Hier werkervaring op doen om vervolgens de particuliere markt op te gaan. Ik denk wel na over dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah ja, MER.. Echt, wandelende kankerdiagnoses die daar vanaf komen. Maar een overdosis straling er doorheen knallen, ho maar.
.
[..]
Je bent toch gewoon een ambtenaar? Moet je toch niet willen, al helemaal niet nu Wilders schoon schip gaat maken na de verkiezingen?
Zit je order ws vastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben jij al verder aan het solliciteren eigenlijk? Ik moet morgen eigenlijk een van je collega's aan de lijn hebben, ik ben het een beetje zat dat ze inmiddels al bijna drie maanden doen over het aansluiten van ons ADSLabbo..
Omdat ik de discussie wel leuk vind. Ik vind het interessant mijn keuzes nog eens (ook voor mijzelf) op papier te zettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
En waarom ga jij eigenlijk serieus op me in Rene?.
Het is conceptueel gezien gewoon heel erg technisch voor KPN dat een bedrijf op het moment gewoon drie abonnementen heeft. Glasvezel, zakelijk&particulier ADSL. fucking prutsers.quote:
Het is gewoon goed om soms eventjes er over te praten, vooral omdat ik straks alleen nog stage heb (10maanden) en een scriptie moet inleveren. Vervolgens ben ik klaar en moet ik het weten wat ik wil gaan doen.quote:
Ach ja, met zo'n carriere voor de boeg kun je natuurlijk ook maar beter zo vroeg mogelijk een dikke huid kweken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
Omdat ik de discussie wel leuk vind. Ik vind het interessant mijn keuzes nog eens (ook voor mijzelf) op papier te zetten!
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon goed om soms eventjes er over te praten,
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is conceptueel gezien gewoon heel erg technisch voor KPN dat een bedrijf op het moment gewoon drie abonnementen heeft. Glasvezel, zakelijk&particulier ADSL. fucking prutsers..
Altijd een weerwoord hebben he, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, met zo'n carriere voor de boeg kun je natuurlijk ook maar beter zo vroeg mogelijk een dikke huid kweken.
Jij zit al verder op de weg naar de 50quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Hahahah ja daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah kut, dus nu ben ik de sociaal werker?
Ik hou van boterkoeken. En nu?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Kloonvanhoon het volgende:
i love groningen
Je moet nooit die kunstenaartjes onderschatten hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hahahah ja daar dacht ik ook aan
Jelmer die mensen helpt
GHB je weetz.quote:
Niet mijn schuld, hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef nietzman het volgende:
We krijgen nou trouwens op het werk sollicitaties via het UWV binnen. Lachen..
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Potdomme, iedereen kan maar aan drugs komen he.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gewoon n beetje gootsteenontstopper in dr cola en gaan.
quote:Dode gevonden in Groningen GRONINGEN - Op het Van Brakelplein in Groningen is woensdagmorgen het stoffelijke overschot gevonden van een man.
Het is nog niet duidelijk of het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen.
Het plein is afgezet voor onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |