Feliquote:
Eergister.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde wat ik uitlegde gisteren
Ik was er in 30minquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
FeliWanneer moet je beginnen?
oh enne: Hoe lang ben je nu dagelijks onderweg van en naar je stage?
Dat doe ik altijd op mn fietsquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Ik heb zo'n enorme schurfthekel aan van die "stoere" mannetjes in auto's die 's nachts langs rijden, gestoorde gezichten trekken, vervolgens verderop piepend remmen en een stuk terug achteruit rijden als je langs loopt he. Ik schrik me dan helemaal kapot. Gadverdegadver.
![]()
Wij hebben als mannen dan weer de "wat kijk je"-agressie van klootgenoten. Daar heb je als vrouw zijnde nou niet echt last van volgens mij. Al zijn dat wel 2 verschillende dingen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat alleen meiden overkomt. Lijkt me overigens wel naar...
Jonge wat kijk je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wij hebben als mannen dan weer de "wat kijk je"-agressie van klootgenoten. Daar heb je als vrouw zijnde nou niet echt last van volgens mij. Al zijn dat wel 2 verschillende dingen..
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jonge wat kijk je!
Euh, niets?
JONGE WIL JE PROBLEMEN OF ZO!
*loopt door*
WAT LOOP JE DOOR JONGE!!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doen.
Stoute jongen!quote:
Nou ik ga niet met jou op stap. Binnen 5 minuten zitten we op het politiebureau.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Stoute jongen!![]()
Renesite, gefeli avec du stage!![]()
En btw, die blikken krijgen meisjes ook hoor. Van aso-meisjes die ook nog eens echt durven te slaan.![]()
Hm pepperspray is misschien toch wel 'n goeiii.
Ik zeg normaal niets. Maar wat doe jij in zo'n situatie in je eentje dan? 3 van die mallotige [noemt even geen etnische groep] -en staan tegen je te schreeuwen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als jij zo reageert zou ik het ook bij jou doen.
Whehehehheehehehheeehquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Het ergste wat een Marokkaan ooit tegen me heeft gezegd is dat ik Balkenende ben.
Ik ook, op RTV Noord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net Balkenende Halsema Pechtold Roemer Cohen Rutte en Rouvoet gezien.
Ohja donders, die waren in Groningen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net Balkenende Halsema Pechtold Roemer Cohen Rutte en Rouvoet gezien.
Heb 1 keer ongeveer zo'n situatie meegemaakt en dat werd inderdaad knokken. Verder word ik eigenlijk nooit aangesproken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg normaal niets. Maar wat doe jij in zo'n situatie in je eentje dan? 3 van die mallotige [noemt even geen etnische groep] -en staan tegen je te schreeuwen.
Jij zegt dan, held dat je bent, 'KOM DAN!!!'
Maar nee, jij loopt gewoon door. Niets zeggend, is het niet?
Nuut. Ik ben niet degene die dan slaat. Sws reageer ik gewoon nooit in dat soort situaties. Als het al voorkomt. Sommige gasten moeten gewoon snappen dat het heel bedreigend is als je met je auto naast iemand gaat rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou ik ga niet met jou op stap. Binnen 5 minuten zitten we op het politiebureau.
Jep, maar Halsema kon er ook wat van wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Had Roemer nog grapjes?
Ze kijkt ook zo lief.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jep, maar Halsema kon er ook wat van wat dat betreft.
Het was laifquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Bob. het volgende:
Oh had je kaartjes Jopse?Hip. Is het al ergens terug te kijken?
Nee, dat trok ik niet op m'n hotelkamer, zit nu in de drie uiltjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Navond Lofje
Ook mee zitten zwieren op Sieneke?
Geen idee, heb één keer een meloen gevuld met ouzo leeggedronken in Griekenland en de rest van die vakantie kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Hey remlof.Kan je ouzo met cola mixen? Of krijg je dan een chemisch wapen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, heb één keer een meloen gevuld met ouzo leeggedronken in Griekenland en de rest van die vakantie kan ik me niet meer herinneren
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
21. Denk dat ik maar gewoon zo'n 'Young' abonnement neem inderdaad. 2 euro per maand en je hoeft niks bij te betalen voor het lenen.
Je bent geniaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halen
Jij mag hier niet komen want stiekem ben je Fries. Echt. Leeuwarden roeptquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij mag hier niet komen want stiekem ben je Fries. Echt. Leeuwarden roept!
quote:
Leesboeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puur voor leesboeken of ook studeerboeken? Laatst genoemde gewoon uit de Hanzebieb halen
Das wel erg groot, ik weet dan niet meer wat ik ermee aan moetquote:
In de nek leggen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Das wel erg groot, ik weet dan niet meer wat ik ermee aan moet
Geen idee, ik denk dat eens de andere kant op hangen ook wel eens lekker is.quote:
Ook niet met korfbal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Luco het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkele keer vertraging gehad
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef JH87 het volgende:
Ik ben overigens weer een weekend op vakantie dus doei.
Hee verander mijn uitspraken eens niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |