Lees de OP nou eensquote:
Doe's niet jijquote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Renesite het volgende:
Vol
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Renesite het volgende:
Vol
Sinds gisteren. Er is een vergadering over geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:06 schreef MarkM het volgende:
Sinds wanneer mogen moderators lapohunten?
[..]
[..]
O, dat verklaart een heleboel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds gisteren. Er is een vergadering over geweest.
Ik denk dat de PM niet duidelijk was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds nooit. Ik zal 'm er over PM'en.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
Vol
Naar mijn idee had ik het meeste verwijderd, ik zal het nog even overzien. Bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef Jotcha het volgende:
Anale sex, Ja?, Nee?, Misschien?
Waarom worden er een aantal posts verwijderd, maar de slowchat van triggershot en BT niet?![]()
Waar?quote:
Wij ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik al niet meer joh. Zal er wel op letten volgende keer.
Ik ga er niet vanuit dat die mensen hier rond zullen wandelen. Verder zal de gemiddelde post daar niet helemaal 100% waarheidsgetrouw zijn. We kijken het aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:44 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind het topic van Fiets over anale seks niet kunnen. Ik ben bang dat dit vreemde figuren en pedofielen zal aantrekken in dit forum. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Niet ksssshen. Niet te veel baggeren he, ik ben nog maar nieuwquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kssssht al schatjethe floor is yours!
wacht maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet ksssshen. Niet te veel baggeren he, ik ben nog maar nieuw
Ik weet alleen niet waar die vandaan komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35 schreef donroyco het volgende:
[Lezen] FAQ & Policy Puber- en Tienertalk
[img]-tag fail.
Okequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar die vandaan komtWant de imgtag klopt wel, en bij iedere edit komt er een [/img] bij. Had het zelf ook al gezien.
Nijn was niet thuis en ik heb het gedaan, boeiendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Als jullie Nijnja eens dat FAQ bericht laten maken. Nu moest eerst Krentenbol. het doen, toen BT, en nu Ren-. Nijnja is intussen gewoon op zijn stek gebleven dus dat scheelde wat werk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn was niet thuis en ik heb het gedaan, boeiend
Of je hield het oude FAQ berichtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Als jullie Nijnja eens dat FAQ bericht laten maken. Nu moest eerst Krentenbol. het doen, toen BT, en nu Ren-. Nijnja is intussen gewoon op zijn stek gebleven dus dat scheelde wat werk.
Of je maakt je er niet druk om.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of je hield het oude FAQ bericht.
Fixed, wtf.quote:Op zondag 28 februari 2010 @ 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[afbeelding]
Misschien mierenneukerij, maar dat streepje moet iets hoger toch?
Ojaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
PUB SC [5139] Waar TwyLight coke gesnoven heeft
Dat is niet de bedoeling, maar als ik op posten druk en ik ga door het slotje heen doe ik dat niet expres.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt dat een gewoonte, door post nr 301/300 te posten?
Ik vind het wel meevallen, en je moet wel tegen een (klein) stootje kunnen natuurlijk. Reacties zijn gewoon niet altijd aanbiddend, en als bashen zie ik het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
Schorsing
deze post is nutteloos en is een beetje TS bashen.
Donequote:Op zondag 7 maart 2010 @ 11:57 schreef Roi het volgende:
Doodsbenauwd en 16 jaar :\
Ik denk dat 90% van de posts wel weg kan?
Spam *meer voor de FAs, want mods hebben hem al*quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Mrhaaay het volgende:
Ik gooi het achter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spam *meer voor de FAs, want mods hebben hem al*
verwijder die link dan uit je quote, voordat je hem postquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spam *meer voor de FAs, want mods hebben hem al*
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het niet leuker om hier een 'Wanneer was je voor het laatst verliefd' topic van te maken? Dus wanneer/waarom? Anders krijg je alleen ja/nee antwoorden.
Wat houd je tegen?quote:
de dtquote:
Jamaar dan kan je hem toch evengoed wel openen? Of mis ik hier nou de helfd?quote:
Helfd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jamaar dan kan je hem toch evengoed wel openen? Of mis ik hier nou de helfd?
Ik heb het toch over veranderen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jamaar dan kan je hem toch evengoed wel openen? Of mis ik hier nou de helfd?
Dat is kanovinniaans. Niet haten.quote:
Ik mis dus echt de helfd, sorryquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het toch over veranderen?
Toevallig veel jarigen. Pretbederver.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
Spam detected? meer verjaardagtopic's dan offtopic posts in het foto topic
Ok.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is geen spam, het is algemeen bekend dat verjaardagstopics mogen op de dag dat de mensen jarig zijn. Mits een ander het topic aanmaakt, ofc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Jotcha het volgende:
Waarom is dat autotopic naar PTA? Ik denk dat het de bedoeling was om te zien wat de mensen van nu straks voor een auto willen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef RenRen- het volgende:
Schopje PTA, denk dat hij daar veel meer tot zijn recht komt
Omdat ik dacht dat hij daar meer tot zijn recht kwam.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:51 schreef Jotcha het volgende:
Waarom is dat autotopic naar PTA? Ik denk dat het de bedoeling was om te zien wat de mensen van nu straks voor een auto willen![]()
Ik heb hem gezien.quote:
quote:
Overigens, als je het er niet mee eens bent, kun je evengoed een TR plaatsen, wordt ook gezien.quote:
Feit dat alleen jij er last van hebt zegt genoeg, me dunkt.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
waarom wordt er niks tegen markm gedaan, hij verziekt de boel met z`n bagger
Jij komt niet met linkjes?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
waarom wordt er niks tegen markm gedaan, hij verziekt de boel met z`n bagger
73 bedoel jequote:Op maandag 22 maart 2010 07:42 schreef MarkM het volgende:
PUB SC [5272] Voyeurisme op aanstaande PUB-meet. moet dit geen 63 zijn?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[Onderzoek] Wat vinden tieners van armprothesen?
Joehoequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef MadMarine het volgende:
(...)
PS: en dit keer wél met toestemming van FA Biogarde
Ga toch weg, ik zag dat er al 300 posts waren, ik drukte nog 2 keer op F5, en toen pas postte ik dat. En wat Jeffrey roept 10 posts van tevoren lapo, en daar val je niet over?quote:
PUB SC [5297] Zonnebank?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
Klaar nu, als je problemen hebt met elkaar, doe je dat via de PM of via msn.
HJ heeft gelijk, Lapohunten mag niet, hoe lang een topic ook op 300 posts staat.
Ik zal het even mee naar achter nemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:11 schreef Bravebart het volgende:
Zeg uuh, kan dat gehuilebalk over de lapo gewoon een keer klaar zijn?Het is leuk vliegen afvangen enzo, maar de nieuwigheid is er nu wel af
Vroeger werd er ook nooit over gemiept, dus nu hoeft dat ook niet
Wie zegt dat daar niet iets mee is gedaan? Het mag gewoon niet, klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
PUB SC [5297] Zonnebank?
Lijkt me vanzelfsprekend
Mocht gelukkig al heel lang nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
Geen lapo mogen plaatsen in PUBhet word hier steeds gezelliger
Begint het nu buiten de SC ook al?quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begint het nu buiten de SC ook al?
quote:
Ze pesten mij in de sc!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef nijnja het volgende:
Dames, dit topic is niet om users uit te lachen of iets, maar om dingen aan te geven die niet correct zijn in een topic. De users uitlachen mag je -in beperkte mate- in de SC doen.
Ik ga er gelijk naartoe!quote:
Omdat je moedwillig loopt te kloten. Daarom.quote:
Wát een ramp, er wordt eens buiten de SC gepost. En nee, ik keek daarom niet naar mijn notes. Ik wist gewoon dat je toch wel weer zou noten. Vreemd dat je het bij de een wel doet, en bij de ander nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat je moedwillig loopt te kloten. Daarom.
Je weet ook dat je mis zat, want je keek direct naar je notes.
Neuh, je keek naar je notes omdat je wist dat je helemaal goed zat. Kom dan niet hier janken. Doe gewoon niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wát een ramp, er wordt eens buiten de SC gepost. En nee, ik keek daarom niet naar mijn notes. Ik wist gewoon dat je toch wel weer zou noten. Vreemd dat je het bij de een wel doet, en bij de ander niet.
Sjongejonge, wat ben jij snel op je teentjes getraptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, je keek naar je notes omdat je wist dat je helemaal goed zat. Kom dan niet hier janken. Doe gewoon niet zo achterlijk.
En het lag er niet aan dat er buiten de SC werd gepost, dat weet je zelf prima.
Kleine kindjes horen allang in bed te liggen, dus ga zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. Duik maar snel je nest in.
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij is slechts verplaatst.
Ex die de hele tijd contact met mij zoekt in negatieve zin..
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 19:12 schreef Zeroku het volgende:
Het PUB Userfototopic [#40]
Waarom zijn er posts weg.
Ik gók dat het slowchat betreft. Gokje maar hè.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.
Helemaal juist. Dit gebeurt er dus als je je hoofd gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik gók dat het slowchat betreft. Gokje maar hè.
Ik vraag om een antwoord, niet om een of andere oneliner.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.
Woef. Doe normaal.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[Centraal] Bijbaantjes.
Fix deze pagina eens.
[..]
Ik vraag om een antwoord, niet om een of andere oneliner.
Ja, dan laat je het topic kut. Jouw subforumquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woef. Doe normaal.
En het antwoord is gegeven, door Jotch.
Precies, je hoeft je niet overal mee te bemoeienquote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan laat je het topic kut. Jouw subforum.
Oh, antwoorden worden voortaan door users gegeven?
Nou echt overal zegquote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Precies, je hoeft je niet overal mee te bemoeien![]()
Nou ja, als ze het weten en je daarmee kunnen helpen, sure, ik hoef je niet altijd bij je handje te pakken als je hier in het topic komt.
Boohoo, hoe denk je dat hij aan die informatie komt. Sukkelquote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, Bio heeft dat eerste al opgelost voor je.
quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou echt overal zeg. Maargoed, je wil toch niets aannemen, dus dan laat je het zo. Niet mijn probleem
.
Ik hoeft ook niet altijd een antwoord van jou. Maar aangezien jij mijn posts verwijdert houd ik jou daarvoor aansprakelijk ja. Of moeten anderen zich verantwoorden voor jouw gedrag
?
Schelden maakt je punt niet duidelijkerquote:Boohoo, hoe denk je dat hij aan die informatie komt. Sukkel
Dat is je standaard antwoord geworden? Ik vraag gewoon waarom, dan geef je eerst een oneliner, dan komt er iemand tussen die het schijnbaar weet. Ik draag een topic aan wat niet werkt, en ik mag me vervolgens nergens mee bemoeien? Beetje raar, niet? Ik zie niet in wat een FA hiermee vandoen zou hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Doei.
Als je een probleem met me hebt, ga je maar naar een FA, moet je niet hier gaan miepen.
http://forum.fok.nl/topic/1077449quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:46 schreef Zeroku het volgende:
Als je dacht dat het niet lachwekkender kon.
Ik lees hier weleens mee.quote:
Eerst wordt tegen mij gezegd 'niet overal mee bemoeien', daarna wordt er wel verwezen naar iemand anders zijn antwoordquote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Zero, kap eens. Posts zijn weg omdat SC. En of Ren dat nou zegt of Sinterklaas, het maakt allemaal niet uit. Ze heeft aangegeven dat het eerder gegeven antwoord van Jotcha klopt en dan is het klaar. Ze hoeft je niet in viervoud te vertellen waarom, wat en hoe.
[..]
Ik lees hier weleens mee.
Ik zie alleen jou in dit topic verwijzen naar van alles en nog wat. Het is bijna of je omdat je je zin niet gekregen hebt eerder dan maar gaat zitten azijnzeiken om zo toch je gram te halen. En dat is nu ook het geval over dat topic.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst wordt tegen mij gezegd 'niet overal mee bemoeien', daarna wordt er wel verwezen naar iemand anders zijn antwoord. Ik vraag over die post die verwijdert wordt, en zij verwijst meteen naar jullie. Zou wat zijn als iedere mod dat ging doen.
Om daarna maar posts te gaan verwijderen en te editen is wel weer de makkelijkste uitweg.
Neuh, heeft weinig met mijn zin niet krijgen te maken. Waar het wel overgaat is wat ik net heb gepost, en iets wat niet hier gepost hoeft te worden.quote:Ik zie alleen jou in dit topic verwijzen naar van alles en nog wat. Het is bijna of je omdat je je zin niet gekregen hebt eerder dan maar gaat zitten azijnzeiken om zo toch je gram te halen. En dat is nu ook het geval over dat topic.
Wat ik heb gepost, was allerminst iemand de grond intrappen. Heb daar in de omgeving genoeg gezever mee gehad om dat niet te doen.quote:Je kan het ook waarderen dat dergelijke topics worden vrijgehouden van SC en ander gespuis. Stel nou dat jij de grond in werd getrapt nav je foto, mag ze dan we verwijderen?
Mwa, de vorige keer was het een soortgelijke vraag en daar was het antwoord ook zo minimaal, dusja. Het melden heeft in principe niet eens zin.quote:Stop eens met je iedere keer hier te melden, want het voegt 0 toe en komt alleen maar zeikerig en trollerig over. Best als je iets hebt en dat opgelost wil zien, maar je hoeft je niet te melden om het melden.
Lees nou even goed Zero, het gaat niet over jou. Ik bedoel het algemeen wat dat bashen betreft.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh, heeft weinig met mijn zin niet krijgen te maken. Waar het wel overgaat is wat ik net heb gepost, en iets wat niet hier gepost hoeft te worden.
[..]
Wat ik heb gepost, was allerminst iemand de grond intrappen. Heb daar in de omgeving genoeg gezever mee gehad om dat niet te doen.
[..]
Mwa, de vorige keer was het een soortgelijke vraag en daar was het antwoord ook zo minimaal, dusja. Het melden heeft in principe niet eens zin.
Klopt helemaal. Maar, er stond een post over en WoW character. Goed dat was, SC. Die andere post, weet ik serieus niet meer wat dat was. En daarover vroeg ik me dus af wat dat was. Het gaat me ook niet zozeer om die verwijderde post. Het gaat mij erom dat hier ook al geen normaal antwoord werd gegeven. Nu vraag ik weer iets, en wordt er weer zo gereageerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees nou even goed Zero, het gaat niet over jou. Ik bedoel het algemeen wat dat bashen betreft.
Je tilt er iets te zwaar aan en je ziet dingen die er niet zijn. Neemt niet weg dat ik je een leuke dude vind die zich net zo goed inzet voor FOK!, maar soms moet je je even neerleggen bij hetgeen er gaande is. Ook mods krijgen van ons hun opdrachten en die voeren zij uit. En als dat verwijderen is van SC in een foto-topic, dan gaan we daar niet over klepzeiken met z'n allen. Want niemand blijft het leuk vinden wanneer dergelijke topics volstaan met SC.
En natuurlijk, er is best ruimte voor een dolletje of een beetje geklep, maar zolang men niet inziet dat dat geen vrijbrief is om het overal en altijd maar te doen, gaan dingen even minder soepel en moet je het even doen met de orde van de dag/week/maand.
Wie?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt Zeruko jongen, ga even ergens anders huilen ofzo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt Zeruko jongen, ga even ergens anders huilen ofzo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
je hoeft je niet overal mee te bemoeien![]()
Je zou mod moeten worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet, dus ga weg.
[..]
Ja, dinges weet je wel!!
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij vooral niet Zeroku. Nu weer FB yay.
Vond het wel oké hier passen. Maar hij is bijna dicht, dus om hem nou nog ergens anders heen te schoppen is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:23 schreef Smijn. het volgende:
Okselhaar bij mannen, scheren of niet? Dit vind ik niet echt iets voor PUB.
Nee, oke. Ik had niet gelet op het aantal pagina's. Maar vond het meer iets voor LIF.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vond het wel oké hier passen. Maar hij is bijna dicht, dus om hem nou nog ergens anders heen te schoppen is ook weer zoiets.
Ook zijn pubers toch zeker wel bezig met lichaamshaar.
Ik laat hem open.
opgelostquote:
Wie heeft wat gedaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar thanks
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.quote:
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.
quote:
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.
Oké.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.
Wil je die PI eens wegdoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal.
Geachte heer R,quote:
je moet je gewoon gedragen zeikwijf anders ga je maar lekker op sugababes forum de blitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Olep het volgende:
Ik vind de haat naar mij toe toch wel een beetje overdreven.
Ik zie dat S-F overstapt, maak even een kort topic aan (ja, dat kan ook via een pm) en dan is het klaar.
Maar ik krijg direct weer Snakey achter mij aan met de melding dat de volgende een weekend buiten mag spelen.
Dit is het eerste topic dat ik open in een lange tijd, bagger ook niet echt, volgens mij, en dan toch moet ik zo aangesproken worden?
Bij deze gefeliciteerd, S-F.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Mail maar als je denkt dat je wel wat toe kan voegen aan Fok! Maar doe geen poging de eerstvolgende 3 maanden.
Ja, precies, 3 maandenquote:
Ohjaquote:
Ja, Biogarde bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik Snakey?![]()
En het is niet om jou Olep. Algemeen
Jij in PUB?quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebartquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
Hallo!
Kan er voor Pimp hier met je desktop #16 niet zo'n supergave 'Voordat je reageert'-melding komen of de plaatjes misschien onder de 2 MB o.i.d. gehouden mogen worden? Mij maakt het niet uit hoor, met m'n hyperdeluxe internet, maar ik kan me voorstellen dat mensen in wat minder bedeelde delen van het land er wel last van zullen hebben.
Hoi hè!
Heb ik weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef porsche1 het volgende:
En waar slaat het op om die dicht te gooien? Ik vraag gewoon om tips.
Ik hoef het niet te verstoppen, mag hem zo aan doen. Dus ik zie het nut er niet van in om het daar te posten.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beste manier spiekbriefjes verstoppen of maken..VERTEL!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou klaar.
Thom doe ff normaal.
En elkaar nou niet gaan lopen stalken en shit ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat nou 'Thom doe ff normaal'. Die gozer loopt me de hele tijd te irriteren
Zeg dat liever tegen hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dikke care. Iedereen moet gewoon normaal doen. Wij grijpen wel in als iemand te ver gaat. Zolang we allemaal normaal doen is er ook niets aan de hand.
Oh, ik lok uit dat hij lapohuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:
In dit geval was het uitlokken van Zeroku. En ook voor Zeroku: kap hier mee bitte.
Worden jullie niet moe van jezelf?
Dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Maar nu gaat hij weer schijnheilig lopen zielig doen, met zijn oh ik doe zoveel voor FOK! en al dat gejank. Ook dat begint oud te worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Het begon hiervoor al. It's getting old, dat gebash op Thom.
Neuh, dat riedeltje ken ik. Hij weet nu ook dat ik dat ken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Maar nu gaat hij weer schijnheilig lopen zielig doen, met zijn oh ik doe zoveel voor FOK! en al dat gejank. Ook dat begint oud te worden.
Aanvulling: Iedere keer wordt er iemand anders op aangekeken, terwijl hij degene is die de hele tijd loopt te kutten.
Da's in ieder geval iets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, dat riedeltje ken ik. Hij weet nu ook dat ik dat ken.
Ook dat zal wel zijn redenen hebben he..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef RenRen- het volgende:
Maar ik had niet het idee dat hij ook maar iets deed om iets uit te lokken. Ik weet niet. Dat valt me vaker op, niet alleen van jou Zeroku, soms wordt er op hem gescholden om niets. Goed, we houden het gewoon in de gaten.
Ja wel mee eens. Resizen is belangrijker voor grootte in MB's (max. 2 bijvoorbeeld) dan echt die 600 pixels aanhouden. Ik stel dan ook voor; max 1024 breed (net als in FOT) en 2 MB groot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Belachelijk die nieuwe regel van het resizen, verneuking van het topic
Je kunt prima resizen en er een linkje inzetten naar de originele grootte. Ze worden toch al geupload ergens, kun je ze net zo goed een tweede keer uploaden met een andere grootte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Resizen is belangrijker voor grootte in MB's (max. 2 bijvoorbeeld) dan echt die 600 pixels aanhouden. Ik stel dan ook voor; max 1024 breed (net als in FOT) en 2 MB groot.
Nogmaals, dat ligt aan de grootte in bytes en niet aan de grootte in pixelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt prima resizen en er een linkje inzetten naar de originele grootte. Ze worden toch al geupload ergens, kun je ze net zo goed een tweede keer uploaden met een andere grootte.
Het is namelijk heel irritant dat je 5 minuten moet wachten tot de pagina eindelijk is geladen. Mijn internet is erg snel, mijn computer ook, dus daar ligt het niet aan. Kan me dus voorstellen hoe het is als je verbinding minder goed is of je computer erg oud.
Ik moet ergens een lijn trekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ligt aan de grootte in bytes en niet aan de grootte in pixels
Ja, op het aantal bytes natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:02 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Hebben jullie ook zo lekker geslapen? (:
IN SOVJET RUSSIA......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, op het aantal bytes natuurlijkMaar nvm, ik zal me wel even aanpassen aan PUB.
-edit- Het is trouwens resizen en geen rezisen.
-edit2- En het is 'worden ze' en niet 'wordt het'.
Okay, np.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ahh is nu toch al dicht. FFUUUU
thnx voor het melden
Plan!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef RoBro het volgende:
zou het een optie zijn om een eigen foto topic te starten voor gekruldemondhoek
Heel, heel, heel, heeeeel goed idee.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef RoBro het volgende:
zou het een optie zijn om een eigen foto topic te starten voor gekruldemondhoek
Ennn waar dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:58 schreef Japsnars het volgende:
PUB SC 5536 - Graspop afterparty beim Herr Sjoerd!
-> Zeroku: Userbashing en baggeren.
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
Afscheid!
Mag hij niet nog even open zodat de rest van PUB hem ook gedag kan zeggen?Heeft die jongen wel verdiend vind ik.
YESH!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Dankjewel! Ook namens hem.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Was dat tegen mij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
Fijn, een nieuw modje, zaten we op te wachten!
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor het verpesten van mijn topic.
[ afbeelding ]
Hehehehehehehe, ik moest lachen!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
Omdat ze een plaatje post.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic #42
Waarom verdwijnen mijn posts hier steeds terwijl al dat zusjes gezeik wel blijft staan?
Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.
die shit is ook wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjes
Oei dan moet ik even gauw een backup maken.quote:
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben overlegd, hij blijft staan. Of zo.
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnig
In PUB niet neequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.
voordat het naar games gaat.quote:
Kuttopic ofniet, het staat sowieso verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voordat het naar games gaat.
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
nog een waarvan ik het pedogehalte erg discutabel vind.
leeftijdsverschil
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topicquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.
oh zit het zo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topic
Troll of niet, was gewoon een idiote opmerking.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef drumstickNL het volgende:
Meisje in Jongens lichaam!! Help!!
wut, waarom krijg daarvoor een note? Het was een troll.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kkr geert wilders stemmer kkr hoer
k neuk jou kk zemmer
k leg jou moeder achter de rame kkr bezem
zoiezo ze gaat veel klanten trekken ahahhahaa
neujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |