PUB SC [5297] Zonnebank?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
Klaar nu, als je problemen hebt met elkaar, doe je dat via de PM of via msn.
HJ heeft gelijk, Lapohunten mag niet, hoe lang een topic ook op 300 posts staat.
Ik zal het even mee naar achter nemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:11 schreef Bravebart het volgende:
Zeg uuh, kan dat gehuilebalk over de lapo gewoon een keer klaar zijn?Het is leuk vliegen afvangen enzo, maar de nieuwigheid is er nu wel af
Vroeger werd er ook nooit over gemiept, dus nu hoeft dat ook niet
Wie zegt dat daar niet iets mee is gedaan? Het mag gewoon niet, klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
PUB SC [5297] Zonnebank?
Lijkt me vanzelfsprekend
Mocht gelukkig al heel lang nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
Geen lapo mogen plaatsen in PUBhet word hier steeds gezelliger
Begint het nu buiten de SC ook al?quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begint het nu buiten de SC ook al?
quote:
Ze pesten mij in de sc!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef nijnja het volgende:
Dames, dit topic is niet om users uit te lachen of iets, maar om dingen aan te geven die niet correct zijn in een topic. De users uitlachen mag je -in beperkte mate- in de SC doen.
Ik ga er gelijk naartoe!quote:
Omdat je moedwillig loopt te kloten. Daarom.quote:
Wát een ramp, er wordt eens buiten de SC gepost. En nee, ik keek daarom niet naar mijn notes. Ik wist gewoon dat je toch wel weer zou noten. Vreemd dat je het bij de een wel doet, en bij de ander nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat je moedwillig loopt te kloten. Daarom.
Je weet ook dat je mis zat, want je keek direct naar je notes.
Neuh, je keek naar je notes omdat je wist dat je helemaal goed zat. Kom dan niet hier janken. Doe gewoon niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wát een ramp, er wordt eens buiten de SC gepost. En nee, ik keek daarom niet naar mijn notes. Ik wist gewoon dat je toch wel weer zou noten. Vreemd dat je het bij de een wel doet, en bij de ander niet.
Sjongejonge, wat ben jij snel op je teentjes getraptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, je keek naar je notes omdat je wist dat je helemaal goed zat. Kom dan niet hier janken. Doe gewoon niet zo achterlijk.
En het lag er niet aan dat er buiten de SC werd gepost, dat weet je zelf prima.
Kleine kindjes horen allang in bed te liggen, dus ga zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. Duik maar snel je nest in.
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij is slechts verplaatst.
Ex die de hele tijd contact met mij zoekt in negatieve zin..
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 19:12 schreef Zeroku het volgende:
Het PUB Userfototopic [#40]
Waarom zijn er posts weg.
Ik gók dat het slowchat betreft. Gokje maar hè.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.
Helemaal juist. Dit gebeurt er dus als je je hoofd gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik gók dat het slowchat betreft. Gokje maar hè.
Ik vraag om een antwoord, niet om een of andere oneliner.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg is dit wel.
Woef. Doe normaal.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[Centraal] Bijbaantjes.
Fix deze pagina eens.
[..]
Ik vraag om een antwoord, niet om een of andere oneliner.
Ja, dan laat je het topic kut. Jouw subforumquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woef. Doe normaal.
En het antwoord is gegeven, door Jotch.
Precies, je hoeft je niet overal mee te bemoeienquote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan laat je het topic kut. Jouw subforum.
Oh, antwoorden worden voortaan door users gegeven?
Nou echt overal zegquote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Precies, je hoeft je niet overal mee te bemoeien![]()
Nou ja, als ze het weten en je daarmee kunnen helpen, sure, ik hoef je niet altijd bij je handje te pakken als je hier in het topic komt.
Boohoo, hoe denk je dat hij aan die informatie komt. Sukkelquote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, Bio heeft dat eerste al opgelost voor je.
quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou echt overal zeg. Maargoed, je wil toch niets aannemen, dus dan laat je het zo. Niet mijn probleem
.
Ik hoeft ook niet altijd een antwoord van jou. Maar aangezien jij mijn posts verwijdert houd ik jou daarvoor aansprakelijk ja. Of moeten anderen zich verantwoorden voor jouw gedrag
?
Schelden maakt je punt niet duidelijkerquote:Boohoo, hoe denk je dat hij aan die informatie komt. Sukkel
Dat is je standaard antwoord geworden? Ik vraag gewoon waarom, dan geef je eerst een oneliner, dan komt er iemand tussen die het schijnbaar weet. Ik draag een topic aan wat niet werkt, en ik mag me vervolgens nergens mee bemoeien? Beetje raar, niet? Ik zie niet in wat een FA hiermee vandoen zou hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Doei.
Als je een probleem met me hebt, ga je maar naar een FA, moet je niet hier gaan miepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |