horeca.......................quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Frankii het volgende:
Tijdje geleden aangenomen voor een baan als barmedewerker. Ik zou na mijn eerste dag werken te horen krijgen wat mijn uurloon is. Nu is gebleken dat ik voor 7.5 uur werk, ongeveer 38 euro heb gehad. Dat is iets meer dan 5 euro per uur.
Ik ga maar eens babbelen over een hoger uurloon, want werken tot diep in de nacht in het weekend voor 5 euro per uur vind ik veel te weinig. En anders maar op zoek naar een andere baan.
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens opquote:
Werken in de supermarkt is uitbuiterij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens op.
En de meneer hierboven verdient ook ongeveer evenveel en is 3 jaar jonger...
Ik werk ook in de supermarkt en verdien 6,14 euro per uur, ben ook 17; bijna 18 en dat wordt dan hoogstwaarschijnlijk zo'n ¤7+ per uur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens op.
En de meneer hierboven verdient ook ongeveer evenveel en is 3 jaar jonger...
Heb van mijn 14e tot 16e gestekt. Best een prima baan als je leuke collega's hebt. Voor een fulltime baan in de zomervakantie is het misschien iets té simpel werkquote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met stekken (of hoe je het ook schrijft) als vakantie baantje? Ik moet wat geld verdienen om meer prut te kopen van chinese webshopsIk ben btw 15
Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heb van mijn 14e tot 16e gestekt. Best een prima baan als je leuke collega's hebt. Voor een fulltime baan in de zomervakantie is het misschien iets té simpel werk
Het was prestatiegericht. Dus bijv 40 cent per plaatje stek. Ik kwam meestal rond de 5 euro per uur uit, maar ik was dan ook meestersnel in die shitquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan?
De ochtendkrant bezorgen, vast wel een vrije wijk in jouw buurt nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Niemand.. het volgende:
Nog andere vakantie/bijbaantjes die goed verdienen als je 15 bent?
Ik ben niet zo'n ochtend mensquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef yosander het volgende:
[..]
De ochtendkrant bezorgen, vast wel een vrije wijk in jouw buurt nu.
Ik moet nog twee weken, vind 't nu wel goed geweest;1,5 jaar zowat elke dag je bed uit om 6 uur.
Ik ook totaal niet, 't levert alleen het snelst geld opquote:
Hé Blauwvinger, hoe kun je als 14-jarige (bij Librije's Zusje) werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef Problemz het volgende:
Leeftijd: 14
Job: Librije's zusje
Loon: 3.55
Tijd: Elke zaterdag 12 tot 7
Elke dag in de week (maximaal 5) 12 tot 7.
Leeftijd: 14
Job: Folders lopen
Loon: 9 euro per uur
Tijd: +/- 1 uur in de week
'T'zijn gwn losse A4tjes
Supermarkt ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Niemand.. het volgende:
Nog andere vakantie/bijbaantjes die goed verdienen als je 15 bent?
Heej!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Blauwvinger, hoe kun je als 14-jarige (bij Librije's Zusje) werken?!
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Problemz het volgende:
[..]
Heej!
Had eerst 2 weken stage gelopen. Blijkbaar goede indruk achtergelaten.
Is gevraagd om elke zaterdag te komen. En bijna elke dag in de week v.d vakantie. Max 5 dagen per week. Contractje ondertekend en zo werk ik er nou. Al 3 weken van slag
Heeft ook te maken met de aard van het werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Maar wat ik me dan dus nog afvraag; je mag blijkbaar al vanaf je veertiende werken? Ik dacht pas vanaf je vijftiende namelijk.
Hmm oke, zal dat het wel zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de aard van het werk.
Bij de Albert Heijn werken ook gewoon 14-jarigen als vakkenvullers.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm oke, zal dat het wel zijn.
Dacht dat je op je dertiende en veertiende alleen dingen mocht doen als folders bezorgen. Baantjes waarbij je dus niet in loondienst werkt.
Dat mag nietquote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn werken ook gewoon 14-jarigen als vakkenvullers.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Frankii het volgende:
Stond gister met wat vrienden behoorlijk lam in de kroeg. Op een gegeven moment raak ik aan de praat met de barman, beetje over ditjes en datjes aan het praten. Dus hij vraagt zo ''En wat voor werk doe je''. Dus ik zo ''Tsja, niks, ik zoek nog wat''.
Dus die barman zo, ''Tap eens een biertje''
Ik tap zo'n prachtig mooi perfect biertje...
Zegt ie: ''Je bent aangenomen, je begint zaterdag''
* Frankii is barman
Oneerlijk,quote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef muisje91 het volgende:
Huh ik ben 15 maar werkte al op mijn 14 als vakkenvuller (mocht geen zwaar werk zoals bier en fris)
Had je er een goed gevoel over?
Ja, dikke vinger hen, ik wil daar gewoon individueel willen werken meer niet.quote:Geachte heer Van Dijk,
U stuurde op 1 juli 2010 een mail waarin u vermeldde dat u gesolliciteerd heeft bij een winkel, maar dat u daar niet mocht komen werken omdat u te jong bent.
Wij hebben op de website inderdaad vermeld dat mensen bij C1000 winkels kunnen solliciteren vanaf 13 jaar. In individuele winkels kan het echter gebeuren dat zij geen mensen van deze leeftijd aannemen omdat dit niet goed aansluit bij het team dat al in de winkel werkt.
Het spijt ons dat u niet daar kunt werken waar u wilt werken. Wij zullen uw klacht doorgeven aan de mensen die de website beheren en vragen of zij de tekst een beetje aan kunnen passen.
Wij wensen u veel succes met het vinden van een leuke vakantiebaan.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |