Negentienquote:
Daar kom ik ongeveer op uit netto ja. Voor minder dan 10 ga ik nooit meer werkenquote:
...iets met toekomst enzoquote:Indien ja dan zou ik gewoon stoppen met wat je doet qua studie en dat gewoon 50 uur in de week gaan doen
Ha, dacht dat je ouder wasquote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Negentien. En over bijbaantjes... Momenteel heb ik er één waar ik zalf mijn uren kan kiezen en zo veel of weinig mag werken als ik wil voor een euro of 12. Net een project afgerond van ¤20, ik wacht alleen nog het geld af
.
En jij señorita M?
sowieso is werken kut als je jong bent, aan een leuk baantje is bijna niet te komen, dus of je het nou leuk vindt of niet, voor je geld zul je toch moeten werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ben op zoek naar een baan voor door de weeks, helaas vind ik alles kut. Iemand ideeën? Ik ben 19 jaar oud.
Zelfde hier...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ben op zoek naar een baan voor door de weeks, helaas vind ik alles kut. Iemand ideeën? Ik ben 19 jaar oud.
Misschien je standaarden bijschaven. Het is helaas niet anders, op je 19e een bijbaantje? Dat wordt altijd kut. Callcenter is het kutst maar verdient het best, vakkenvuller worden op je 19e is niet heel erg glamoureus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Als je even vermeld wat je kut vindt, dan kunnen we je beter ideeën geven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Splutje het volgende:
Ik had mijn beste bijbaantje toen ik 19 was. Mocht de onderste helft van Nederland door rijden met een grote auto om maaltijden naar groothandels te brengen. Jammer dat ik dat nu niet meer kan doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien je standaarden bijschaven. Het is helaas niet anders, op je 19e een bijbaantje? Dat wordt altijd kut. Callcenter is het kutst maar verdient het best, vakkenvuller worden op je 19e is niet heel erg glamoureus.
Moet je wel een rijbewijs hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had mijn beste bijbaantje toen ik 19 was. Mocht de onderste helft van Nederland door rijden met een grote auto om maaltijden naar groothandels te brengen. Jammer dat ik dat nu niet meer kan doen.
Dat lijkt me wel het meest vervelende werk wat er is. Sta je dan met je product wat je aan niemand kan slijten, of waarop hordes gierige Nederlanders afkomen omdat het gratis is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je wel een rijbewijs hebben
Maar dan lijkt promotiewerk mij leuker.
Doe jij promotiewerk? Dat lijkt me ook nog wel te doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je wel een rijbewijs hebben
Maar dan lijkt promotiewerk mij leuker.
Van horen zeggen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |