Ja je doet zelf maar een beetje research. Niet alles wordt hier voorgekauwd he.quote:
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je doet zelf maar een beetje research. Niet alles wordt hier voorgekauwd he.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.
Dat ze het uberhaupt kunnen schrijven...(!)quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Spanky78 het volgende:
Haha, VMBO.... dat ze dat met hoofdletters schrijven...
Jezus, hoe heb jij VMBO kunnen halenquote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de sukkel?quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar stoer omdat jij op de frontpage allemaal stoer doet. Ben maar blij dat ik mijn VMBO heb gehaald of voel jij je nu beledigd omdat jij ook VMBO hebt gehaald? Dan erbij ben ik geen schele junk zoals jou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ze het uberhaupt kunnen schrijven...(!)
Ik krijg spontaan oogkanker van je posts.quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar stoer omdat jij op de frontpage allemaal stoer doet. Ben maar blij dat ik mijn VMBO heb gehaald of voel jij je nu beledigd omdat jij ook VMBO hebt gehaald? Dan erbij ben ik geen schele junk zoals jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |