quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Wat een stelletje huillie's in het nagellak topic zeg over dat jasje
Supervetquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nozzman gaat waarschijnlijk de voorkant van de laatste schoolkrant maken van mijn school![]()
(ik ben de hoofdredacteur)
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookquote:
Applausjeeee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookja sorry maar iedereen stond kleren van elkaar weg te grijpen waren op dat moment wel 200 man binnen, en ze zat er niet op te letten dus als ik hem niet had gepakt had het meisje achter me hem wel weg gegrepen.
Shoarma op je ei?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Bah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong pist.
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!
Meid toch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje normaalwat maakt dat eigenlijk uit
Camera is in ieder geval dood.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.Was ze arrogant? Als het zo'n breezersletje was is het volledig terecht namelijk en dan zou ik hetzeldfe hebben gedaan.
Tof! Die dingen staan mij niet op een of andere manier, superkut.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan mooiermet zo'n schuine rits.
Ontstond er een bitchfight?quote:
Ja bij mij dus ook niet, was al een jaar op zoek naar eentje die echt tof stond, en dat was die van gister dus en als je al heel lang op zoek bent naar iets vind ik gewoon dat het mag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tof! Die dingen staan mij niet op een of andere manier, superkut.
Jankmensen hier. Beetje spanning maakt het leven leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij dus ook niet, was al een jaar op zoek naar eentje die echt tof stond, en dat was die van gister dus en als je al heel lang op zoek bent naar iets vind ik gewoon dat het mag.![]()
Maar goed ander onderwerp, het ligt blijkbaar nogal gevoelig
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoquote:
Er is zeker iemand met jouw maandverband aan het spelen, parachutes ervan maken voor soldaatjes. Niet getreurd, de supermarkt is nog open!quote:
Pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jankmensen hier. Beetje spanning maakt het leven leuk.
Het is dom dat je zoiets niet 10 seconden kan laten liggen zonder dat het verdwijnt. Mijn god zeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze heeft het niets eens gezien, zo erg was het niet eens jullie denken nu dat ik hem uit haar handen gegrist heb ofzoze liet hem op een tafel liggen met andere kleren en ging een vriendin advies geven over wat ze aanhad. Is gewoon dom.
Je trekt het je wel erg aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |