quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Wat een stelletje huillie's in het nagellak topic zeg over dat jasje
Supervetquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nozzman gaat waarschijnlijk de voorkant van de laatste schoolkrant maken van mijn school![]()
(ik ben de hoofdredacteur)
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookquote:
Applausjeeee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een paar vonden het lullig van me renren ookja sorry maar iedereen stond kleren van elkaar weg te grijpen waren op dat moment wel 200 man binnen, en ze zat er niet op te letten dus als ik hem niet had gepakt had het meisje achter me hem wel weg gegrepen.
Shoarma op je ei?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
~fuck yeah, ik heb mezelf weer overtroffen met mn gebakken ei![]()
met kaas, cayennepeper, knoflookpoeder, en kerrie en dan bovenop shoarma
op een broodje met roomboter en ketchup
Bah.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong pist.
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig maar wel een briljante actie.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen als ik hem had laten liggen op die plek was hij ook binnen 10 seconden weg geweest, maar even later liep ik de winkel uit en toen waren ze weer aangevuld dus ze moeten niet zeuren!
Meid toch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje normaalwat maakt dat eigenlijk uit
Camera is in ieder geval dood.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil camera.Mobiel kapot > geen camera, camera kapot > al helemaal geen camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |