Je maakt het meestal uit als je boos op iemand bent.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Zij maakte het uit.
Ze was niet boos maar vond me niet meer zo leuk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je maakt het meestal uit als je boos op iemand bent.
Gedaan, maar ze wil geen antwoord geven.quote:
misschien heeft het daar mee te maken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Hierna nog even met een vriendin van mijn ex gehad om haar jaloers te maken, maar dit ging ook uit.
Alleen om je ex jaloers te maken? Je zag verder niks in dat meisje? Waarom is het uitgegaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Hierna nog even met een vriendin van mijn ex gehad om haar jaloers te maken, maar dit ging ook uit.
Ik heb het uit gemaakt met dat meisje omdat ik het anders wel sneu vond.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Alleen om je ex jaloers te maken? Je zag verder niks in dat meisje? Waarom is het uitgegaan?
Lekker jong ben je.
voel je dan niks voor een meisje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het uit gemaakt met dat meisje omdat ik het anders wel sneu vond.
Maar als je daar nou gek op bent?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat je niet met de vriendin van je ex hoort aan te pappen.
Nee geen kut meer want het is uit.quote:
Dudequote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Het waren super leuke maanden en ik vind het nog steeds jammer. Gelukkig ben ik niet meer verliefd op der. Toen ze het uitmaakte was het voor mij ook alweer wat minder dus dat maakte het minder erg. Maar toch, hierna hebben we even ruzie gehad en heb ik gezegd dat ik niks meer met haar te maken wou hebben. Dat was wel het beste. Hierna nog even met een vriendin van mijn ex gehad om haar jaloers te maken,
Grow the fuck up.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Is het misschien toch een teken dat ze me toch wel een beetje mist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |