Ja, precies, 3 maandenquote:
Ohjaquote:
Ja, Biogarde bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik Snakey?![]()
En het is niet om jou Olep. Algemeen
Jij in PUB?quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebartquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
Hallo!
Kan er voor Pimp hier met je desktop #16 niet zo'n supergave 'Voordat je reageert'-melding komen of de plaatjes misschien onder de 2 MB o.i.d. gehouden mogen worden? Mij maakt het niet uit hoor, met m'n hyperdeluxe internet, maar ik kan me voorstellen dat mensen in wat minder bedeelde delen van het land er wel last van zullen hebben.
Hoi hè!
Heb ik weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef porsche1 het volgende:
En waar slaat het op om die dicht te gooien? Ik vraag gewoon om tips.
Ik hoef het niet te verstoppen, mag hem zo aan doen. Dus ik zie het nut er niet van in om het daar te posten.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beste manier spiekbriefjes verstoppen of maken..VERTEL!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou klaar.
Thom doe ff normaal.
En elkaar nou niet gaan lopen stalken en shit ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat nou 'Thom doe ff normaal'. Die gozer loopt me de hele tijd te irriteren
Zeg dat liever tegen hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dikke care. Iedereen moet gewoon normaal doen. Wij grijpen wel in als iemand te ver gaat. Zolang we allemaal normaal doen is er ook niets aan de hand.
Oh, ik lok uit dat hij lapohuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:
In dit geval was het uitlokken van Zeroku. En ook voor Zeroku: kap hier mee bitte.
Worden jullie niet moe van jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |