vooral over jullie dikke tette en lekkere kontquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef miss-latina het volgende:
nooit bij nagedacht eigenlijk ;
ik zal wel willen weten waar jongens altijd over praten als meisjes er niet bij zijn.
zou me echt de hele dag laten nemen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
uitleg voor dat?waarom bedoel ik daarmee![]()
ooh op die manierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
zou me echt de hele dag laten nemen.
dat zij 'n vriendin van me dat ik dat dan maar moest zijn. ik zo; dan word de spiegel rood!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef TheTemperTrap het volgende:
ben je 1 dag een vrouw, blijk je die dag net ongesteld te zijn. GODVERDOmmee!
Haha, ik moest even lachen om je reactie :'Dquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef OpperTokkie het volgende:
Owja en meten hoe diep ik benDat is toch wel iets dat met de wereld gedeeld moet worden als zijnde man die een dag vrouw is
Mijn kutje is zooo diep
quote:
nah naar de hoeren zou ik niet zo gauw doenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat je niet naar de hoeren gaat oid. of een neukertje zoekt! dat had ik eerder gedacht van vrouwen die voor een dag een man zullen zijn
nou, een One-Night stand proberen met een vrouw op zo'n momentquote:Op zondag 6 juni 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
nah naar de hoeren zou ik niet zo gauw doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |