Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.
quote:
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.
Oké.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.
Wil je die PI eens wegdoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal.
Geachte heer R,quote:
je moet je gewoon gedragen zeikwijf anders ga je maar lekker op sugababes forum de blitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Olep het volgende:
Ik vind de haat naar mij toe toch wel een beetje overdreven.
Ik zie dat S-F overstapt, maak even een kort topic aan (ja, dat kan ook via een pm) en dan is het klaar.
Maar ik krijg direct weer Snakey achter mij aan met de melding dat de volgende een weekend buiten mag spelen.
Dit is het eerste topic dat ik open in een lange tijd, bagger ook niet echt, volgens mij, en dan toch moet ik zo aangesproken worden?
Bij deze gefeliciteerd, S-F.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Mail maar als je denkt dat je wel wat toe kan voegen aan Fok! Maar doe geen poging de eerstvolgende 3 maanden.
Ja, precies, 3 maandenquote:
Ohjaquote:
Ja, Biogarde bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik Snakey?![]()
En het is niet om jou Olep. Algemeen
Jij in PUB?quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebartquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
Hallo!
Kan er voor Pimp hier met je desktop #16 niet zo'n supergave 'Voordat je reageert'-melding komen of de plaatjes misschien onder de 2 MB o.i.d. gehouden mogen worden? Mij maakt het niet uit hoor, met m'n hyperdeluxe internet, maar ik kan me voorstellen dat mensen in wat minder bedeelde delen van het land er wel last van zullen hebben.
Hoi hè!
Heb ik weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op zaterdag 12 juni 2010 13:37 schreef Bravebart
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef porsche1 het volgende:
En waar slaat het op om die dicht te gooien? Ik vraag gewoon om tips.
Ik hoef het niet te verstoppen, mag hem zo aan doen. Dus ik zie het nut er niet van in om het daar te posten.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beste manier spiekbriefjes verstoppen of maken..VERTEL!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou klaar.
Thom doe ff normaal.
En elkaar nou niet gaan lopen stalken en shit ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat nou 'Thom doe ff normaal'. Die gozer loopt me de hele tijd te irriteren
Zeg dat liever tegen hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dikke care. Iedereen moet gewoon normaal doen. Wij grijpen wel in als iemand te ver gaat. Zolang we allemaal normaal doen is er ook niets aan de hand.
Oh, ik lok uit dat hij lapohuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:
In dit geval was het uitlokken van Zeroku. En ook voor Zeroku: kap hier mee bitte.
Worden jullie niet moe van jezelf?
Dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Maar nu gaat hij weer schijnheilig lopen zielig doen, met zijn oh ik doe zoveel voor FOK! en al dat gejank. Ook dat begint oud te worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Het begon hiervoor al. It's getting old, dat gebash op Thom.
Neuh, dat riedeltje ken ik. Hij weet nu ook dat ik dat ken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft hij geheel aan zichzelf te danken. Maar nu gaat hij weer schijnheilig lopen zielig doen, met zijn oh ik doe zoveel voor FOK! en al dat gejank. Ook dat begint oud te worden.
Aanvulling: Iedere keer wordt er iemand anders op aangekeken, terwijl hij degene is die de hele tijd loopt te kutten.
Da's in ieder geval iets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, dat riedeltje ken ik. Hij weet nu ook dat ik dat ken.
Ook dat zal wel zijn redenen hebben he..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef RenRen- het volgende:
Maar ik had niet het idee dat hij ook maar iets deed om iets uit te lokken. Ik weet niet. Dat valt me vaker op, niet alleen van jou Zeroku, soms wordt er op hem gescholden om niets. Goed, we houden het gewoon in de gaten.
Ja wel mee eens. Resizen is belangrijker voor grootte in MB's (max. 2 bijvoorbeeld) dan echt die 600 pixels aanhouden. Ik stel dan ook voor; max 1024 breed (net als in FOT) en 2 MB groot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Belachelijk die nieuwe regel van het resizen, verneuking van het topic
Je kunt prima resizen en er een linkje inzetten naar de originele grootte. Ze worden toch al geupload ergens, kun je ze net zo goed een tweede keer uploaden met een andere grootte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Resizen is belangrijker voor grootte in MB's (max. 2 bijvoorbeeld) dan echt die 600 pixels aanhouden. Ik stel dan ook voor; max 1024 breed (net als in FOT) en 2 MB groot.
Nogmaals, dat ligt aan de grootte in bytes en niet aan de grootte in pixelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt prima resizen en er een linkje inzetten naar de originele grootte. Ze worden toch al geupload ergens, kun je ze net zo goed een tweede keer uploaden met een andere grootte.
Het is namelijk heel irritant dat je 5 minuten moet wachten tot de pagina eindelijk is geladen. Mijn internet is erg snel, mijn computer ook, dus daar ligt het niet aan. Kan me dus voorstellen hoe het is als je verbinding minder goed is of je computer erg oud.
Ik moet ergens een lijn trekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ligt aan de grootte in bytes en niet aan de grootte in pixels
Ja, op het aantal bytes natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:02 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Hebben jullie ook zo lekker geslapen? (:
IN SOVJET RUSSIA......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, op het aantal bytes natuurlijkMaar nvm, ik zal me wel even aanpassen aan PUB.
-edit- Het is trouwens resizen en geen rezisen.
-edit2- En het is 'worden ze' en niet 'wordt het'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |