opgelostquote:
Wie heeft wat gedaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar thanks
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.quote:
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.
quote:
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.
Oké.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.
Wil je die PI eens wegdoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal.
Geachte heer R,quote:
je moet je gewoon gedragen zeikwijf anders ga je maar lekker op sugababes forum de blitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Olep het volgende:
Ik vind de haat naar mij toe toch wel een beetje overdreven.
Ik zie dat S-F overstapt, maak even een kort topic aan (ja, dat kan ook via een pm) en dan is het klaar.
Maar ik krijg direct weer Snakey achter mij aan met de melding dat de volgende een weekend buiten mag spelen.
Dit is het eerste topic dat ik open in een lange tijd, bagger ook niet echt, volgens mij, en dan toch moet ik zo aangesproken worden?
Bij deze gefeliciteerd, S-F.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Mail maar als je denkt dat je wel wat toe kan voegen aan Fok! Maar doe geen poging de eerstvolgende 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |